Stránka 10 z 11
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 05.04.2013 06:53
od vita_k
a co ti to cislo kalibrace rekne?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 05.04.2013 22:14
od ica
ze z akeho auta to je
podobne sa to chova u 2.0 , ale je tam rozdielna rj medzi s a bez dpf
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 09:14
od Hansoff
DPF sem řešil ve FAPOFF a výsledek stál za ... (no raději slušně takhle po ránu). Našel sem týpka tady poblíž, měnil mi EGR a potom řešil i DPF. Po prvním zásahu motor kilometrové regenerace spouštěl (stejně jako po "úpravě" ve FAPOFF), tak se s tím ještě jednou zabýval a teď už je to asi 1200km v pohodě. Zatím nejásám předčasně, možná sem si toho jenom nevšiml, ale i motor se teď chová trošku jinak. Co přesně s tím dělal mi neřekne (je to cenné Know-how), jedině se si všiml, že snímání dif. tlaku je nastavený na konstantní hodnotu a nádobka na EOLYS má odpojený konektor.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 16:04
od vita_k
Neni z Telce?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 17:03
od vítek
nechat provrtat jako to mám já a je vše absolutně bez problémů, mnohem levněji než fapoff a na pořád

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 18:01
od vita_k
tim se nezbavis intervalovych regeneraci, ktere ja treba nechci
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 19:08
od Hansoff
vita_k píše:Neni z Telce?
Nene, je z Borů a dělá v servise ve VM. Fapoff ještě funguje?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 19:32
od foki
ica píše:
co to bolo za auto ? mas VIN alebo ake bolo povodne cislo kalibracie pcm ?
ff2 po FL , nahral jsem tam 5M51-12A650 - LB , ale melo to 8M51-12A650 - MA
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.04.2013 19:42
od foki
dalsi zkusenost s testovaným vozem , po dalsich asi 120km najednou auto zacalo cukat tak jsem to otocil u nas na kruhaci a vyjel na dalnici , pri plnem plynu to se mnou houpalo ze jsem pomalu nebyl schopen udrzet telefon abych to natocil , v intervalech cukani to i cerne kourilo a potom na chvli problikla kontrolka motoru , kdyz jsem to nacetl , tak dve chyby klapky obtoku vzduchu . nasledne za 5km zase pokus o regeneraci .
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 08.04.2013 01:00
od ica
foki píše:
ff2 po FL , nahral jsem tam 5M51-12A650 - LB , ale melo to 8M51-12A650 - MA
skus 6M51-12A650-MD , myslim ze s 5m51 som mal aj ja problem
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 08.04.2013 07:49
od vita_k
jj, po prvni navsteve u vykuchavacu fap*of jsem mel presne to same plus jeste overboost - prilis vysoky plnici tlak.
Pri druhe navsteve me tyto chyby asi zamaskovali - o te doby jsem je nemel. Cukani se taky zlepsilo, ale neodstranilo.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 08.04.2013 17:22
od vítek
vita_k píše:tim se nezbavis intervalovych regeneraci, ktere ja treba nechci
To mi vůbec nevadí, nezpůsobuje to žádný problém...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 08.04.2013 20:15
od vita_k
regenerace redi naftou olej. Vice ci mene, ale deje se to. Ale i tak nejake reseni :)
Akorat, co jsem pochopil, tak diry nesmi byt moc velke aby byl nameritelny diferencni tlak. Pokud je rozdil tlaku nula, tak to jednotka vyhodnoti jako chybu. Je to proste pripraveno na eventualitu, ze se filtr rozpadne.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 13.04.2013 22:26
od vita_k
mam za sebou treti upravu jednotky aby neregenerovala, tentokrat ne fa.p_off a zatim to vypada nadejne.Zatim tu nebudu sirit kdo a jak to zhruba delal, ale kdyby nekdo chtel vedet, tak pres SZ. Nicmene jsem optimista:)
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.04.2013 13:13
od foki
tak mam natocene video jak to kouri a skube ,akorat jsem to tocil telefonem na vysku a neuvedomil jsem si ze to bude otocene . neexistuje nejaky program ktery by to video otocil ?