Cukání či hopsání auta

Uživatelský avatar
evulka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2011 13:07

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od evulka » 26.02.2011 08:48

Noooo 11tisíc za odstranění DPF. Dívala jsem se, že jinde mají ceny už od 5ti tisíc, samozřejmě na Zlínsku zloději pod 10tisíc nejdou.. Místo kde to dělají a je mi nejblíž, tam to stojí skutečně těch 11 tisíc.... Asi si uděláme výlet, těch 400km není nic proti úspoře 5ti tisíc :perfect: díky!
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.

Uživatelský avatar
LamB_17
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 568
Registrován: 24.07.2010 22:59
Bydliště: skoro BRNO

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od LamB_17 » 26.02.2011 09:31

Ja sem taky jeste studak a protoze moje trasy jsou vesmes 20 km tam 20 km zpatky + mnohdy popojizdecky po po meste, tak 1,6 v benzinu pro me byla jasna volba, zatim mam auto necelych 6 mesicu, najeto 9000 km a i kdyz je na nejake usudky asi zatim brzo, jsem 100% spokojen, za tu dobu byla jednina neocekavana oprava a to cisteni skrtici klapky a volnobezneho ventilu + bych mohl pridat ze sem musel dolivat olej. Ted jsme jeli do francie lyzovat, trasa 3500 km, jel jsem za 6,8 , takze zadna tragedie podle me.

Musim uznat ze kdybych mel jezdit trasu 160 km taky bych asi mel nutkani jit do toho diesla, ale myslim ze u lidi obecne panuje nazor ze kdyz vidi spotrebu 7,5 litru tak je to hrozna spotreba a ze projedou majlant. Takze kdyz vidim jak tu piste o catkach 11.000, 5.000... a ja zatim do auta vrazil za neocekavane opravy 1.000 kacek, tak se proste nemuzu zbavit dojmu ze po secteni vsech nakladu na 1 km jsem na tom porad lepe :) ... mozna sem si mel tenhle prispevek odpustiti, pac auto uz mas koupene, a muj nazor ti nijak momentalne nepomuze, ale trebas do budoucna na to budes mit jinaci nazor :wink:

Ale kdybych byl v tve situaci tak bych se auta uz nezbavoval, uz bych se to snazil nejak dobojovat, snad to vsechno dobre dopadne, hodne stesti :palec_nahoru:
Ford Focus kombi, 1.6 benzín, rv. 2004, černá panther, dotaženo z NDR :) , fólie SunTek HP15 (už jen vzadu)

Obrázek

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od Perna_81 » 26.02.2011 18:47

No to je pro mě až neuvěřitelný, když čtu o tvé spotřebě do Francie.. Z toho vyplývá, že méně komplikovaný a spolehlivější benzinový motor, je ve finále i úspornější! :roll: Já dal Francii a zpět teď nedávno s plnou palubou a rakví na střeše za 7.0 L/100km s dieselem!!! :bebng:

Nějak mi to žere, asi se taky pustíme do kuchnutí DPF a ještě nějaký to poladěníčko na více koníků :perfect:
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od tomason » 26.02.2011 19:23

Rakev zvyšuje spotřebu až o tři litry na dálnici :dih:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 20:35

Eidž píše:Ano, ojetý a stočený diesel je zdroj problémů.
Jj, nemusi byt ani stoceny, staci realnych 150 tisic km a sranda zacina :mrgreen: Kto chce diesel, ten musi kupit 10 rocnu karu s klasickym radovym cerpadlom, velkym turbom bez variabilu a najazdi milion klackov bez vaznych zavad.
LamB_17 píše:...Takze kdyz vidim jak tu piste o catkach 11.000, 5.000... a ja zatim do auta vrazil za neocekavane opravy 1.000 kacek, tak se proste nemuzu zbavit dojmu ze po secteni vsech nakladu na 1 km jsem na tom porad lepe :)
Aha, moj nelichotivy nazor na jazdene (a pripadne stocene) diesle nie je osamoteny :cooler:

Synovec kupil C-Maxa 1.8i 88kW '2003, cca 180 tisic km, za rok jedina zavada odtrhnute lanko rucnej brzdy. Nic lepsie sa prave vtedy nedalo, auto potreboval a jedina konkurencia bola Fobia kombi 1.4 MPi 55 kW. Forda ma f plnee palbe na chliinach s ESP a vyhrievanym celnym sklom. Takze - vid prvy riadok mojho podpisu :cooler:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
evulka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2011 13:07

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od evulka » 26.02.2011 20:49

