Ktore z tych aut boli CR ? Ani jedno :
Octavka bez problemov s 350k km - rotacka alebo PD, ich spolahlivost je priam legendarna
Jednickovy Focus - opat s velkou pravdepodobnostou TDDI, tu na fore je minimalne o 60 kusoch, kde bolo treba riesit vymenu cerpadla

Felda - rotacka a mechanicke vstreky, navyse bez turba - na tom sa fakt nema co pokazit
Uviedol si velmi zle priklady

Ukaz priklady CR dieslov, ktore po 250k km nemali ziadny problem s agregatom. Pretoze prave takych so 180 - 220k km (v reale samozrejme) su plne bazare. Ich majitelia velmi dobre vedeli, preco ich dali prec. A dobre to vedia aj firmy, ktore ich davaju prec po 150k km - to je obvykle kratko po zaruke, takze sa boja dalsich nakladov. Aj u nas sa o pol roka chysta predaj P207 a P307 - vsetko dieslov s realnym nabehom od 120 do 180k km. Opat sa pytam - co myslis, preco ? Odpoviem sam - z dvoch dovodov :
1. konci zaruka
2. zacinaju robit problemy (nechcel by som ani jeden z nich, polovici zavijaju turba a tie ostatne klepu ako stare rozhasene traktory, pricom ani raz nedostali inu naftu, ako standardnu slovnaftacku)