
alebo taketo...

alebo toto...

Pripravky pro ucpani trhlinek a malych netesnosti v chladici kapaline jsou u nas v CZ skoro na kazde pumpe. Bud to jsou male granule v tube podobne jako pro sumivy celaskon, nebo to jsou kapaliny v mensich plastovych lahvickach. Aplikaci zvladnes sam, lije se to stejnym otvorem, jako chladici kapalina - hlidej si akorat horni rysku hladiny. Ja uz jsem take daval, zatim ale polovicni davku - nekde se mi kapalina vytracela.Stehnak píše:...
Nejspis pujdu do nejakeho cementu do chl. kap. Muze nekdo poradit presny postup, popripade nazev daneho sajrajtu? Chce to nalit asi co nejblize vymeniku topeni a pak auto projet. Zvladnu to sam, musi se vypoustet kapalina? Ď.
Veris, ze bych jich ujel klidne 200... jen aby to potom prestalo.pelen píše:Ne, jen trochu kapaliny odsat, pokud je normalne na rysce max, jinak jen pridat a normalne jezdit, ono se to jiz promicha samo.
Akorat bys mel v jednom zatahu ujet cca 100km.
Ja vim a vse co jsi napsal beru - je to este urcite lepsi nez to povolovat az po jizde, protoze behem jizdy a vytapeni kabiny ta vlhkost do kabiny jde. Takze 100% souhlas s Tebou. Ja se prave bal aby mi to neuteklo pres nadrzku... proto jsem se neodvazil to mit jakkoli povolene i behem jizdy. Vis ze jsem si Tvuj popis co dal otestovat dokonce vytisknul... ale zvolil sem pro zacatek jen povoleni a opetovne utazeni zatky po jizde, pote jsem ji nechaval povolenou i pres noc. V prvnim pripade jsem dalsi rano nasel led jen na prednim okne, ve druhem nikde... A myslim ze problem tedy je nejaka netesnost ve vymeniku tepla (chl. kapalina -> teply vzduch do kabiny)Jiri02 píše:To Stehnak:
Podle toho, co popisujes je jako hlavni podezrely unik kapaliny z topeni.
Dovollim si poradit to, jak jsem resil vec ja, kdyz jsem potreboval, aby v okruhu chladice nebyl tlak:
Povolil jsem zatku chladice (nadrzky) tak, aby tlak utekl, ale neutahoval jem ji. Abych zatku neztratil vyvrtal jsem do jejiho okraje dirku, tou problekl dratek a tim zatku privazal v te povolene poloze k necemu tak, aby se dale nepovolovala a neztratil ji. Nemuisis mit strach, ze v zime, zvlaste te severske, Ti bude voda varit a utece Ti. (Ja jsem tak jezdil i v parnem lete, jen v kolone jsem poustel topeni, abych nevaril. Delal jsem to proto, ze jsem mel naprasklou hadici.) Pripravek na utesneni soustavy to nejspis vyresi. Dokud jej neaplikujes, tak zkus moji radu. S tim povolenim zatky jsem Ti radil uz pred dvema tydny.
Ke gumovym kobereckum na podlahu - to neni Tvuj pripad a IMHO za Tvuj problem nemuze ani to cerne oblozeni dveri.
Tak zkus přes noc dát na přední okno zvenku nějaký noviny nebo katron aby ti nenamrzlo a uvidíš jak to bude vypadat uvnitřStehnak píše:Ted pri teplotach kolem -2(noc) - 0(vecer) - +5(den): kazdy vecer utiram predni okno - cele je temer rovnomerne pokryte vodou zevnitr. Kazdy vecer kdyz tu padne rosa, predni okna malinko namrznou vsem co stoji venku. Pres den (+5) okno roztaje (zvenku) a ja sem vzdy (uz 3x a venku stale stejne podminky) nasel kolem poledne (to jdu domu na obed) celni okno zevnitr mokre (aj nahore u zpetneho zrcatka - cele, rovnomerne). Podotykam ze sem od pondeli neujel ani cm. Takze si myslim ze me spojovani problemu s jizdou ted bere celkem za sve. Co delat? S Fokim sem se dohodnul ze na to kouknem, ale v lete muze byt opravdu velmi slozite to odhalit. Jak zjistit, esli voda na okne je spojena s vnejsi namrazou okna pres noc, nebo esli se stale este odparuje z nejake louze (treba kobercu za pristrojovkou)????
Leda ze by se Ti dostavala voda z venku dovnitr obecne. Nevim, jak je to delane, ale podle toho, co pises mne napada dalsi silena hypoteza, protoze Tvuj typ auta nemam: ze by Ti teklo nekde dole pod celnim sklem do kabiny - nevim presne kudy, snad prasklym vdechem do topeni, nebo nekde dirou pod "torpedem" pod celnim sklem. Predstavuji si, ze by to mohlo vest vodu nekam k "filcu-koberci" pod topenim, jak pises. Ale fakt nevim, zda to neni blbost. Pak jedine zkusit polit pod okno nebo ta podezrela mista necim smradlavym, treba kapalinou do ostrikovace (ta by nemela autu vadit) a pak cuchat, zda se neobjevi tam, kam dosahnes, ci neprojevi smradem v kabine z topeni.Stehnak píše:Jak zjistit, esli voda na okne je spojena s vnejsi namrazou okna pres noc, nebo esli se stale este odparuje z nejake louze (treba kobercu za pristrojovkou)????
Okna se poti vic prave proto, ze mas nasavani zevnitr! Pri nasavani z venku je vzduch sussi!Stehnak píše:Jelikoz se okna poti i kdyz mam nasavani zevnitr, tak sem este jednou sel po klapce a prostoru okolo ni.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů