motory tdci
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 31.07.2013 17:15
motory tdci
Dobrý den potřebuj poradit ohledně motoru chci zakoupit focuse kombi 2008 2009 a nevím s jakým motorem jsou nejvíc starosti a kterej je lepší na moje ježdění do práce 50km deně mám tři varianty 1.6-66kw,1.6-74kw,1.6-80kw poradte prosím.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: motory tdci
Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- djcraty
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.08.2013 21:41
- Bydliště: Most
Re: motory tdci
Jako hrdý majitel 1.6 tdci 80kW ti ho můžu doporučit. Jede to, nežere to, to že se tam něco posere se stát může, ale to i u 1.8 nebo u "posranýho" koncernu TDI. Musíš se o auto starat, hlavně ten před tebou taky. DPF vykucháš, pravidelný výměny oleje, tankování kvalitnější nafty a vydří dlouho.
Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: motory tdci
To je právě ten průser, u ojetýho auta nikdy nevíš jak se k tomu kdo choval a je to vždycky sázka do loterie. Kvalitnější nafta bejvá dražší a smazává tak výhodu nízký spotřeby a ani tankování u renomovaný benzínky ti to nezaručí.djcraty píše:Musíš se o auto starat, hlavně ten před tebou taky. DPF vykucháš, pravidelný výměny oleje, tankování kvalitnější nafty a vydří dlouho.
50km denně to máš ročně nějakých +- 12-13 tis km, pokud nenajezdíš víc i cestama mimo práci tak se ti nafta moc nevyplatí, ze začátku si možná budeš libovat jak to jezdí krásně úsporně ale první typická naftová porucha a jsi na tom co by jsi projezdil s benzínem.
Za mě osobně - ber benzín a jezdi rozumně, pokud těch 50km není po městě tak se dostaneš na spotřebu 6,5-7 na sto.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: motory tdci
Tonda2001 uz si mal diesela? Je to ine jazdenie ako s benzinakom. Ja mam asi 15k km na 1,6 TDCI a stale som s toho nadseny. Chce to mat trocha stastia pri vybere a po tom sa o to dobre starat.
Na svete som len raz, tak si to uzivam
Na svete som len raz, tak si to uzivam

F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- djcraty
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.08.2013 21:41
- Bydliště: Most
Re: motory tdci
Já šel po 2 benzínech do nafty a udělal jsem dobře.. když tak přemýšlím zpětně.. měl jsem jí koupit rovnou, žere to mrsk, tahá to, a dá se to o dost lépe upravovat než atmosféra
Jak říká magnos 


Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 31.07.2013 17:15
Re: motory tdci
V12 píše:Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 31.07.2013 17:15
Re: motory tdci
prý 66kw nemaj dpftonda2001 píše:V12 píše:Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: motory tdci
Dolezita je emisna norma - ked ma Euro V, tak to uz bez DPF nejde a ma ho aj 66kW verzia. Ked ma normu Euro IV, na 99.9% je bez DPF.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host