Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Kóťa » 01.04.2011 09:23

Pravidlo ne...jen mě zajímalo jestli třeba nefunkční DPF a jízda s ním nemá přímý vliv a poškození třeba zrovna toho EGR ventilu...
Jinak ano,i jsme s nějakým problémem počítali...Také proto jsme to chtěli mít "za bukem".Holt si dáme druhé kolo.Diagnostiku dělal úpravce...asi.Ovšem otec se na závadu neptal,prý tam něco bylo,ale už je to ok.Prošlo to i diagnostikou ve fordu ten den.Prý se tam nastavují nějaké nulové hodnoty.Úpravce má asi nějakou univerzální.Na papíře co nám dal je napsáno multi diag.Tak podám report po druhém kole... :|
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 01.04.2011 20:18

EGR nemá dôvod sa pokaziť z prvopríčiny "vypitvaný DPF" - teda tudy cesta nevede.
No a ešte čosi - ale asi Vám to povedali - vo Forde si nedajte prepísať nový SW, inak bude motor okamžite v núdzáku...
Tak snáď už budete v poriadku. :wink: :roll: :Dancer:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

malymaros
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19.07.2010 20:00

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od malymaros » 04.04.2011 01:44

PRAVE PATRAM AJ JA A ASI TIEZ NEMAM DPF , MAM 1,6 80kw tdci rok 2005

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 05.04.2011 23:11

Je to tak tyden co sem resil ten samej problem s filtrem. Auto ztratilo vykon a vubec nejelo. Ujel sem s tim asi 400km z dovolene domu. Po navsteve v servisu mi bylo oznameno ze je to prave filtrem. Technik vymenil olej, auto dostalo sok v podobe regenerace,vymena filtru, a filtr pevnych castic se procistil, byla nahrana nova palivova mapa do ridici jednotky a Fofan opet jezdi. Regenerace probihala podle slov technika az moc dobre, oproti jinm autum,takze snad to bude tedkom OK.. co me ale zarazilo, byl pomer oleje a nafty 1 litr oleje a 3 litry nafty :shocked: takze to bylo za 5 dvanact :)
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Kóťa » 06.04.2011 06:53

To už je snad poměr 10 minut po dvanáctý,ne? 8O Kam jsi to měl nad rysku?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 06.04.2011 07:04

Wapelinhu :
Priprav sa na vymenu turba...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 06.04.2011 10:33

Ahoj.jak se obsah nafty v oleji meri? Pomer nafty/oleje se mi zda divny. Kam se ztratil ten olej? O turbo se zatim neboj, V12 nejdriv meni turbo a az pak se pta ;-). Mas tam garrett nebo mitsubishi? Ja bych sem tam zjistoval obsah oleje v intercooleru. Jestli je tam oleje trocha, tak zadne strachy

Jak to ze v 66kW ma dpf? Myslel jsem ze tam neni.

EDIT: Aha, pardon spatne jsem se dival, jde o 80 kW motor, tj. s DPF
Naposledy upravil(a) vita_k dne 06.04.2011 18:10, celkem upraveno 2 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 06.04.2011 11:11

vita_k :
Ak mal v oleji vela nafty a karbonu, loziska turba su vies kde. Je otazka par tisic km, ked to turbo zacne zavijat. Takze odporucam zacat setrit uz teraz, naraz to nebude tolko prachov. Ina moznost, ktora sa mne velmi pozdava je rychlo to predat, kym to ma hodnotu.

Zda sa, ze momentalne predavane 1.6 TDCI 66kW uz DPF maju. Je ale otazka, aky - ci je ten isty ako ma stary 1.6 TDCI 80kW. Ak ano, nie je to velka vyhra.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 06.04.2011 11:20

Kolega kupil Citrona C5 s HDi 1,6 80 kW. POzna viacero ludi s tymto motorom a vsetci su spokojni. nik nema problem s pribudanim oleja a turbom... ale je fakt ze si menia olej po max 15 000 km a davaju Total.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 06.04.2011 11:49

My mame tento motor v sluzobnom P307SW. Pocitovo sa mi s nim jazdi prijemnejsie, nez s 2.0TDCI napriek tomu, ze je slabsi o 20 kW. Co ma ale rozculuje je hlucna spojka a chulostive turbo. To nase zavija, spotreba oleja 1l / 3000 km, takze caka na vymenu turba. Motor dostava olej Castrol Edge Turbodiesel 5W-40 A3/B3.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 06.04.2011 17:21

jak se to meri to netusim, a kolik to bylo nad rysku taky ne, auto sem nechal v servisu a sel do mesta.. nevim podle technika je vsechno ok, a myslim ze kdyby melo odejit turbo tak by mi o tom rekl.. jinak filtr pevnych castic je jedinna vec co me na tom aute sere... nejradsi bych to nechal vykuchat :-/
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 07.04.2011 07:41

No sú tam dve sporné veci..písal si vymenili olej a urobili regeneráciu - ak to bolo v tomto poradí -tak je to zle -lebo olej sa mení vždy PO nútenej regenerácii.
Ak ale si mal pomer oleja a nafty 1:3 tak ti nemali robiť regeneráciu ani s týmto zložením...lebo to bolo pre motor pokus o vraždu - doslovne.
Tá nútená regenerácia je sakra záber pre motor...je iná ako bežné - viac nafty vstrekovanej do DPF...
Ak boli normálni tak pred regeneráciou pozreli množstvo oleja v motore - ak bolo OK a to zloženie namerali po regenerácii -tak relatívne dobre/ale ten pomer je i tak brutálny!!!/.
Môj odhad merania nafty v oleji - kvapka oleja na papier(prevdepodobne nejaký "pijavý"- možno špeciálny na tento účel určený - škoda že si sa neopýtal) a podľa toho aká škvrna sa urobí tmavá a aká okolo mastná. Potom sa od pomeru dá určiť približné zloženie.
No ak to má byť exaktné- musí to byť presný test na určenom papieri a olej musí mať nejakú konkrétnu teplotu(buď za studena, alebo naopak zahriaty na prevádzkovú teplotu -ale to je môj názor).
Byť tebou ešte by som sa ich popýtal na detaily čo a ako - len pre pokoj v duši. :idea: :?: :dih:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Wapelinhu
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 968
Registrován: 10.08.2009 23:52
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Wapelinhu » 07.04.2011 18:06

s tim poradim si ted nejsem vubec jistej co udelali napred.. :nixw: ale delal to kamarad a jsem si jistej na 100% ze kdyby neco bylo tak by mi to rekl, navic mechanici o to auto vzdycky pecuji ,,vic,, nez o jakekoliv jine.. tak bych se toho az tak moc nebal
Ford Focus Titanium, 5dver., 1.6 TDCI, 80kw., rv. 2008, černá metalíza
Obrázek
Obrázek

předchozí auto: ford focus 1.8D., 66KW., r.v 2000., třídvéř

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 08.04.2011 08:46

Zistit poradie, ak bola vymena oleja a az potom regeneracia, vymen olej znova. Nepytaj sa preco, ale to urob co najskor. Inak mas zadelano na vymenu turba, pretoze v oleji je fura karbonu a nafty.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tutys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tutys » 08.04.2011 10:48

V12 píše:Zistit poradie, ak bola vymena oleja a az potom regeneracia, vymen olej znova. Nepytaj sa preco, ale to urob co najskor. Inak mas zadelano na vymenu turba, pretoze v oleji je fura karbonu a nafty.
Ak bola najprv regeneracia a potom vymena oleja, ehm, rychlo to auto predaj, pretoze s olejom a naftou v pomere 1:3 dostal pocas tej regeneracie to, co za beznej prevadzky po 100 tisic km.

Hezká rada, ale co nový majitel si asi tak počne? Od tebe bych teda auto koupit nechtěl. Sorry, ale toto poctivým jednáním rozhodně nezavání :(
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti