Sice to už tady všechno je napsaný, přesto ti odpovím.....
Hadička od zásobníku podtlaku nepřekáží výměně filtru.
Postup výměny:
Postupně vycvakneš pojistky rychlospojek a stáhneš je z filtru - začneš zleva při pohledu ze předku auta - omezíš tak únik nafty.
Potom šroubovákem odehneš pojistku a filtr i s držákem vytáhneš z auta.
Držák přendáš na nový filtr a celek vrátíš do auta.
Připojíš na filtr přívodní potrubí. Na výstup z filtru nasadíš cca 1 m průhledný hadičky průměru 8 mm. Prostřední vývod necháš zazátkovanej.
Ústy nasaješ přes průhlednou hadičku naftu do filtru až se objeví cca 10 cm v hadičce. Necháš naftu vybublat, hadičku odstraníš a připojíš ostatní rychlospojky.
Nastartuješ motor - při tomto postupu naskočí úplně normálně jako by se na palivový soustavě nic nedělalo.
Necháš motor běžet chvíli na volnoběh a máš hotovo.
Gumičky v rychlospojkách se nemění - nejdou ani koupit samostatně, pouze jako komplet s trubkou.
Přelévat naftu do nováho filtru ze starýho není dobrý nápad - lepší je použít postup co jsem popsal výše - do filtru se dostane čistý palivo a potřísnění filtru a jeho okolí naftou je minimální.
Ten třetí přívod na filtru je na vyhřívání nafty ve filtru v mrazech ohřátou naftou od motoru. Při poklesu teploty pod určitou úroveň bimetalovej pásek uvolní kuličku pod tím přívodem a postí ohřátou naftu z přepadu zpět do filtru.