motory tdci

Odpovědět
tonda2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31.07.2013 17:15

motory tdci

Příspěvek od tonda2001 » 09.05.2014 15:55

Dobrý den potřebuj poradit ohledně motoru chci zakoupit focuse kombi 2008 2009 a nevím s jakým motorem jsou nejvíc starosti a kterej je lepší na moje ježdění do práce 50km deně mám tři varianty 1.6-66kw,1.6-74kw,1.6-80kw poradte prosím.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: motory tdci

Příspěvek od V12 » 09.05.2014 15:59

Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
djcraty
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 25.08.2013 21:41
Bydliště: Most

Re: motory tdci

Příspěvek od djcraty » 09.05.2014 20:41

Jako hrdý majitel 1.6 tdci 80kW ti ho můžu doporučit. Jede to, nežere to, to že se tam něco posere se stát může, ale to i u 1.8 nebo u "posranýho" koncernu TDI. Musíš se o auto starat, hlavně ten před tebou taky. DPF vykucháš, pravidelný výměny oleje, tankování kvalitnější nafty a vydří dlouho.
Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
Obrázek

Uživatelský avatar
finsa
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.01.2013 13:58
Bydliště: KönigGratz

Re: motory tdci

Příspěvek od finsa » 09.05.2014 21:07

djcraty píše:Musíš se o auto starat, hlavně ten před tebou taky. DPF vykucháš, pravidelný výměny oleje, tankování kvalitnější nafty a vydří dlouho.
To je právě ten průser, u ojetýho auta nikdy nevíš jak se k tomu kdo choval a je to vždycky sázka do loterie. Kvalitnější nafta bejvá dražší a smazává tak výhodu nízký spotřeby a ani tankování u renomovaný benzínky ti to nezaručí.
50km denně to máš ročně nějakých +- 12-13 tis km, pokud nenajezdíš víc i cestama mimo práci tak se ti nafta moc nevyplatí, ze začátku si možná budeš libovat jak to jezdí krásně úsporně ale první typická naftová porucha a jsi na tom co by jsi projezdil s benzínem.
Za mě osobně - ber benzín a jezdi rozumně, pokud těch 50km není po městě tak se dostaneš na spotřebu 6,5-7 na sto.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Obrázek

Uživatelský avatar
magnos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 08.04.2013 19:50
Bydliště: Holíč, SK

Re: motory tdci

Příspěvek od magnos » 09.05.2014 21:35

Tonda2001 uz si mal diesela? Je to ine jazdenie ako s benzinakom. Ja mam asi 15k km na 1,6 TDCI a stale som s toho nadseny. Chce to mat trocha stastia pri vybere a po tom sa o to dobre starat.
Na svete som len raz, tak si to uzivam :grin:
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther

Uživatelský avatar
djcraty
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 25.08.2013 21:41
Bydliště: Most

Re: motory tdci

Příspěvek od djcraty » 09.05.2014 22:22

Já šel po 2 benzínech do nafty a udělal jsem dobře.. když tak přemýšlím zpětně.. měl jsem jí koupit rovnou, žere to mrsk, tahá to, a dá se to o dost lépe upravovat než atmosféra :) Jak říká magnos :cooler:
Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
Obrázek

tonda2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31.07.2013 17:15

Re: motory tdci

Příspěvek od tonda2001 » 11.05.2014 00:01

V12 píše:Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.

tonda2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31.07.2013 17:15

Re: motory tdci

Příspěvek od tonda2001 » 11.05.2014 00:03

tonda2001 píše:
V12 píše:Vsetko zle. Ked naftoveho Focusa, tak jedine 1.8TDCI, eventualne 2.0TDCI, kde treba pocitat s pritomnostou DPF, co nie je velka vyhra.
Apropo - potrebujes diesel ? Kolko km najazdis rocne ? Ak menej, ako 30 tisic, je velmi na povazenie, co nie je benzin lepsia volba. Ak menej ako 15 tisic, tak diesel je vo vacsine pripadov financna samovrazda, pretoze drviva vacsina ma DPF, ktory sa pouzivanim auta na kratke vzdialenosti nedokaze zregenerovat a skoncis v servise.
prý 66kw nemaj dpf

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: motory tdci

Příspěvek od V12 » 11.05.2014 20:16

Dolezita je emisna norma - ked ma Euro V, tak to uz bez DPF nejde a ma ho aj 66kW verzia. Ked ma normu Euro IV, na 99.9% je bez DPF.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host