Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
-
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 01.11.2012 14:42
- Bydliště: vysocina
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
cihak,ti dva,co jsou spokojeny,nemaji dpf.Uz z vyroby,podotykam,jinak by spokojeni nebyli,na to vem jed.Zkus se nekde svezt s 66kw a uvidis sam,jestli ti bude vykon stacit.Zalezi na tom,s cim si jezdil pred tim.66kw s euro4 na tom se spolehlivosti zas tak spatne neni,nespolehlivy jsou spis udaje na tachometru.K 80kw po 05 2005 bych se ani nepriblizoval.
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Mám 1,6 66kW s DPF. Na bezproblémové rychlé předjíždění to není, je absolutně nutné předjíždět s velkým rozmyslem. Klimu při předjíždění vypínám. A, z toho co psal výše Foki, vždy je to loterie. On, pokud jsem si všiml, prodává zásadně benzíny... A určitě ví proč. Já bych dneska šel po 1,6 benzín.... a od něj (jsem sice spokojenej s tím, co mám, ale hůř se mi spí).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Tak tak. Když jsem měl nafťáka, špatný spaní a díru v peněžence. To už mám za sebou. Problém je, že se většinou prodávají vylítaný před smrtí.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 01.11.2012 14:42
- Bydliště: vysocina
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Jestli tomu rozumim,tak popisujes svuj vlastni pripad.Tady se borec pta,jestli je spolehlivejsi 1,6 nebo 1,8.Ja nechapu,proc se to vzdycky stoci tak,ze bezproblemovy je pouze benzin.Ja sice do sekce benzinove nechodim,ale budu se tam muset podivat.Zajima me,co tam ti lidi muzou resit.
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
To je tady na tomto fóru taková tradice....
Jak někdo projeví zájem o diesel, hned se začne řešit kolik ročně najede a hned psát co všechno se mu určitě hned vys.re. Že i na 30tkm ročně je vlastně benzin levnější, když i dvoulitr jezdí za 6,8 l/100km....

Jak někdo projeví zájem o diesel, hned se začne řešit kolik ročně najede a hned psát co všechno se mu určitě hned vys.re. Že i na 30tkm ročně je vlastně benzin levnější, když i dvoulitr jezdí za 6,8 l/100km....

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- mikki
- Pokročilý
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Pokud vím tak jen majitelé ropáků tady vždy žehrají jak v zimě nenatočí a že nafta je hrůza . Co k tomu dodat -bude hůř.
Někdo na to přišel a někdo se k tomu blíží a někdo nedá na ropák dopustit ,vlastní rozhodnutí je nejlepší.

Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
mám na to mém nalétané 224tkm ještě není staré 10 let ,bude až v létě. Dnes v AAA mi řekli
45 000Kč. Tak jsem je poslal do háje pak mi volali že 60tkč. Kdyby to prý nemělo tento motor 80kw ale benzín nebo 1.8 naftu tak mi dají tak 70-80. Takže tolik k tomuto motoru. Zítra půjde. Investice do oprav podle manuálu od fordu minimálně 30tkč. 80kw NIKDY víc nebo úplně nové .
45 000Kč. Tak jsem je poslal do háje pak mi volali že 60tkč. Kdyby to prý nemělo tento motor 80kw ale benzín nebo 1.8 naftu tak mi dají tak 70-80. Takže tolik k tomuto motoru. Zítra půjde. Investice do oprav podle manuálu od fordu minimálně 30tkč. 80kw NIKDY víc nebo úplně nové .
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
OT: a pozítří tu budeme číst, jak v bazáru umejou při prodeji (do bazaru) někomu hlavu... Pozor, 60 do telefonu? Pak ráno kafe, svěřepý výraz a absolutní pevnost v hlase. A trvat na 80kKč. A s trochou štěstí to bude 50.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Nedá sa nesúhlasiť. Najhoršie je, že tí ktorí tieto heslá hlásajú sú vždy pri potenciálnom záujemcovi ako prví a vymyjú mu mozog. Ustrážiť sa to ale nedá. Je pravda, že v diesloch je oveľa viac kurvítok ako v atmo benzínoch. Takisto je pravda, že ten, ktorého tu niekto odhovoril od dieslu môže kúpiť vyhonený benzín, ktorý bude žrať viac oleja ako benzínu. Je tu kopec spokojných majiteľov dieslov s nájazdom aj okolo 300k km. Pri kúpe jazdeného diesla treba byť akurát o niečo opatrnejší a poznať všetky jeho nástrahy. To je všetko. Pravidelný servis je ale podmienkou.Jardak píše:To je tady na tomto fóru taková tradice....![]()
Jak někdo projeví zájem o diesel, hned se začne řešit kolik ročně najede a hned psát co všechno se mu určitě hned vys.re. Že i na 30tkm ročně je vlastně benzin levnější, když i dvoulitr jezdí za 6,8 l/100km....
- jackdaws
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 13.04.2010 12:44
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
ja v okoli nepoznam nikoho kto by mal problem s 1,8 tdci... a co pisal kolega vyssie ze pozna niekoho kto menil turbo na tomto motore... no neviem mam v okoli ludi co maju cez 330t km s tymto motorom ale nik nemenil este turbo prave turbo ma tento motor vacsie ako 1,6 a 2,0 a podstatne s dlhsou zivotnostou, ale prave kvoli tomu je horsi priebeh vykonu/a nm v otackach a silnejsi turbokopanec a potom zvadnutie...
najvacsou slabinoiu tohto motore je jednoznacne dvojhmot. zotrvacnik... aj pre to ze od volnobehu do 1500 je extremne maly vykon a trpi dvojmhota ...
teraz jazdim na 121kw opli a poviem ze ked po case presadnem do fofa sa mi zda ze sa zabijem pri predbiehani... ale zas v zakrute drzi ako prilepene. opel je taka hojdacka
najvacsou slabinoiu tohto motore je jednoznacne dvojhmot. zotrvacnik... aj pre to ze od volnobehu do 1500 je extremne maly vykon a trpi dvojmhota ...
teraz jazdim na 121kw opli a poviem ze ked po case presadnem do fofa sa mi zda ze sa zabijem pri predbiehani... ale zas v zakrute drzi ako prilepene. opel je taka hojdacka
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.04.2012 23:30
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Ja mám 1,6 tdci 80 kw bez dpf a mám už najazdené dosť nad 200.000. Ak si spomeniem, tak na motore boli pretesnené vstrekovače 2 x / 1 už krát v záruke / 1200,- Sk, vymenený EGR ventil / zakúpený vo Forde v Poľsku asi za 160,- € /, remenica /cca 120,- €/, pretesnené veko pod krytom ventilov /asi 15,- €/, rozvodový remeň, kladky, pumpa / cca 220,- € /, 1 x dávnejšie nejaká hadica a to je asi všetko. Olej zásadne po 10.000 km. Mimo mesta okolo 4,2 - 4,5 / niekedy aj menej /, kombinovaná okolo 5,5 l. Auto sme kupovali nové. Tak povedzte či to bolo zlá kúpa a o čoby som bol na tom lepšie z benzínom a to nehovorím o jazde z benzínom a dieslom. Ten ťah motora, spotreba, podvozok, ešte aj po 9 rokoch si užívam a skutočne neviem čo kúpiť nové, pretože toto auto je stále v perfektnom stave.
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Sorry, chtěl jsem jenom varovat. Bohužel, jestli 1.6 nebo 1.8 nemůžu sloužit, od toho tu jsou jiní. Nic nemám proti nafťákům, měl jsem dva, ale ojetýho bych už nekoupil. Tolik nejezdím, aby se mě vyplatilo koupit novýho. Pokud bych jezdil mnohem víc, beru novýho nafťáka a po cca 200t km ( při prvních problémech ) ho s díky za dobré služby prodám. V jeho těžkém období mu nepomůžu, ať se s tím trápí někdo jinej ( vstřiky, DPF, čerpadlo, turbo a jiná drahá kurvítka ). Tak to funguje i venku. Nebo si někdo myslí, že dědeček si koupí v D nafťáka, ročně najede 10t km a za 5 let si ho tady koupíte za výhodnou (akční) cenu? Takže žádné city, nic proti naftě, ale racionalita.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
krizo :
1.6TDCI 80kW a tah motora ? Zvez sa s 2.0TDCI a potom pochopis, co je tah motora. Rozdiel 20kW je na papieri malo, v realite ale pocitis rozdiel krutiaku o skoro jednu tretinu (240 vs 320 Nm).
Jedno Ti ale dam za pravdu - 1.6TDCI 80kW ma perfektnu charakteristiku a jazdi sa s nim velmi prijemne. 2.0TDCI citelne slabne uz po 3500 rpm, tento efekt sa na 1.6 TDCI 80kW neprejavuje.
Prave tah 2.0TDCI kedykolvek, kdekolvek a na ktoromkolvek kvalte mi u 2.0i chyba. Proste turbo je turbo. Ale mat stale obavy, ze klakne - diky, to nemusim a radsej si podradim a prezeniem to do cerveneho. Inak, pekny pruser, ze si musel pretesnovat vstrekovace uz v zaruke. To svedci o super kvalitach toho nepodarku menom DV6. Je zaujimave, ze 2.0TDCI s rovnakym povodom na toto netrpi - nezachytil som prakticky nikde, ze by na tychto motoroch podfukovali vstrekovace. A kedze toto je tema o 1.6 vs 1.8 - jedna-osmicky tiez tento problem nemavaju. Ani turba na nich neodchadzaju tak casto.
PE68 :

