Rídící jednotka 1,8tdci

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Rídící jednotka 1,8tdci

Příspěvek od spanel » 05.09.2012 12:03

V tomto případě si dovolím trochu nesouhlasit, bo 1.8 TDCi v kombíku mám a doslova mě štvou příliš "krátký" převod u 1 a 2 ve vazbě na dieselový průběh křivky výkonu a točivého momentu a z toho plynoucí nutnost nakvedlat tam co nejrychleji kvalt 1 + 2 při nutnosti skutečně rychlého rozjezdu. :cry:
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Rídící jednotka 1,8tdci

Příspěvek od V12 » 05.09.2012 14:18

Take iste prevody ma aj 16.TDCI. Roztocit turbokachlami dvojku na 80 je kratky prevod ?
A co som mal hovorit s 2.0TDCI ? Celkovy prevod na dvojke je 7.43, 1.6 TDCI a 1.8TDCI 6.99. Trojka 2.0TDCI 4.72, 1.8 a 1.6 TDCI 4.60. Prave extremne kratka 1 a 2 na dvojlitri mu dava moznost zasprintovat 0 - 100 so startom z dvojky za 8.4 sekundy. Tento udaj mam dolozeny (http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 25#p734825), nie je to vyplod choreho mozgu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host