Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
josefo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04.06.2011 11:48

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od josefo » 17.07.2011 17:08

Můžete mi prosím pomoc ? Mam f.focus 1,6 Tdci 80kw.2006 a nechal jsem si vyříznout a následně softwarově upravit filtr pených částic firmou chip-tuning v Kladně.Asi měsíc po zákroku mi začal vypadávat výkon.Vždycky,když se motor zahřeje, tak při přeřazování na vyšší rychlostní stupen je tak 500 otáček bez výkonu a pak se zase chytne.Je uplně jedno z který rychlosti přeřadíte.Zkoušel jsem i hodně velký otáčky a je to uplně stejné.Celkové když je motor zahřátej,tak je to auto slabší.Zajímavý je, že za studena to jezdí krásně a jak se zahřeje, tak to začne vynechávat.A já si vůbec nevim rady.Slyšel jsem něco o EGR ventilu,ale nevim.Počítač mi nic nehlásí.Nemohlo se stát něco při tom vyjmutí filtru?Můžete mi prosim poradit kam se můžu obrátit? Turbo mam uplně nový,tak doufám, že to je z obliga.Předem moc děkuji.Budu vděčnej za jakoukoli radu
josef.stibor@gmail.com

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 17.07.2011 21:32

To s tym filtrom moze byt iba nahoda a moze to robit viac veci od elektriky, cez egr, cerpadlo a mozno aj to turbo. Ak teda nema nikto skusenosti presne s tymto, tak ja by som zacal nacitanim chyb na diagnostike, pripadne jazdou s pripojenym pocitacom...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 17.07.2011 21:40

Raada píše:EGR dle meho nazoru navraci cast vyfukovych plynu zpet do valcu a tim by melo dochazet k nizsim emisim. Tak nejak jsem to pochytil...
Tak tak, další úlitba ekofašistům. Kolega z práce měl problémy s Peugeotem 1007 (nebo Citron,nevim, proste PSA) a v servisu si řekli o 10k za nové EGR (Exhaust Gas Recirculation) na autě tržní hodnoty 70t. Tedy mají to i některé benzíňáky.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.07.2011 21:44

josefo píše:Můžete mi prosím pomoc ? Mam f.focus 1,6 Tdci 80kw.2006 a nechal jsem si vyříznout a následně upravit filtr pených částic firmou chip-tuning v Kladně.Asi měsíc po zákroku mi začal vypadávat výkon.Vždycky,když se motor zahřeje, tak při přeřazování na vyšší rychlostní stupen je tak 500 otáček bez výkonu a pak se zase chytne.Je uplně jedno z který rychlosti přeřadíte.Zkoušel jsem i hodně velký otáčky a je to uplně stejné.Celkové když je motor zahřátej,tak je to auto slabší.Zajímavý je, že za studena to jezdí krásně a jak se zahřeje, tak to začne vynechávat.A já si vůbec nevim rady.Slyšel jsem něco o EGR ventilu,ale nevim.Počítač mi nic nehlásí.Nemohlo se stát něco při tom vyjmutí filtru?Můžete mi prosim poradit kam se můžu obrátit? Turbo mam uplně nový,tak doufám, že to je z obliga.Předem moc děkuji.Budu vděčnej za jakoukoli radu
josef.stibor@gmail.com
Hm.Zřejmě Vám to softwarově dokur... záruka,jet do fa. chip-tuning v Kladně. :dih:
Tohle nemůžou dělat amatéři,takovou prácičku musí dělat někdo,kdo má velké zkušenosti,(FAPOFF.CZ)jinak nastane problém. :wallbash: :wallbash:
PS:REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,RAELAMOVAT,REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,!!!!!!!!!!!!!
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.07.2011 06:09

Treba bojkotovat diesle s DPF tohto typu. Inak to nevidim. Pretoze ked mam pocas planovanej zivotnosti auta 200k km oficialnou cestou nasypat do DPF a aditiva cca 2500 EUR podla cennika Forda a nehumplovat auto amaterskym defapom niekde u nejakeho pofiderneho tu(z/n)nera, vyhoda nizsej spotreby oproti benzinaku je v cudu. Dalsi dobry dovod na kupu 1.8i ci 2.0i a to skor, kym nevymru. Inak pozeral som cenniky Renaultu a ti experti zacali davat do Fluence atmosfericky dvojliter :shocked: ! V dnesnej downsizingovej oturbenej dobe je to cosi nevidane. Tu ale asi ide predovsetkym o cenu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 18.07.2011 09:59

Jenze kdyz budes "bojkotovat" DPF treba u Focuse, tak se ti velmi smrskne nabidka / ponuka at novych, tak zanovnich vozu. A kdyz se ti k tomu jeste pripoji pozadavky na vybaveni, stari, cenu, stav, tak ze 100 aut v nabidce ti zbydou tak oci pro plac.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.07.2011 11:53

Ano, to je pravda. A preto su na vyber iba 2 moznosti :
1. kupovat iba benzinaky :palec_nahoru:
2. kto trva na naftaku, bude musiet zmenit stajnu :(

Ja osobne radsej budem plakat pri tankovani benzinu, ako sa jedovat s DPF. Alebo pokojne a bez placu zmenim stajnu :nixw:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 18.07.2011 12:30

Sice nevim co je stajna, ale asi neco jako stáj? Proč si myslíš, že si tím pomůžeš? Filtry mají i ostatní značky a třeba u VW jsou s tím snad ještě větší problény.
Ano DPF je kurvidlo na hovno, ale prostě bez něj to nepůjde. Nakonec je to součástka s nějakou životností a nějakou cenou, tak k tomu musí kupující přistupovat. Když je po něm, tak ho vyměním/vyříznu a jezdim dál.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 18.07.2011 12:56

Ja bych spis hledal zpusob, jak se ho efektivne zbavit.

Za tyden jedu znova do fap--off, abych si nechal nahrat novy FW (ten co mi tam dali puvodne se mi moc nezda). Taky se tam zeptam, jestli ma byt moje hadicka od filtru prorizla a zaslepena nebo ne. Dam vedet.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.07.2011 13:42

Su auta vybavene DPF s pridavnym vstrekovacom nafty. Tie problemy nemaju. Robi to myslim BMW a postupne sa pridavaju dalsie a dalsie firmy. Koniec koncov aj Ford uz ma cDPF, ako to ale funguje, neviem. V katalogu som si ten pridavny vstrekovac nevsimol.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 18.07.2011 14:08

No jistě bude se to zlepšovat. Ale v době vzniku těhle motorů na tom ostatní nebyli o moc líp.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Kain444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2011 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Kain444 » 18.07.2011 16:20

Zdravim, chcel by som sa spytat ci niekto nevie o firme niekde na strednom slovensku, idealne v okoli Prievidze, kde by ma tohto DPF-skvostu natrvalo zbavili? Vdaka.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 18.07.2011 17:17

V12 píše:Su auta vybavene DPF s pridavnym vstrekovacom nafty. Tie problemy nemaju. Robi to myslim BMW a postupne sa pridavaju dalsie a dalsie firmy. Koniec koncov aj Ford uz ma cDPF, ako to ale funguje, neviem. V katalogu som si ten pridavny vstrekovac nevsimol.
cDPF = s aktivním povrchem bez aditiv - model Ka, Fiesta, Ford Mondeo, Kuga, S-Max/Galaxy 2.0, Transit (přední pohon)
aDPF = s aditivy do paliva pro urychlení regenerace - Focus/Cmax
vDPF = bez aditiv, s aktivním povrchem a tryskou pro odpar paliva přímo do výfukového potrubí - S-Max/Galaxy 2.2, Connect, Transit (zadní pohon)

Cena výměny úzce souvisí s variantou systému a od ní se odvíjející ceny materiálu (aDPF Focus/C-Max = 13.000 Kč, cDPF Galaxy = 18.000 Kč, vDPF Galaxy = 32.500 Kč). Práce je v řádu 1.000 Kč. Cena jednoho doplnění aditiv se může pohybovat v řádu 4.000 Kč včetně materiálu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 18.07.2011 19:16

V12 píše:Ano, to je pravda. A preto su na vyber iba 2 moznosti :
1. kupovat iba benzinaky :palec_nahoru:
2. kto trva na naftaku, bude musiet zmenit stajnu :(

Ja osobne radsej budem plakat pri tankovani benzinu, ako sa jedovat s DPF. Alebo pokojne a bez placu zmenim stajnu :nixw:
Já se divím,že už toho benzína dávno nemáš. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 18.07.2011 21:16

Z 2 jednoduchych dovodov :
1. pretoze mi ten naftak BEZ DPF zatial sluzi
2. hladam slusnu nahradu, nie nejaky nalesteny vrak z AAA, akych su desiatky

Ciel je velmi blizko. Uz sa tesim, kedy dam tym mojim kachliam zbohom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host