
Nejde pravý ostřikovač čel. skla
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.06.2013 20:44
Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Mohl by mi někdo poradit, kde mám hledat vadu když mi hodně málo stříká pravý ostřikovač? Dík 

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.06.2013 20:44
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Dík, jo jo to mi taky napadlo, ale nemůžu přijít na to jak to vyndat, ten kabel vede někam pod levý blatník a nic víc tam nemám.. ten kabel se dá z té trysky vyndat? Se bojim abych to třeba neutrhla..
- lukasun
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 31.03.2013 13:22
- Bydliště: Uničov
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.06.2013 20:44
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Pomohlo to... ale není to ono... ale pořád lepší tohle než předtím nic..
děkuju...

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Jehla moc nepomuze, zatlaci necistotu dovnitr a ona se po natlakovani zase vrati na stejne misto.
Resenim je vycistit trysku - otevrit kapotu, tahem vycvaknout hadicku na ostriku a pripadne rozpojit konektor vyhrivani (pokud jsou ostriky s vyhrevem). Pak na horni strane kapoty zabrat za ostrikovac smerem dopredu (mel by popojet o cca 3 mm) a vytahnout ho z kapoty (pujde ven u trysek, pak cely) Cisteni bud protitlakem, pripadne ultrazvukem ...
Resenim je vycistit trysku - otevrit kapotu, tahem vycvaknout hadicku na ostriku a pripadne rozpojit konektor vyhrivani (pokud jsou ostriky s vyhrevem). Pak na horni strane kapoty zabrat za ostrikovac smerem dopredu (mel by popojet o cca 3 mm) a vytahnout ho z kapoty (pujde ven u trysek, pak cely) Cisteni bud protitlakem, pripadne ultrazvukem ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.06.2013 20:44
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Ok, tak děkuju... se o to pokusím... 

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Případně koupit nový trysky. Za tu 100,-(2ks) by to možná stálo...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- PecaNRacinG
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 18.10.2012 14:35
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Já jsem s tím měl taky problémy, hlavně mě nebavilo pořád špendlíkem nastavovat sklon a úhel trysek, který stejně nikdy nebyl ideální. Tak jsem přes fordshop.cz objednal rozprašovací trysky a nemůžu si je vynachválit, nespotřebuji tolik kapaliny a výsledkem je rovnoměrné rozprášení na sklo - navíc tak stěrače při prvním cyklu ''nejedou na sucho''. Montáž/demontáž do 5 minut.
Ford Focus 1.8 TDDi, 66 kW, r.v. 2001, výbava Ghia, MODRÁ MIDNIGHT– MET
Spotřeba: 4,6 - 5,3 L/100 km (léto) ; 5,2 - 5,7 L/100 km (zima)
Spotřeba: 4,6 - 5,3 L/100 km (léto) ; 5,2 - 5,7 L/100 km (zima)
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Nejde pravý ostřikovač čel. skla
Jj rozprašovací jsou podstatně lepší a navíc úspora vody do ostřikovačů.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů