Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Rottax1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21.11.2012 13:04
Bydliště: Neumětely (okr.Beroun)

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Rottax1 » 24.04.2013 22:06

vita_k píše:overis si to az si poridis elm327 a napr program torque, kde se da teplota dpf (tim padem regenerace sledovat). :)
Jen do toho, kdyztak poradim, jak na to;)
Díky za radu. Já Tvou radu četl už dříve v tomto vlákně,ale nemám v mobilu android :dih: . Ale kdyžtak se určitě ozvu. Dík
Ford Focus combi , 1,6 TDCi , 80 kW , r.v.2009 , najeto 80000 km

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 25.04.2013 11:44

mozna by fungoval i tento program pro iOS.
https://itunes.apple.com/us/app/dashcom ... 93183?mt=8
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 25.04.2013 14:54

DashCommand ma jednu bohovsku vec - tak ako ScanXL ma rozsirenu sadu PIDov na Fordy, takze toto urcite zvladne. Na Androide sa to ale nechcelo spojit s mojim ELM327, dalsie verzie som neskusal.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Výpadek výkonu - 1,6 TDCi 66 kw

Příspěvek od Kofi » 13.12.2013 07:11

Sloučeno. lucky.jack

Ahoj,
mám problém se svým FoFo II :cry: - 1,6 TDCi, 66 kW (chip na cca 78 kW), rv 1/2007 (před FL), 142t km. Tento motor nemá DPF. Pravidelný servis, výměny oleje atd.
Před cca půl rokem se mi rozsvítila kontrolka motoru. Byl jsem ve Fordu na diagnostice a tam našli špatnou funkci EGR ventilu. Závadu vymazali, kontrolka nesvítila, auto jezdilo normálně takže jsem to nějakou dobu neřešil. V létě se zase občas rozsvítila a po dalším nastartování už nesvítila, ale po nějaké době už pak svítila pořad. Hlavně se ale začlo stávat, že auto mělo propad výkonu. Např. od 1500 otáček se velmi pomalu probíralo k životu a pak třeba ve 2500 otáčkách najednou vyrazilo. Myslím, že u toho i zadýmilo, ale to se z pohledu v zrcátku nedá přesně poznat. Rychlostní stupeň na tento jev nemá vliv. Dělá to i na 5ku na dálnici, když třebu uberu plyn z kopce, otáčky se pořád drží cca kolem 2200 a pak chci zase přidat tak to nejede. Po chvíli to vyrazí. Cca před měsícem jsem byl na zaslepení a deaktivaci EGR ventilu, ale ani to nepomohlo. Přijde, že to dělá o trochu méně často, ale dělá to stále. Univerzální diagnostika ani Ford diagnostika žádnou chybu nehlásí... Nemáte nějakou zkušenost, podobný problém - co s tím?
V jednom servisu říkali, že možná přidřené turbo... Ale možná je mi k ničemu - když turbo vyndám a dám na repasi tak to bude za cca 5-10t Kč, protože určitě něco najdou... Máte nějaké další tipy jakým způsobem blíže určit problém?
Předem moc děkuji za vaše názory a všem přeji hodně bezzávadových km v novém roce :)
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpadek výkonu - 1,6 TDCi 66 kw

Příspěvek od foki » 13.12.2013 08:23

ja kým zpusobem ho deaktivovali ? to snad ani nejde ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Výpadek výkonu - 1,6 TDCi 66 kw

Příspěvek od Kofi » 13.12.2013 09:16

Fyzicky ho zaslepili a pak byla nějaká úprava řídíci jednotky, aby to nehlásilo chybu a nesvítila kontrolka.
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 13.12.2013 17:15

Po fyzickém zaslepení neni třeba úprava SW,jestli hlásí chybu EGR, tak to bude EGR. Jaky je kód chyby?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 13.12.2013 20:59

Měl jsem to ve firmě kde mi to fyzicky zaslepili a k tomu i nějak upravili ŘJ viz http://www.chiptuning.cz/chiptuning/nas ... gr-ventilu . Teď diagnostika chybu nehlásí žádnou - mám potvrzeno jak z univerzální diagnostiky tak z originál Ford diagnostiky...
Výskyt nemá souvislost se zařazenou rychlostí, teplotou motoru, otáčkami, venkovní teplotou...
Můžete mi někdo sem dát fotku kam by se měla ta záslepka dát? Jestli jí dali na správné místo...
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 13.12.2013 21:04

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=32588

Spíš bych to viděl na navrácení původního softu a sehnání jiného egr ventilu. Podtlakový vedení turba je v cajku?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 13.12.2013 22:30

Lucky.jack : Proč jiný EGR? Když je zaslepený tak by mělo být jedno v jakém je stavu. Je to tak? Ten co tam je tak je špatný. Hlásil chybu na diagnostice a byl problém i na emisích s kouřivostí. Jezdil jsem s ním přesto cca 4 měsíce než došlo k zaslepení.
Podtlakové vedení turba je jaké? :)
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 13.12.2013 23:00

Když je špatný a přidrhává nebo vázne úplně tak to jednotka pozná a je úplně jedno jestli je zaslepený nebo ne. Pakliže byl SW odstraněn tak to teoreticky jednotka nepozná, ale jde o to jestli vyl odstraněn pořádně...
Podtlakové vedení je podtlakové :wink: , tzn. od podtlakového čerpadla, přes posilovač brzd, ventil turba až turbo...prostě jestli tam není někde únik podtlaku.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 13.12.2013 23:22

Lucky.jack: díky za odpovědi. Podtlakové vedení zkusím najít :D a okouknout. Je nějaký návod jak poznat únik? Nepředpokládám, že tam bude viditelná díra :wink: Předpokládám důkladně prohlídnout a pak nastartovat a zkusit najít nějaké syčení.
EGR byl nějaký přidřený či co takže to by byla možnost. Tam, kde mi to dělali, jsem tam byl pak znova na diagnostice s tím, že to dělá pořád. Zkontrolovali a že prý všechno OK, ale... :-) Podle toho jak mi ukazovali záslepku tak je jinde než v tom návodu... Zítra se na to podívám a když tak vyfotím a dám sem - třeba je na úplně blbém místě. Určitě nedemontovali torpédo, protože šrouby jsou tam pěkně zas.aný :-)
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 15.12.2013 10:56

Přídám fotku s místem kam mi umístili záslepku EGRu - tam jak je ten plechový trojúhelník. Je to správné umístění? Podle návodu tady s fora je to myslím, jinde než je popisováno...
Přílohy
IMG_7930.JPG
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 15.12.2013 11:12

tak tam bych to nedaval. to je podtlakove ovladani egr? na tomto motoru to ma byt elektronicke...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 15.12.2013 12:23

Sice teda pořádně nevidím jaký plechový torjúhelník, ale jediný místo kde to lze zaslepit je tam kde jsem ti dával návod.
To co je na obrázku je podtlakový vedení. A tam něco zaslepit je docela odvaha...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti