čerpadlo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 17.11.2013 12:00

foki píše:
Jardak píše:U TDCi na časování čerpadla nezáleží. U CR čerpadlo pouze tlakuje naftu.
to mas sice pravdu ale je lepsi ho dat na horni uvrať protoze pujde dotahnout a nebudes si s nim muset otacet aby ti sel prostrcit ten dlouhy torx . a je to pak snazsi hledani pri nastavovani rozvodů (tecka nahore ) .
Jj to je pravda.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 17.11.2013 19:28

No ja myslim ze vstriky pujdou ok jelikoz loni byli venku kvuli cisteni.k tomu tzv.bankovemu testu jen to ze me uz nebavi nic zkouset.meli to v drapech postupne tri mechosi a ani jeden neudelal nic z toho co jsem jim rekl.takze po vymenach veci ktery zvladnu sam jsem se rozhodl pouzit penize smerem kteremu jsem se branil.posilam to do opavy.jinak koupil jsem pres e-shop origo filtr za 500 a bylo me do place kdyz jsem poptal cenu u forda a rekli cca1400,-.zatim si me tedy do seznamu nepiste dam vedet jak jsem dopadl.stve me ze neumime diagnostikovat primo vadnou soucastku ale jen pricinu vypnuti motoru.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 17.11.2013 19:48

Nemá ten filtr co jsi koupil označení HDF 924 E ?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 17.11.2013 20:26

Cekal jsem tuhle otazku a ver ze jsem si overil aby to nebyla economy verze.opravdu je to origo delfi ktery vsude kolem stoji min 750kc.v tel.mam fotky a nafotil jsem i filtron kterej jsem z nouze dal pred 6 tis km
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 17.11.2013 23:43

co to dela ? na 3-4kvalt to v tahu cukne rozblika zhaveni a bud chcipne nebo to jede jako jen diesel ? a je tam chyba neco jako nedostatecny tlak ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 18.11.2013 19:34

No dela to hlavne 4-5ka kdyz jedu stejnou rychlosti zhruba 2tis otacek a treba jen lehky pridani plynu.cukne blika zhaveni a pokud nepridam tak jede dal.jinak chcipne ale hned jde natocit a frci dal jak za mlada.normalne ho muzu hnat az k omezovaci a nepadne.v sobotu 70km nic a pak spadl 3x.za 160 km cca 5x.chyba nactena jak u fordu tak u chlapka co ma delfi diagnostiku stejna 0251 a pak ta na vstrikach.nizkej/vysokej tlak.vymazal to a pak jsme to cetli za jizdy a stalo se to pri jizde z kopce na 4ku.pak asi 20km do tahleho kopce kdy jsem to drzel na 4-5 kolem tech 2tis otacek pridaval jsem plyn a nic.rekl zenetusi co s tim.tak to poslu na test a dej se vule bozi.doufam ze jsem nezkonil to cislo chyby
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 28.11.2013 19:56

ahoj.takže prosím o zařazení do statistik.čerpadlo i všechny vstřiky mám po opravě.vstřiky mimo rozsah a čerpadlo mělo prasklou vačku :? . tak doufám že za 24tis.bez dph bude po znovu namontování fofo jezdit min 200tkm bez problémů.dám vědět jak lítá po znovu vzkříšení.zakázka zpracována v diesel systems Opava/Kravaře.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 06.12.2013 11:07

nevím jestli to je neschopností mechošů nebo dodavatelů náhradních dílů ale už víc jak týden čekám na reinkarnaci vozu s tím že nejsou šrouby na upevnění čerpadla a teprve včera byl nějakej plech/těsnění pod čerpadlo :? .děsím se toho jak zvládnou nakodování řj.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 10:54

ahoj.tak se mechošům nějak nedaří rozchodit fofo.kody jsou prý načtený ale nechytne jen točí.podle mě je blbě načteno a tak řj nedovolí start.je nějaký návod jak na to?krok za krokem.ještě zjistím co má za diagnostiku.říkal že pujčí přímo delfáckou a zkusí to znova.díky roman
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 08.12.2013 12:07

Pro nastartování a chod motoru nejsou nový kódy vyloženě nutný. Já když jsem dával opravený vstřiky, tak jsem motor na starý kódy normálně nastartoval a odjel cca 20km za kámošem na diagnostiku nahrát nový. Po zadání nových kódů motor pouze trochu stichnul, ale jel i na statrý kódy úplně normálně.

Asi bude problém někde jinde.....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 13:33

tak to by mě zajímalo kde?je to jako kdyby nekamarádil imobilizer.prostě točí ale nedovolí zapálit :( doufám že tam něco domr...a jsou mrtvolky :evil:
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 08.12.2013 13:40

S imobilizérem neměli důvod nijak manipulovat, v čerpadle není žádná elektronika. Je tam pouze regulátor tlaku a snímač teploty paliva.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 14:04

no právě.proto mě nejde do hlavy že když nandali čerpadlo a vstřiky tak auto startuje.nafta z toho rej stříká takže odvzdušněno ale nepálí.ještě cosi mlel ohodnotách teploty nasávanýho vzduchu ale to je dle mého blbost.na tohle má vliv už jedině čidlo polohy vačky.protože předpokládám že nastavení rozvodů je ok.a navíc před tím auto startovalo dobře. kua že já mám štěstí na opraváře :(
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: čerpadlo

Příspěvek od onysx » 08.12.2013 16:09

tak nevím co dál.vše načteno znova ale diagnostika píše malej tlak paliva.a nafta prý z trubek teče ale nestříká.jako by netlakovalo čerpadlo.jsem v koncích a nasranej
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 08.12.2013 17:35

Dělal už ten servis tuto práci na tomto motoru? Pokud jsou správně rozvody a vstřiky a čerpadlo dobře opravený, může bejt problém jen se zavzdušněním.
Pokud tedy neudělali nějakej jinej kopanec.....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů