Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
LUKAŠ
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2869
Registrován: 09.06.2012 12:10
Bydliště: Prostějovsko

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od LUKAŠ » 24.06.2013 09:24

Mels tomu prohnat pavouky jak u me - pak to smazat slo :totlsmile:
Ford Focus combi 1.8 TDDi Endura, r.v. 2000, GHIA 90PS


Galerka: Lukáškuv Focus (DRÁČEK)

Obrázek Obrázek
Obrázek
https://www.facebook.com/groups/fordgroups/

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 5983
Registrován: 08.11.2011 14:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZAHRY » 24.06.2013 09:31

:totlsmile: no napadlo me to,ale myslim,ze tady by to nepomohlo :totlsmile:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3066
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od vitut » 24.06.2013 12:41

P1246 , resp. P0622 - chyba rizeni dobijeni. Pokud je napeti v siti stale kolem 14 V a pritom kontrolka sviti, znamena to, ze alternator dobiji pouze zatezove. Problem muze mit nekolik pricin - bud pri vymene altiku poskodili vodice konektoru rizeni (rozdelat, promerit az k PCM), pripadne je chyba v konektoru (neorigo regulatory mivaji tenci piny, takze piny konektoru nedolihaji - rozebrat, prihnout piny v konektoru, pripadne koupit novy konektor). Posledni moznost je regulator altiku, ktery nekomunikuje spravne s PCM. Zkus tady procist:

http://www.autoprofil.cz/cz/menu/4395/n ... ezen-2012/
http://www.autoprofil.cz/cz/menu/4396/c ... ocus-1-8-/

P1000 - neres, chyba se zapise vzdy, kdyz smazes DTC chyby neoriginalni diagnostikou.

B1877 - Zkontroluj zapojeni predepinace pasu ridice, nejspis je nekde po ceste velky prechodovy odpor - zacal bych na konektoru pod sedackou ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 5983
Registrován: 08.11.2011 14:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZAHRY » 25.06.2013 10:34

vitut: :gott: diky moc mrknu na to

Jak pises s tou P1000 - me zarazila jedna vec v minulosti jsem napichoval 1,6 ZeTec v sedanu a ten tam mel uz primo tuhle chybu - a to jsem jeste nic nemazal pouze jsem vycetl chyby - ale tam byla krpa asi nekde jinde.Kazdopadne mrknu na to - diky :bravo22:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 5983
Registrován: 08.11.2011 14:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZAHRY » 06.07.2013 10:40

vitut: piny byly ocisteny a upraveny - ale porad zadna zmena.Mozna ten regulator alternatoru.Na sedadlo jsem jeste nemrknul skrze kontrolku airbagu.
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3066
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od vitut » 06.07.2013 14:40

Sezen si zapojeni (schemata jsou ke stazeni tady na foru) a zkontroluj vedeni rizeni altiku. Cerveny vodic jde na pojistku c. 10, ostatni vodice vedou bez preruseni k ridici jednotce. Nesmi byt prerusene, obcas se to uklepalo par cm od konektoru na altiku. Pak uz jedine regulator.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 5983
Registrován: 08.11.2011 14:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZAHRY » 07.07.2013 12:22

Ok dobra mrknu na to :wink: Diky :nazdravi:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od bufer » 06.08.2013 13:27

lucky.jack píše:P0401 závada na EGR ventilu
B1600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received - konkrétně co tohle znamená nevím. Něco ve smyslu, že chybí kód z klíčku zapalování, tím pádem by si neměl nastartovat :nixw: Nekódoval na tom někdo klíče?
B1600 PATS Ignition Key Transponder Signal Is Not Received - minimálne 1 krát od posledného výmazu DTC niekto otočil nenakódovaným kľúčom do polohy II (zapnuté zapaľovanie) alebo pripojil napájanie na PCM a ICP bez prítomnosti korektne nakódovaného transpondéru v dosahu snímača.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16769
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od ZaQik » 06.08.2013 13:28

a nebo ma na klicich kovovy privesek, ktery na chvilku odrusil signal chipu ... majitel to ani nemusel postrehnout
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od bufer » 06.08.2013 13:50

mkelly píše:Ahojte, nevíte náhodou co jsou ty hodnoty, které hlásí chybu v příloženém obrázku. Jsou z programu ScanMaster-ELM. Díky.
Sú to hodnoty výrobcom definovaných parametrov podľa SAE J2205 (Ford enhanced PIDs) ktoré nie sú obsiahnuté v OBD norme.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
miroslavmalec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06.08.2012 17:57
Bydliště: Olomouc

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od miroslavmalec » 15.11.2013 21:01

Dobrý den pánové. Mám prosbu. Auto mi vyhodilo hlášku ...engine system fault... Nechal jsem si ho od kamoše napichnout na diagnostiku a vyhodilo to 2 chyby. PO 200 Injector Circuit a 8L408 Speaker line short circuit. Můžete mi proísm poradit co to znamená a hlavně co s tím? Mockrát děkuju.
Ford Focus II, 1,8TDCI 2007

Uživatelský avatar
miki21
moderátor
Příspěvky: 7884
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od miki21 » 15.11.2013 22:22

Tak předně nikdo netuší, co máš za auto, takže doplnit podpis. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
miroslavmalec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06.08.2012 17:57
Bydliště: Olomouc

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od miroslavmalec » 16.11.2013 11:47

Díky za upozornění. Jedná se o Ford Focus II, 2007, 1.8 TDCI
Ford Focus II, 1,8TDCI 2007

Uživatelský avatar
miroslavmalec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06.08.2012 17:57
Bydliště: Olomouc

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od miroslavmalec » 19.11.2013 20:37

Chlapy, můžete mi prosím poradit s těmi chybami uvedenými výše? Mockrát děkuju.
Ford Focus II, 1,8TDCI 2007

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16769
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Příspěvek od ZaQik » 19.11.2013 21:14

PO 200 Injector Circuit - asi neco se vstrikovacem ... chtelo by to poradnou diagnostiku, tohle je nizkourovnova chyba

8L408 Speaker line short circuit ... vyzkratovany reprak ... tipuji jeden ze zadnich
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů