Příspěvek
od Nicco » 20.05.2014 13:45
Raj to zhodnotil velmi dobre:
„Design je pro nás kritický. Majitelé totiž koupi (stávající generace) odůvodňují racionálními důvody, jen malé procento se ovšem k uzavření smlouvy rozhodne na základě emocí,“ osvětluje důvod Raj Nair, viceprezident globálního produktového oddělení.
Doteraz som si nebol isty, co je za velkymi predajmi Focusu v zapadnej Europe. Jan Laube - sef Fordu v CR povedal, ze na Zapade kladu doraz na styl, kdezto u nas skor na prakticnost a konzervativny dizajn, preto take slabe predaje Focusu u nas.
Ale podla vyjadrenia Raja, je to tak aj na Zapade. Focus si tam nekupuju pre jeho dizajn, ale z racionalnych dovodov, takze asi vo velkej miere firmy (fleetove zlavy), pripadne pre dobre jazdne vlastnosti, multilink, asistencne systemy,...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~