1.6TDCI 80kW a tah motora ? Zvez sa s 2.0TDCI a potom pochopis, co je tah motora. Rozdiel 20kW je na papieri malo, v realite ale pocitis rozdiel krutiaku o skoro jednu tretinu (240 vs 320 Nm).
Jedno Ti ale dam za pravdu - 1.6TDCI 80kW ma perfektnu charakteristiku a jazdi sa s nim velmi prijemne. 2.0TDCI citelne slabne uz po 3500 rpm, tento efekt sa na 1.6 TDCI 80kW neprejavuje.
Prave tah 2.0TDCI kedykolvek, kdekolvek a na ktoromkolvek kvalte mi u 2.0i chyba. Proste turbo je turbo. Ale mat stale obavy, ze klakne - diky, to nemusim a radsej si podradim a prezeniem to do cerveneho. Inak, pekny pruser, ze si musel pretesnovat vstrekovace uz v zaruke. To svedci o super kvalitach toho nepodarku menom DV6. Je zaujimave, ze 2.0TDCI s rovnakym povodom na toto netrpi - nezachytil som prakticky nikde, ze by na tychto motoroch podfukovali vstrekovace. A kedze toto je tema o 1.6 vs 1.8 - jedna-osmicky tiez tento problem nemavaju. Ani turba na nich neodchadzaju tak casto.
PE68 :

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.04.2012 23:30
Re: Spolehlivost motorů1,6 a 1,8
Nepochopil si ma. Porovnávam to s porovnateľným a to je 1,6 a 1,8 benzín. 2,0 Tdci so neriadil, no služobnú mám Octaviu II s 1,8 TSi a tam je ťah motora super, na kratučkom úseku bez problémov 200 km/h a motor si len tak bzučí. K tej 1,6 TDci som myslel ako prijemné, pružné a tiché vozenie s dobrou spotrebou. Pri naloženom aute už tam koníky začínajú chýbať a trhač asfaltu to tiež určite nie je.
V12 píše:krizo :
1.6TDCI 80kW a tah motora ? Zvez sa s 2.0TDCI a potom pochopis, co je tah motora. Rozdiel 20kW je na papieri malo, v realite ale pocitis rozdiel krutiaku o skoro jednu tretinu (240 vs 320 Nm).
Jedno Ti ale dam za pravdu - 1.6TDCI 80kW ma perfektnu charakteristiku a jazdi sa s nim velmi prijemne. 2.0TDCI citelne slabne uz po 3500 rpm, tento efekt sa na 1.6 TDCI 80kW neprejavuje.
Prave tah 2.0TDCI kedykolvek, kdekolvek a na ktoromkolvek kvalte mi u 2.0i chyba. Proste turbo je turbo. Ale mat stale obavy, ze klakne - diky, to nemusim a radsej si podradim a prezeniem to do cerveneho. Inak, pekny pruser, ze si musel pretesnovat vstrekovace uz v zaruke. To svedci o super kvalitach toho nepodarku menom DV6. Je zaujimave, ze 2.0TDCI s rovnakym povodom na toto netrpi - nezachytil som prakticky nikde, ze by na tychto motoroch podfukovali vstrekovace. A kedze toto je tema o 1.6 vs 1.8 - jedna-osmicky tiez tento problem nemavaju. Ani turba na nich neodchadzaju tak casto.
PE68 :
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti