Příspěvek
					
								od Eidž » 10.01.2014 07:42
			
			
			
			
			enjoy píše:Na nule jsi po pěti letech, ale celou dobu trneš co turbo, co vstřiky atd.. a to jsou věci, které tě prostě zastaví a dál nejedeš. U benzínu obvykle dojedeš kam potřebuješ i když se něco pokazí.
Nehledě na to, že s dieselem třetinu roku prvních 10 - 20 minut netopíš.
A také nehledě na to, že je to prostě chrochták 
 
 
ps:městské přibližovadlo mám chrochtáka, ale ten byl za cenu, že jsem to prostě koupit musel.
 
Tak pomalu panáčku, pomalu.  
 
 
Ponechme stranou ekonomiku nafta vs diesel.
Berme to z pohledu spolehlivosti. U nového vozu netrneš 5 let, jestli se něco pokazí nebo ne.
U ojetého vozu záleží na tom, co koupíš fyzicky versus co máš ve smlouvě. Bohužel jsou to dvě různé věci.
Rozhodně u 5 let starého dieselu neplatí, že 10 - 20 minut netopíš. Už ve FFI z roku 2002 jsem měl elektrický ohřev a topil jsem do 3 km. 
U auto cca do 5 let stáří se to řeší, v případě Fordu PTC ohřevem.
Jelikož peto1911 je prostě dogmaticky přesvědčen, že FFII je to jediný správný vozidlo, navíc na cestu ve 4 lidech a nedá si vysvětlit, že nic menšího než Mondeo není vhodné, tak komu není rady, tomu není pomoci. Já bych se nebál jít do Galaxy. 
4 lidi, to jsou 4 big tašky plus hromada dalších zavazadel.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno