Stránka 8 z 11
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 20.12.2012 14:11
od Qrx
No tak viděl bych to po novým roce. Rád bych si to půjčil...
A co to teda má ukazovat, jen teploty, či to ukazuje i nějaký jiný data (errory a pod?.)
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 20.12.2012 14:42
od vita_k
skoro vsechno:)
http://ecomodder.com/forum/showthread.p ... 17426.html
Neumi programovat vstriky, ale umi zprovoznit okamzitou spotrebu u tech aut, co to nemely.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.12.2012 14:47
od Hanisek
vítek píše:to Hanisek:
jj, něco podobného to psalo než jsem vyměnil regulátor, pak už to nepsalo nic a cukalo...vyměň a snad budeš mít pokoj jako já

Zdravím borci,
Ostrava-Kroměříž a zpět bez zaškubání. 110km/h, 180km/h, s tempomatem i bez něj, konstantní rychlost i plný cérés a Focus zase letí jako čertík z krabičky. Jupíííí !!!!
Vyměněno čidlo na railu a mechanik si ještě všimnul nějakého povoleného šroubu na EGR ventilu či co...dotaženo.
Díky všem za inspiraci a pomoc.
Přeju hodně zdaru a bezproblémových kilometrů v roce 2013
Honza
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.12.2012 15:03
od vítek
gratuluju,

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 01.01.2013 16:33
od Qrx
Taky gratuluji... no po novém roce to taky zkusím, držte mi palec.

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.01.2013 16:11
od Bastr
No tak taky mám problém vyžešen.
První příznaky byli takové že to špatně startovalo a semtam cukalo a ted už auto skoro nestartovalo kouřilo a nejelo a zdechalo. Zavezl jsem to do Fordu (Auto Viky Zlín) ráno to napichnuli na diagnostikua jasná chyba EGR. Auto je už odpraveno a zatím jede . Akorát si řekli za ventil necelou desítku aj s prací

. Ale je to Firemní auto rodičů takže oni nechtěli žádné zaslepování ani alternativu.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 09.01.2013 17:37
od Hansoff
S cukáním sem měl taky dost problémů. Dostal sem radu, že by to mohlo být právě EGRem. Vyndal sem ho ven, ale byl čistý a těsnil (ale po zdechnutí motoru cvakal). Nepodařilo se mi vymyslet nic lepšího než záslepku, ale cukání přestalo. Najeto +- 3000km a kromě toho cvakání dobrý.
V pondělí sem si nechábal zapnout tempomat a protože podle chování EGRu sem vydedukoval, že je něco špatně se snímáním polohy, zkusili sme ho vyresetovat (jako by se namontoval nový). Tak cvakání přestalo, ale nevím, jestli se chyba EGRu objevuje (zezačátku se neobjevovala žádná chyba, poprvý tam byla až když sem nechával likvidovat DPF).
Stejně jako EGR jdou vynulovat naučené hodnoty u DPF, vzhledem k tomu, že DPF tam není, zkusili jsme to taky. Sliboval sem si od toho prodloužení intervalu kilometrových regenerací.
Bohužel nevím, který zásah by to mohl způsobit, ale motor namá takovou sílu jako měl (táhne až ve vyšších otáčkách). Není tam třeba nějaká procedůra na záběh nového filtru?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 12.01.2013 11:35
od mafan
Tak mám naprosto stejný problém jako Qrx.
Nejdříve mi to dělalo to ukrutně cukalo při popojíždění v koloně, pak párkrát úplně vypadnul plyn, nereagoval ,což třeba na dálnici je lahůdka. Pak dlouho klid a teď průběžný dušení, jak popisuje Qrx, s tím že mi bliká celá palubka (stmívá se a rozsvěcuje jak se dusí motor), kolísají otáčky a vzrostla spotřeba..
Ve ford servisu jen přidřený EGR ventil s doporučením vyměnit až to vůbec nepojede. Teď navíc se rozsvítilo ESP fault, a cukaní je už cca každých 50km při konstantní jízdě budu to musetřešit, ale nevím čím začít..
Focus combi 2.0. TDCI 100kw (2005)
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 12.01.2013 11:55
od lucky.jack
mafan píše:Ve ford servisu jen přidřený EGR ventil s doporučením vyměnit a to vůbec nepojede.
Co tím chtěl básník říct?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 12.01.2013 12:06
od mafan
Todle mi řekli při první várce problémů, že se v tom nechtějí vrtat( to ještě se dalo celkem slušně jezdit) a až prostě to nahlásí jasnou chybu, že to vymění. ale mě vadí ty příčiny, hlavně že stoupla spotřeba když to znovu začalo zlobit a cukání je otravný..
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 12.01.2013 12:35
od lucky.jack
Doplň si pro jistotu do podpisu auto a motor.
Zaslep EGR a uvidíš jestli se to zlepší...aspoň něco z těch následků.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.02.2013 12:18
od Dvorkys
Ahoj, tak jsem si pročetl příznaky problémů se škubáním, a můžu říci, že jsem jeden z Vás.
Mám FF II. Turnier 1.6 TDCi 80kW dovezeného z Wertingenu (Německo), od října loňského roku... Po dovezení měl najeto cca 140 000 km. Jelikož auto má stále DPF, tak jsem musel do servisu nechat doplnit aditiva na vypalování DPF + nechat udělat řízenou regenraci DPF. Poté bylo vše ok, auto jezdilo pěkně (mé první auto byl Favorit, takže skok jako blázen..

) Akorát v poslední době auto začalo škubat - jelikož jsem měl před výměnou oleje, tak jsem před 14ti dny nechal vyměnit olej, olejový filtr, prachový filtr. Mechanik podezříval možnost ucpaného palivového filtru, tak ho také vyměnil - který byl úplně ucpaný. Samozřejmě diagnostika nevykazovala žádný problém.Cca 150km od výměny oleje bylo vše ok (olej měněn při 144 500), když auto začalo znova škubat v kopci, při jízdě konstantní rychlostí cca 100km/h.Zkrátka a dobře stejné příznaky, jako u některých z Vás, co jste tu psali. Při daných škubnutí je slyšet zvuk, jako by prokluzoval nějaký řemen či něco takového - nejsem odborník, tak bych se chtěl zeptat, zda-li Vám auto dělalo také takový zvuk? Pro případ nejasného popsání mého problému se mi povedlo zaznamenat ten "prokluzující zvuk" na telefon, zde je odkaz.

Díky moc a hodně bezproblémových kilometrů!
http://www.youtube.com/watch?v=5mCYTwfucZU
Jináč ještě dodám, že cca po 10 minutách jízdy toto škubání přestane a motor se chová standartně.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.02.2013 12:51
od rh1980
A nemáš v pr***i spojku? Na tom videu od 32 vteřiny je vidět, jak otáčky jdou nahoru a rychloměr se skoro ani nehne.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.02.2013 13:17
od Komi
tak ten zvuk je celkom drasticky - na tachu mam podobne cislo, ale s takymi zvukmi by som sa bal jazdit...celkom by ma zaujimal zvuk ked to ide standartne...
nerozumiem napr. tomuto :
Jelikož auto má stále DPF, tak jsem musel do servisu nechat doplnit aditiva na vypalování DPF + nechat udělat řízenou regenraci DPF.
preco ? mal si nejaky problem ? ak pri 120t km vo Wertingenu doplnili aditiv, tak do 180t km mas pokoj...a nutena regeneracia sa robi pokial su problemy so zanesenym DPF - nepises nic o probleme...
mozno by nebolo zle zacat rozvodmi - ktovie v akom su stave , kolko to ma realne nabehane ...
ma to skubani suvis s teplotou ? pri mraze trva dlhsie, ked ides s autom 2. krat v priebehu dna vtedy to nerobi vobec, alebo len kratko ?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.02.2013 14:48
od zdenyvm
Něco podobného jsem měl i já, teda spíš úplně stejného. Zajeď na diagnostiku a dej sem výsledek, já měl vysoký tlak turba a chybu obou přepouštěcích klapek vzduchu (bypass). Mám DPF venku, musel se přehrát SW na poslední Ford SW, pak znovu upravit SW ve fapoff a už to neudělalo, chyby taky žádné.
DPF tam ještě máš, ale ten zvuk je mi fakt povědomý s tím co jsem měl já...