No sú tam dve sporné veci..písal si vymenili olej a urobili regeneráciu - ak to bolo v tomto poradí -tak je to zle -lebo olej sa mení vždy PO nútenej regenerácii.
Ak ale si mal pomer oleja a nafty 1:3 tak ti nemali robiť regeneráciu ani s týmto zložením...lebo to bolo pre motor pokus o vraždu - doslovne.
Tá nútená regenerácia je sakra záber pre motor...je iná ako bežné - viac nafty vstrekovanej do DPF...
Ak boli normálni tak pred regeneráciou pozreli množstvo oleja v motore - ak bolo OK a to zloženie namerali po regenerácii -tak relatívne dobre/ale ten pomer je i tak brutálny!!!/.
Môj odhad merania nafty v oleji - kvapka oleja na papier(prevdepodobne nejaký "pijavý"- možno špeciálny na tento účel určený - škoda že si sa neopýtal) a podľa toho aká škvrna sa urobí tmavá a aká okolo mastná. Potom sa od pomeru dá určiť približné zloženie.
No ak to má byť exaktné- musí to byť presný test na určenom papieri a olej musí mať nejakú konkrétnu teplotu(buď za studena, alebo naopak zahriaty na prevádzkovú teplotu -ale to je môj názor).
Byť tebou ešte by som sa ich popýtal na detaily čo a ako - len pre pokoj v duši.