Jako chápu všechny co mají špatné zkušenosti s ojetým dieselem, že radíte nebrat - prodat... Taky z toho nejsem nadšená, když slyším, co všecko se na tom pak může zkazit... Auto mám půl roku, s opravama mě vyšlo na 200tisíc, no bazar by mi za to teď dal tak 100 a šla bych dom. To by mě doma přetrhli, jaká jsem obchodnice teda. A nikdy bych to nedala stočit a neprodala dalšímu chudákovi...... Takže nezbývá než Fofo teď denně hladit a prosit ho, ať se mi nekazí :bebng:
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 20:52

evulka píše:...Takže nezbývá než Fofo teď denně hladit a prosit ho, ať se mi nekazí :bebng:
Ja robim presne to iste ako Ty. A ked ma Plechac nevidi a nepocuje, nadavam nanho na plnu hubu ako stary namornik. Ale PSSSSST, ja som nic nepovedal. Dufam, ze citat nevie a nema pristup na net :mrgreen:

EDIT :
Aspon si to nemala stocene...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od zdenyvm » 26.02.2011 21:27

Neklesej na mysli, já jsem ho koupil loni v listopadu a po tisíci km mi umřelo turbo... Naštěstí se k tomu postavil prodejce čelem a vyměnil ho za svoje peníze.
K tomu DPF - dívám se že jsi ze Zlínského kraje - já jsem z Valmezu a fakt toho výletu do Bystřice nad Pernštejnem nelituju. Mají tam pěkné náměstí, jsem se tam prošel a za tři hoďky jel zpátky už vykuchaný. 8)
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 21:47

zdenyvm :
Poznamka o Tvojom turbe ma zaujala. Odislo nahle, alebo zacalo zavijat ? Stalo sa to az po vymene oleja ? Zvuk turba je totiz prva vec, co kontrolujem na jazdenke, ktora sa mi paci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
evulka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2011 13:07

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od evulka » 26.02.2011 21:51

Taky jsem zvědavá jak se to turbo projevilo atd...??
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 21:56

evulka :
Co studujes ? Strojarinu ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
evulka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2011 13:07

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od evulka » 26.02.2011 21:59

zdendyvm: A po odstranění DPF zatím všecko v pořádku? Někde jsem tu četla, že někomu probíhaly ty regenerace i když tam už filtr vůbec nebyl, tak to mě mírně znepokojilo, to nevím jak bych to tam zas montovala zpátky... Ale třeba to bylo zfušovaným odstraněním .) A někde na stránkách firem odstraňující DPF jsem četla, že jim to trvá 1-3dny, takže ty tři hodiny, které to trvalo na vašem autě mě mile překvapily!!!

v12: střední mám strojárnu
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od georgi » 26.02.2011 22:05

Ani novy diesel nie je zarukou spokojnosti. Ja som kupil nove auto s tym, ze bude nove, budem si ho sanovat, budem vediet kto/ako na nom jazdil... Este ma len nieco cez 2 roky, najazdenych necelych 60 a:
- auto (v podstate od novoty) nahodne v intervale cca rok niekedy prestane tahat, az musim zastavit... po zhasnuti motora a opatovnom nastartovani ide vsetko opat ako ma
- hvizda mi turbo, ako keby ma nahanala sanitka (a to s nim za studena jazdim jemne a za tepla obcas sviznejsie, ale standarne ziaden extrem)
- tesne po uplynuti standardnej zaruky ma potesil podfukujuci vstrek
- mal som "prasknuty prepad"

Ked malo auto rok a pol rozhodol som sa zainvestovat do zaruky 7 rokov resp. 140.000 km a ak pojdu veci podla planu, tak ho po 6 a pol roku alebo 130.000 predam...
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od V12 » 26.02.2011 22:34

georgi píše: Ked malo auto rok a pol rozhodol som sa zainvestovat do zaruky 7 rokov resp. 140.000 km a ak pojdu veci podla planu, tak ho po 6 a pol roku alebo 130.000 predam...
Spravny pristup - jazdeny diesel po zaruke = poukaz na maslu. Co Ta vysla ta predlzena zaruka ? Mam tusenie ze viac, ako keby si jazdil s 1.6i a spotrebou 7l/100 km. A ze diesel sa oplati.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Twisster
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 22.03.2008 15:19
Bydliště: Myjava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání či hopsání auta

Příspěvek od Twisster » 26.02.2011 22:40

Ja by som len nieco k tomu cukaniu, niekde si tam spominala ze ti to robi pri urcitych otackach, teda pri urcitej polohe plynoveho pedalu. A plynovy pedal je vlastne trojica potenciometrov, je mozne ze na jednom je niekde predrana draha potenciometra a to by mohol byt ten problem. Potenciometer sa da jednoducho premerat tak by som to skusil. Mozno bude stacit len novy plynovy pedal.
Focus 1.6 16v 2008 hatchback Panter black
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů