1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Odpovědět
Qrx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11.12.2012 14:54

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Qrx » 20.12.2012 14:11

No tak viděl bych to po novým roce. Rád bych si to půjčil... :)
A co to teda má ukazovat, jen teploty, či to ukazuje i nějaký jiný data (errory a pod?.)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vita_k » 20.12.2012 14:42

skoro vsechno:)
http://ecomodder.com/forum/showthread.p ... 17426.html

Neumi programovat vstriky, ale umi zprovoznit okamzitou spotrebu u tech aut, co to nemely.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Hanisek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05.03.2011 21:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Hanisek » 31.12.2012 14:47

vítek píše:to Hanisek:
jj, něco podobného to psalo než jsem vyměnil regulátor, pak už to nepsalo nic a cukalo...vyměň a snad budeš mít pokoj jako já :palec_nahoru:
Zdravím borci,

Ostrava-Kroměříž a zpět bez zaškubání. 110km/h, 180km/h, s tempomatem i bez něj, konstantní rychlost i plný cérés a Focus zase letí jako čertík z krabičky. Jupíííí !!!! :huraa:
Vyměněno čidlo na railu a mechanik si ještě všimnul nějakého povoleného šroubu na EGR ventilu či co...dotaženo.
Díky všem za inspiraci a pomoc.
Přeju hodně zdaru a bezproblémových kilometrů v roce 2013 :palec_nahoru:
Honza

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 31.12.2012 15:03

gratuluju, :hhura:

Qrx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11.12.2012 14:54

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Qrx » 01.01.2013 16:33

Taky gratuluji... no po novém roce to taky zkusím, držte mi palec. :)

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Bastr » 07.01.2013 16:11

No tak taky mám problém vyžešen.
První příznaky byli takové že to špatně startovalo a semtam cukalo a ted už auto skoro nestartovalo kouřilo a nejelo a zdechalo. Zavezl jsem to do Fordu (Auto Viky Zlín) ráno to napichnuli na diagnostikua jasná chyba EGR. Auto je už odpraveno a zatím jede . Akorát si řekli za ventil necelou desítku aj s prací :(. Ale je to Firemní auto rodičů takže oni nechtěli žádné zaslepování ani alternativu.
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
Hansoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 26.11.2011 14:13
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Hansoff » 09.01.2013 17:37

S cukáním sem měl taky dost problémů. Dostal sem radu, že by to mohlo být právě EGRem. Vyndal sem ho ven, ale byl čistý a těsnil (ale po zdechnutí motoru cvakal). Nepodařilo se mi vymyslet nic lepšího než záslepku, ale cukání přestalo. Najeto +- 3000km a kromě toho cvakání dobrý.

V pondělí sem si nechábal zapnout tempomat a protože podle chování EGRu sem vydedukoval, že je něco špatně se snímáním polohy, zkusili sme ho vyresetovat (jako by se namontoval nový). Tak cvakání přestalo, ale nevím, jestli se chyba EGRu objevuje (zezačátku se neobjevovala žádná chyba, poprvý tam byla až když sem nechával likvidovat DPF).

Stejně jako EGR jdou vynulovat naučené hodnoty u DPF, vzhledem k tomu, že DPF tam není, zkusili jsme to taky. Sliboval sem si od toho prodloužení intervalu kilometrových regenerací.

Bohužel nevím, který zásah by to mohl způsobit, ale motor namá takovou sílu jako měl (táhne až ve vyšších otáčkách). Není tam třeba nějaká procedůra na záběh nového filtru?

mafan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12.01.2013 11:13

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od mafan » 12.01.2013 11:35

Tak mám naprosto stejný problém jako Qrx.
Nejdříve mi to dělalo to ukrutně cukalo při popojíždění v koloně, pak párkrát úplně vypadnul plyn, nereagoval ,což třeba na dálnici je lahůdka. Pak dlouho klid a teď průběžný dušení, jak popisuje Qrx, s tím že mi bliká celá palubka (stmívá se a rozsvěcuje jak se dusí motor), kolísají otáčky a vzrostla spotřeba..
Ve ford servisu jen přidřený EGR ventil s doporučením vyměnit až to vůbec nepojede. Teď navíc se rozsvítilo ESP fault, a cukaní je už cca každých 50km při konstantní jízdě budu to musetřešit, ale nevím čím začít..

Focus combi 2.0. TDCI 100kw (2005)
Naposledy upravil(a) mafan dne 12.01.2013 13:19, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od lucky.jack » 12.01.2013 11:55

mafan píše:Ve ford servisu jen přidřený EGR ventil s doporučením vyměnit a to vůbec nepojede.
Co tím chtěl básník říct?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

mafan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12.01.2013 11:13

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od mafan » 12.01.2013 12:06

Todle mi řekli při první várce problémů, že se v tom nechtějí vrtat( to ještě se dalo celkem slušně jezdit) a až prostě to nahlásí jasnou chybu, že to vymění. ale mě vadí ty příčiny, hlavně že stoupla spotřeba když to znovu začalo zlobit a cukání je otravný..

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od lucky.jack » 12.01.2013 12:35

Doplň si pro jistotu do podpisu auto a motor.

Zaslep EGR a uvidíš jestli se to zlepší...aspoň něco z těch následků.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Dvorkys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19.02.2013 09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Dvorkys » 19.02.2013 12:18

Ahoj, tak jsem si pročetl příznaky problémů se škubáním, a můžu říci, že jsem jeden z Vás. :(
Mám FF II. Turnier 1.6 TDCi 80kW dovezeného z Wertingenu (Německo), od října loňského roku... Po dovezení měl najeto cca 140 000 km. Jelikož auto má stále DPF, tak jsem musel do servisu nechat doplnit aditiva na vypalování DPF + nechat udělat řízenou regenraci DPF. Poté bylo vše ok, auto jezdilo pěkně (mé první auto byl Favorit, takže skok jako blázen.. :D ) Akorát v poslední době auto začalo škubat - jelikož jsem měl před výměnou oleje, tak jsem před 14ti dny nechal vyměnit olej, olejový filtr, prachový filtr. Mechanik podezříval možnost ucpaného palivového filtru, tak ho také vyměnil - který byl úplně ucpaný. Samozřejmě diagnostika nevykazovala žádný problém.Cca 150km od výměny oleje bylo vše ok (olej měněn při 144 500), když auto začalo znova škubat v kopci, při jízdě konstantní rychlostí cca 100km/h.Zkrátka a dobře stejné příznaky, jako u některých z Vás, co jste tu psali. Při daných škubnutí je slyšet zvuk, jako by prokluzoval nějaký řemen či něco takového - nejsem odborník, tak bych se chtěl zeptat, zda-li Vám auto dělalo také takový zvuk? Pro případ nejasného popsání mého problému se mi povedlo zaznamenat ten "prokluzující zvuk" na telefon, zde je odkaz. :) Díky moc a hodně bezproblémových kilometrů!
http://www.youtube.com/watch?v=5mCYTwfucZU

Jináč ještě dodám, že cca po 10 minutách jízdy toto škubání přestane a motor se chová standartně.
Ford Focus Turnier 1.6TDCi 80kW DPF r.v. 2007

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od rh1980 » 19.02.2013 12:51

A nemáš v pr***i spojku? Na tom videu od 32 vteřiny je vidět, jak otáčky jdou nahoru a rychloměr se skoro ani nehne.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Komi » 19.02.2013 13:17

tak ten zvuk je celkom drasticky - na tachu mam podobne cislo, ale s takymi zvukmi by som sa bal jazdit...celkom by ma zaujimal zvuk ked to ide standartne...
nerozumiem napr. tomuto :
Jelikož auto má stále DPF, tak jsem musel do servisu nechat doplnit aditiva na vypalování DPF + nechat udělat řízenou regenraci DPF.
preco ? mal si nejaky problem ? ak pri 120t km vo Wertingenu doplnili aditiv, tak do 180t km mas pokoj...a nutena regeneracia sa robi pokial su problemy so zanesenym DPF - nepises nic o probleme...
mozno by nebolo zle zacat rozvodmi - ktovie v akom su stave , kolko to ma realne nabehane ...
ma to skubani suvis s teplotou ? pri mraze trva dlhsie, ked ides s autom 2. krat v priebehu dna vtedy to nerobi vobec, alebo len kratko ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od zdenyvm » 19.02.2013 14:48

Něco podobného jsem měl i já, teda spíš úplně stejného. Zajeď na diagnostiku a dej sem výsledek, já měl vysoký tlak turba a chybu obou přepouštěcích klapek vzduchu (bypass). Mám DPF venku, musel se přehrát SW na poslední Ford SW, pak znovu upravit SW ve fapoff a už to neudělalo, chyby taky žádné.

DPF tam ještě máš, ale ten zvuk je mi fakt povědomý s tím co jsem měl já...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů