Upravy karoserii modelov ST a RS
- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Diky 
  Zrovna jsem premyslel, jak pojmenovat tema 
			
									
									
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 609
 - Registrován: 20.07.2009 00:05
 - Bydliště: Praha
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Super, díky za vytvoření nového tématu - jsi jako blesk  
			
									
									Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
						- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Zatim jsem nasel jen par fotek :
- dalsi moznost nechat SPZ na puvodnim miste a vyrezat jen ty trojuhelniky po stranach
- vyrez u mlhovky (kvuli sani od DSCi, ktere je v planu)
- vrchni maska (kvuli jine kapote, ktera je taky v planu)
							
			
									
									- dalsi moznost nechat SPZ na puvodnim miste a vyrezat jen ty trojuhelniky po stranach
- vyrez u mlhovky (kvuli sani od DSCi, ktere je v planu)
- vrchni maska (kvuli jine kapote, ktera je taky v planu)

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Kazopadne mame vyrazny lak oba, tak bude treba vyztuhu striknout nacerno, at to nekazi vzhled. Ale hlavni bude funkcnost 
			
									
									
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 609
 - Registrován: 20.07.2009 00:05
 - Bydliště: Praha
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Fotky super, pro inspiraci bezva - jsi šikovný - kam na to chodíš .... ????  
 
Ty trojúhelníky po stranách RZ bych samostatně nevyřezával - je tam za tím ten nosník a upřímně -myslím si, že o tolik víc vzduchu tam takto, jen tím trojúhelníčkem - zase nedostaneš....
  
Mnohem větší "překážka" je podle mně celá tato horní část grilu s připevněnou RZ - tam je třeba dle mého to kompletně uříznout....
 
A jak potom s přední plechovou RZ, co zbyde - policajti malé značky (přední), vyrobené např. ze samolepek tolerují - alespoň tady v Čechách - a mám link na firmu v Pardubicích, která umí na objednávku udělat RZ v cca 15ti rozměrech - buď jako "čistou" samolepku, nebo přímo jako kus plastu s reflexní fólií (a vzadu to potom má samolepící vrstvu a dáš to přímo na spojler). Ten link na ně odpoledne dohledám a dám ho sem....
  Hlavní je tu origoš přední RZ vozit s sebou třeba v kufru a kdyžtak jim to při kontrole ukázat, že jí máš  
   oni potom dají pokoj a neřeší to /teda pokud jsi před tím ale nejel na 50 v obci třeba 130   
  )
			
													Ty trojúhelníky po stranách RZ bych samostatně nevyřezával - je tam za tím ten nosník a upřímně -myslím si, že o tolik víc vzduchu tam takto, jen tím trojúhelníčkem - zase nedostaneš....
Mnohem větší "překážka" je podle mně celá tato horní část grilu s připevněnou RZ - tam je třeba dle mého to kompletně uříznout....
A jak potom s přední plechovou RZ, co zbyde - policajti malé značky (přední), vyrobené např. ze samolepek tolerují - alespoň tady v Čechách - a mám link na firmu v Pardubicích, která umí na objednávku udělat RZ v cca 15ti rozměrech - buď jako "čistou" samolepku, nebo přímo jako kus plastu s reflexní fólií (a vzadu to potom má samolepící vrstvu a dáš to přímo na spojler). Ten link na ně odpoledne dohledám a dám ho sem....
					Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 09.10.2009 12:17, celkem upraveno 2 x.
									
			
									Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
						- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Mam par kamaradu u PČR, tak se jeste na SPZ radeji preptam. Taky mam v planu riznout celou masku a hodit jen samolepku. Napady beru odtud :
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/
staci se v tom jen stourat
. Na tomto jihoafrickem foru je hooodne dobrych napadu..
			
									
									http://www.fordstownerssa.co.za/forums/
staci se v tom jen stourat

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 609
 - Registrován: 20.07.2009 00:05
 - Bydliště: Praha
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Ta South Africa je tedy věc - to bych si nemyslel, že zrovna tam je bude bavit "vymazlování" Fordíků....  
   Ale věci to jsou super - teď jsem tam na ten link mrknul a je to výborné, nápady slušné  
 
Slíbený link na Pardubice na ty RZ je :
http://www.aluramecky.cz/e-shop/spz-rz/ ... :878.eshop
a dělají jak "samolepkové", tak plastové. Navíc k těm nabízeným rozměrům - podle mne, když člověk objedná rozměr jen o cca 15% menší než je standardní rozměr ofiko RZ, tak to ...cajti.. ani nepoznají.
Já, pokud toto dotáhneme do úspěšného konce a ten spodní gril dokážeš zrobit tak, jako na té fotce z Anglie, půjdu jednoznačně tou cestou, co tam má toto bílé ST - malá samolepka přesně mezi spodním grilem a horní mřížkou, nalepená buď uprostřed, nebo na straně, cca zhruba nad mlhovkou (obdobně tak, jako to mívají standardně například Mitsubishi Eva IX. nebo X. - ti tam mají přidělanou oficiální plechovou variantu RZ, většinou je to ta čtvercová, a je to tam takto bokem právě kvůli tomu, aby to tam intercooleru nezavadzalo a mohlo do něj jít maximum vzduchu
 )
							
			
									
									Slíbený link na Pardubice na ty RZ je :
http://www.aluramecky.cz/e-shop/spz-rz/ ... :878.eshop
a dělají jak "samolepkové", tak plastové. Navíc k těm nabízeným rozměrům - podle mne, když člověk objedná rozměr jen o cca 15% menší než je standardní rozměr ofiko RZ, tak to ...cajti.. ani nepoznají.
Já, pokud toto dotáhneme do úspěšného konce a ten spodní gril dokážeš zrobit tak, jako na té fotce z Anglie, půjdu jednoznačně tou cestou, co tam má toto bílé ST - malá samolepka přesně mezi spodním grilem a horní mřížkou, nalepená buď uprostřed, nebo na straně, cca zhruba nad mlhovkou (obdobně tak, jako to mívají standardně například Mitsubishi Eva IX. nebo X. - ti tam mají přidělanou oficiální plechovou variantu RZ, většinou je to ta čtvercová, a je to tam takto bokem právě kvůli tomu, aby to tam intercooleru nezavadzalo a mohlo do něj jít maximum vzduchu
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
						- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
SPZ na boku se mi nelibi 
 . Zaclo to u Alfy Romeo, ikdyz u Eva to ma sve opodstatneni prave kvuli proudeni vzduchu. Ja pujdu jednoznacne do samolepky uprostred a v kufru budu mit pro jistotu pripravenu normalni plechovou znacku s oboustrannou paskou, kdyby pri kontrole zlobili 
. 
Zitra pujdu vyzkouset, jak se tento typ plastu vari - zustala mi jeste jedna nalomena maska po stretu se srnkou....pak poinformuji
			
									
									Zitra pujdu vyzkouset, jak se tento typ plastu vari - zustala mi jeste jedna nalomena maska po stretu se srnkou....pak poinformuji

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 609
 - Registrován: 20.07.2009 00:05
 - Bydliště: Praha
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Marťas píše:SPZ na boku se mi nelibi. Zaclo to u Alfy Romeo, ikdyz u Eva to ma sve opodstatneni prave kvuli proudeni vzduchu. Ja pujdu jednoznacne do samolepky uprostred a v kufru budu mit pro jistotu pripravenu normalni plechovou znacku s oboustrannou paskou, kdyby pri kontrole zlobili
.
Zitra pujdu vyzkouset, jak se tento typ plastu vari - zustala mi jeste jedna nalomena maska po stretu se srnkou....pak poinformuji
Souhlasím s tebou - RZ na straně místo uprostřed je taková...no prostě divná. Ono obecně všechno asymetrické na věci, která má jinak vše v symetrii, je na nic.
To s tou samolepkou zezadu na standardní plechové RZ, aby se to dalo kdyžtak jen nalepit, je super nápad !
Až budeš mít výsledky sváření - dej vědět.
( nebo napíšeme tomu majiteli toho bílého, do Anglie, ať nám udělá 2 exempláře, že se nám to líbí, jak to má udělané
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
						- Macmiro
 - .

 - Příspěvky: 492
 - Registrován: 30.03.2009 19:44
 - Bydliště: Praha - Tábor
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Marťas, škoda že nejsi nekde v okolí Prahy, hned by ti jel pomoc a šel bych to toho také.
			
									
									FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
						- Bob Wolf
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 609
 - Registrován: 20.07.2009 00:05
 - Bydliště: Praha
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Tak včera mi vyrazila dech fotka upraveného STčka, je to z toho jihoafrického fóra - jen nevím, zda to není nějaká PC fotomontáž (minimálně ty plameny vzadu by tomu nasvědčovaly....  
   )
Jinak je to nádherně upravený bodykit, a ta kola jsou bez chyby.....
Dávám to sem kvůli naší aktuální diskuzi - ten spodní gril je v tomto provedení takto více než dostačující pro volný přístup vzduchu k IC, nemyslíte ?
 
Každopádně je vidět, že nejen my tady, ale i soudruzi až z dalekého afrického jihu přemýšlejí jak tuto část vylepšit tak, aby se účinnost funkce intercooleru co nejvíce zvýšila
 
A pokud by to náhodou opravdu bylo reálné foto, pak je to neuvěřitelná bomba - nic hezčího jsem zatím u ST neviděl
							
			
									
									Jinak je to nádherně upravený bodykit, a ta kola jsou bez chyby.....
Dávám to sem kvůli naší aktuální diskuzi - ten spodní gril je v tomto provedení takto více než dostačující pro volný přístup vzduchu k IC, nemyslíte ?
Každopádně je vidět, že nejen my tady, ale i soudruzi až z dalekého afrického jihu přemýšlejí jak tuto část vylepšit tak, aby se účinnost funkce intercooleru co nejvíce zvýšila
A pokud by to náhodou opravdu bylo reálné foto, pak je to neuvěřitelná bomba - nic hezčího jsem zatím u ST neviděl
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
						- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Uz jsem na to taky koukal, ale je to jen virtual tuning 
. A v realu by to bylo uz asi trochu moc. Mam radeji vzhled blizici se originalu, ale hlavne vse funkcni...
Macmiro: Pomoc mozna nebude treba
. Vyrezat by to nemel byt problem a svarovani jdeme vyzkouset dnes. Jinak jako alternativu bych videl toto lepidlo : http://www.autodily-skalka.cz/lepidlo-p ... ni-plastu/
Kamarad ho ma doma a drzi perfektne. Myslim, ze pokud clovek netrefi treba srnu
, tak myska musi vydrzet...
			
									
									Macmiro: Pomoc mozna nebude treba
Kamarad ho ma doma a drzi perfektne. Myslim, ze pokud clovek netrefi treba srnu

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- kasi
 - Test driver

 - Příspěvky: 8468
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Domažlice(CZ)
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
taky něco přihodím ať vidíte real ..když už se aktivně snažím toto mít  
							
			
									
									je   Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

						byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- Marťas
 - Test driver

 - Příspěvky: 9172
 - Registrován: 13.04.2008 12:50
 - Bydliště: Edinburgh / Havířov
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
Dik kasi 
 
Takze jedno je jiste - znacka na bok rozhodne nepujde
.
Jeste k tomu svarovani - slo to celkem blbe, takze se bude lepit
. Zitra objednam masky...
			
									
									Takze jedno je jiste - znacka na bok rozhodne nepujde
Jeste k tomu svarovani - slo to celkem blbe, takze se bude lepit

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- kasi
 - Test driver

 - Příspěvky: 8468
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Domažlice(CZ)
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Upravy karoserii modelov ST a RS
já bych to volil takhle  
 
jinak SPZ na stranu fakt nee
							jinak SPZ na stranu fakt nee
- Přílohy
 - 
			
		
				
- st.jpg (28.47 KiB) Zobrazeno 5638 x
 
 
je   Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

						byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

