Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Luky2380
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.03.2010 09:00
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Už mám přes 140.000 km a na motoru nebo lambda či katu nic. Zatím nic nesvítí, nekucká vše stále redy..
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R




- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Po 150 km se motor nerozsvítil, tak to zatím vypadá nadějně. Uvidím jak to bude dál.
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mám najeto cca 58tis a už jsem měnil dvě lambdy :-/
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ouuu
na kolik tě vyšla tahle sranda?

1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mam jednu otazku - co si s tym autom robil, ked lambdy odisli tak skoro ? Bezne maju zivotnost 160 az 200k km. Natankoval si nejaky sajrajt benzin s olovom ? Alebo hlboke brodenie a lambdy boli kontaminovane spinavou vodou ? Ci ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Na kolik me to vyslo? no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla, nebyly prachy, tak jsem nechal dat "jen" univerzaly od bosche a i s praci to vyslo asi na 6tis + 1,5diagnostika. Ve fordu mi nabízeli jednu za 4tisíce.
V12: opravdu s autem nedělám nic nekalého, tankuji jedině na Shell, OMW..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel. Jezdím převážně krátké trasy, možná i to na jejich životnost mohlo mít vliv. Opravdu netuším, já jsem jen rád, že to je spravený a od podzimu auto seká latinu ťuk ťuk ťuk
V12: opravdu s autem nedělám nic nekalého, tankuji jedině na Shell, OMW..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel. Jezdím převážně krátké trasy, možná i to na jejich životnost mohlo mít vliv. Opravdu netuším, já jsem jen rád, že to je spravený a od podzimu auto seká latinu ťuk ťuk ťuk

- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ouuuu tak to je ranec 

1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jj přesně tak...servoNicco píše:Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nevybral z neho povodny majitel dobre lambdy a pred predajom strcil stare ?masky píše:..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
...ale tak snad nekupoval v Ackach 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Kupoval jsem u Forda. Takže možné to je 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak to snad nie 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- primar
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.05.2010 14:19
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Na dialnici je to obcas vazne otravne, od tych 140 a viac.., jedina moznost, prehlucit to hudbou..V12 píše:Ja som mal po presadnuti z 2.0TDCI do FFII 1.6i pocit, ze sedim vo V3S-ke. Do 90 hluk OK, potom sa ale zacal menit na vyslovene otravny rev gradujuci v neznesitelne zavijanie v 130 a 4000 rpm. Tiez za rok nenajazdim vela km, ale 70 - 80% z toho je prave dialnica a v case, ked je na nej jazda 90tkou dost hazardna. Preto nemozem 1.6 ani citit - reve, zere a netaha. Ten motor a odprevodovanie je dobry akurat tak do mesta a na okresky, urcite nie na dialnice. Takmer to iste sa da povedat aj o 1.8i - reve, zerie ale na rozdiel od 1.6 taha. 2.0i je uz ine kafe, v Mondeu ide nadherne potichu aj v 150-tke, je to dane dlhsimi prevodmi a samozrejme lepsim odhlucnenim. Vo Focuse s nim skusenost nemam.
TiVCT je na tom s hlukom rovnako, ako 1.6i, no huci trochu inak (ale rovnako neprijemne). Jedina utecha je fakt, ze taha podstatne lepsie, ako klasika, ale az nad 4000 otacok.
V meste sa mi to naopak paci, ze motor pocut, nakolko tie motory maju celkom pekny zvuk..
Kazdopadne, ak niekto jazdi prevazne po dialnici, nedoporucoval by som tieto motory. Jednak hluk a za druhe sportreba, ktora je vlastne vysoka vzdy a vsade.. Zlaty ecoboost.. Inak, urcite by som nepovedal, ze tento motor netaha, neviem ako ho mas zabehnuty a akym stylom jazdis, ale ziadna katastrofa to podla mna nie je. Urcite sa to nevyrovna 2-litru ani to nie je ziadna slava nalozeny po strechu s plnou posadkou, ale ked jazdi clovek prevazne sam, je to fajn..
Naposledy upravil(a) primar dne 22.03.2012 22:53, celkem upraveno 1 x.
Focus II HB | Trend X Vision 2010 | 1.6i/110hp@5900rpm/161Nm@4100rpm





Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů