Stránka 2 z 6

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 08:48
od evulka
Noooo 11tisíc za odstranění DPF. Dívala jsem se, že jinde mají ceny už od 5ti tisíc, samozřejmě na Zlínsku zloději pod 10tisíc nejdou.. Místo kde to dělají a je mi nejblíž, tam to stojí skutečně těch 11 tisíc.... Asi si uděláme výlet, těch 400km není nic proti úspoře 5ti tisíc :perfect: díky!

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 09:31
od LamB_17
Ja sem taky jeste studak a protoze moje trasy jsou vesmes 20 km tam 20 km zpatky + mnohdy popojizdecky po po meste, tak 1,6 v benzinu pro me byla jasna volba, zatim mam auto necelych 6 mesicu, najeto 9000 km a i kdyz je na nejake usudky asi zatim brzo, jsem 100% spokojen, za tu dobu byla jednina neocekavana oprava a to cisteni skrtici klapky a volnobezneho ventilu + bych mohl pridat ze sem musel dolivat olej. Ted jsme jeli do francie lyzovat, trasa 3500 km, jel jsem za 6,8 , takze zadna tragedie podle me.

Musim uznat ze kdybych mel jezdit trasu 160 km taky bych asi mel nutkani jit do toho diesla, ale myslim ze u lidi obecne panuje nazor ze kdyz vidi spotrebu 7,5 litru tak je to hrozna spotreba a ze projedou majlant. Takze kdyz vidim jak tu piste o catkach 11.000, 5.000... a ja zatim do auta vrazil za neocekavane opravy 1.000 kacek, tak se proste nemuzu zbavit dojmu ze po secteni vsech nakladu na 1 km jsem na tom porad lepe :) ... mozna sem si mel tenhle prispevek odpustiti, pac auto uz mas koupene, a muj nazor ti nijak momentalne nepomuze, ale trebas do budoucna na to budes mit jinaci nazor :wink:

Ale kdybych byl v tve situaci tak bych se auta uz nezbavoval, uz bych se to snazil nejak dobojovat, snad to vsechno dobre dopadne, hodne stesti :palec_nahoru:

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 18:47
od Perna_81
No to je pro mě až neuvěřitelný, když čtu o tvé spotřebě do Francie.. Z toho vyplývá, že méně komplikovaný a spolehlivější benzinový motor, je ve finále i úspornější! :roll: Já dal Francii a zpět teď nedávno s plnou palubou a rakví na střeše za 7.0 L/100km s dieselem!!! :bebng:

Nějak mi to žere, asi se taky pustíme do kuchnutí DPF a ještě nějaký to poladěníčko na více koníků :perfect:

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 19:23
od tomason
Rakev zvyšuje spotřebu až o tři litry na dálnici :dih:

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 20:35
od V12
Eidž píše:Ano, ojetý a stočený diesel je zdroj problémů.
Jj, nemusi byt ani stoceny, staci realnych 150 tisic km a sranda zacina :mrgreen: Kto chce diesel, ten musi kupit 10 rocnu karu s klasickym radovym cerpadlom, velkym turbom bez variabilu a najazdi milion klackov bez vaznych zavad.
LamB_17 píše:...Takze kdyz vidim jak tu piste o catkach 11.000, 5.000... a ja zatim do auta vrazil za neocekavane opravy 1.000 kacek, tak se proste nemuzu zbavit dojmu ze po secteni vsech nakladu na 1 km jsem na tom porad lepe :)
Aha, moj nelichotivy nazor na jazdene (a pripadne stocene) diesle nie je osamoteny :cooler:

Synovec kupil C-Maxa 1.8i 88kW '2003, cca 180 tisic km, za rok jedina zavada odtrhnute lanko rucnej brzdy. Nic lepsie sa prave vtedy nedalo, auto potreboval a jedina konkurencia bola Fobia kombi 1.4 MPi 55 kW. Forda ma f plnee palbe na chliinach s ESP a vyhrievanym celnym sklom. Takze - vid prvy riadok mojho podpisu :cooler:

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 20:49
od evulka
Jako chápu všechny co mají špatné zkušenosti s ojetým dieselem, že radíte nebrat - prodat... Taky z toho nejsem nadšená, když slyším, co všecko se na tom pak může zkazit... Auto mám půl roku, s opravama mě vyšlo na 200tisíc, no bazar by mi za to teď dal tak 100 a šla bych dom. To by mě doma přetrhli, jaká jsem obchodnice teda. A nikdy bych to nedala stočit a neprodala dalšímu chudákovi...... Takže nezbývá než Fofo teď denně hladit a prosit ho, ať se mi nekazí :bebng:

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 20:52
od V12
evulka píše:...Takže nezbývá než Fofo teď denně hladit a prosit ho, ať se mi nekazí :bebng:
Ja robim presne to iste ako Ty. A ked ma Plechac nevidi a nepocuje, nadavam nanho na plnu hubu ako stary namornik. Ale PSSSSST, ja som nic nepovedal. Dufam, ze citat nevie a nema pristup na net :mrgreen:

EDIT :
Aspon si to nemala stocene...

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 21:27
od zdenyvm
Neklesej na mysli, já jsem ho koupil loni v listopadu a po tisíci km mi umřelo turbo... Naštěstí se k tomu postavil prodejce čelem a vyměnil ho za svoje peníze.
K tomu DPF - dívám se že jsi ze Zlínského kraje - já jsem z Valmezu a fakt toho výletu do Bystřice nad Pernštejnem nelituju. Mají tam pěkné náměstí, jsem se tam prošel a za tři hoďky jel zpátky už vykuchaný. 8)

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 21:47
od V12
zdenyvm :
Poznamka o Tvojom turbe ma zaujala. Odislo nahle, alebo zacalo zavijat ? Stalo sa to az po vymene oleja ? Zvuk turba je totiz prva vec, co kontrolujem na jazdenke, ktora sa mi paci.

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 21:51
od evulka
Taky jsem zvědavá jak se to turbo projevilo atd...??

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 21:56
od V12
evulka :
Co studujes ? Strojarinu ?

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 21:59
od evulka
zdendyvm: A po odstranění DPF zatím všecko v pořádku? Někde jsem tu četla, že někomu probíhaly ty regenerace i když tam už filtr vůbec nebyl, tak to mě mírně znepokojilo, to nevím jak bych to tam zas montovala zpátky... Ale třeba to bylo zfušovaným odstraněním .) A někde na stránkách firem odstraňující DPF jsem četla, že jim to trvá 1-3dny, takže ty tři hodiny, které to trvalo na vašem autě mě mile překvapily!!!

v12: střední mám strojárnu

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 22:05
od georgi
Ani novy diesel nie je zarukou spokojnosti. Ja som kupil nove auto s tym, ze bude nove, budem si ho sanovat, budem vediet kto/ako na nom jazdil... Este ma len nieco cez 2 roky, najazdenych necelych 60 a:
- auto (v podstate od novoty) nahodne v intervale cca rok niekedy prestane tahat, az musim zastavit... po zhasnuti motora a opatovnom nastartovani ide vsetko opat ako ma
- hvizda mi turbo, ako keby ma nahanala sanitka (a to s nim za studena jazdim jemne a za tepla obcas sviznejsie, ale standarne ziaden extrem)
- tesne po uplynuti standardnej zaruky ma potesil podfukujuci vstrek
- mal som "prasknuty prepad"

Ked malo auto rok a pol rozhodol som sa zainvestovat do zaruky 7 rokov resp. 140.000 km a ak pojdu veci podla planu, tak ho po 6 a pol roku alebo 130.000 predam...

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 22:34
od V12
georgi píše: Ked malo auto rok a pol rozhodol som sa zainvestovat do zaruky 7 rokov resp. 140.000 km a ak pojdu veci podla planu, tak ho po 6 a pol roku alebo 130.000 predam...
Spravny pristup - jazdeny diesel po zaruke = poukaz na maslu. Co Ta vysla ta predlzena zaruka ? Mam tusenie ze viac, ako keby si jazdil s 1.6i a spotrebou 7l/100 km. A ze diesel sa oplati.

Re: Cukání či hopsání auta

Napsal: 26.02.2011 22:40
od Twisster
Ja by som len nieco k tomu cukaniu, niekde si tam spominala ze ti to robi pri urcitych otackach, teda pri urcitej polohe plynoveho pedalu. A plynovy pedal je vlastne trojica potenciometrov, je mozne ze na jednom je niekde predrana draha potenciometra a to by mohol byt ten problem. Potenciometer sa da jednoducho premerat tak by som to skusil. Mozno bude stacit len novy plynovy pedal.