Palivový filter DELPHI

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od gabriiel » 22.01.2013 18:05

Jo, prej:

DELPHI HDF924E FUEL FILTER (GENUINE)

This is the ECONOMY version of the HDF924 it contains less filtration media and therefore has a shorter service life.

Takze polovicni cena = polovicni vydrz. Klasika :irre:
Naposledy upravil(a) gabriiel dne 29.01.2013 10:54, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Milano » 25.01.2013 17:34

to jsem čekal... :palec_nahoru:
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od gabriiel » 29.01.2013 10:54

Mam dalsi informaci od ceskeho dodavatele Delphi:

E verze je opravdu ekonomicka, je puvodne urcena pro UK trh, kde lidi pri vymene motoroveho oleje meli doporuceno menit mimo jine filtry i ten palivovy, ale zas aby to nestalo raketu, tak se udelala polovicni verze, ktera vydrzi prave ten interval vymeny oleje.

Me to jako uplna pitomost neprijde, taky zvazuji, ze budu radeji menit palivak s olejem, 500 Kc me uz nevytrhne. :roll:
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Jardak » 06.05.2013 19:33

Možná by bylo dobrý až někdo budete měnit naftovej filtr Delphi HDF 924 E, ten filtr rozříznout a změřit rozměry filtrační vložky.

Na obrázku jsou rozměry filtrační vložky klasickýho filtru HDF 924 z mýho auta a má za sebou 24 tkm.
Přílohy
olej 004.JPG
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od djdekl » 26.07.2013 19:07

Nikdo stále nevykuchal Éčkovou verzi ??


onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od onysx » 28.11.2013 20:11

ahoj.jak jsem psal v tématu o čerpadle koupil jsem z e-shopu original filtr za 509,-slevněnej ze 709,-.běžná cna je na netu kolem 900,- a na dotaz ve fordu cena 1450,- :puke_r: .navíc jsem rozkuchal filtron kterej jsem tam měl po nouzové výměně cca 6-8tis km.mimochodem stál mě 730,- :? .tady fotky
Přílohy
Obraz1015.jpg
Obraz1014.jpg
Obraz1013.jpg
Obraz1012.jpg
Obraz1011.jpg
Obraz1010.jpg
Obraz1009.jpg
Obraz1008.jpg
Obraz1007.jpg
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od onysx » 28.11.2013 20:13

a tady delphi
Přílohy
Obraz1006.jpg
Obraz1005.jpg
Obraz1003.jpg
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Jardak » 28.11.2013 20:25

Fakt to vypadá jako originál.... :palec_nahoru: a za pěknou cenu.... :palec_nahoru:

Toho filtrona jsi pěkně rozpižlal..... :totlsmile: akorát po takový demontáži nepoznáš jestli jsou ve filtru nějaký součástky z čerpadla...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od onysx » 28.11.2013 20:33

já chtěl kouknout jak to je dělaný oproti origo.a taky jsem chtěl vidět ten unikátní recirkulační system paliva a protože mě štval podtlak co byl ve filtru.důležitej byl ten začátek a to byla čistá práce :lol: ten plech ala pružina pod kuličkou byl celkem tvrdej.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Jardak » 28.11.2013 20:37

Jj unikátní recirkulační systém je bimetalová pružina a kulička uzavírající vracečku do filtru po dosáhnutí určitý teploty.... :D
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Kóťa » 08.04.2014 15:24

Takže pokud měním olej po 15 000km a vždy měním i pal.filtr, mohu s klidem osadit HDF924E?

Od poslední výměny (snad poprvé jsem dával E) mě přijde, že se začínají vstřiky ozývat... :?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
ivan1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 07.08.2011 20:18
Bydliště: Havířov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od ivan1977 » 09.05.2014 20:01

toto je krabička, co nevím na co tam je
toto je krabička, co nevím na co tam je
Zdravím, potřeboval bych poradit, asi pro vás primitivní radu, chci vyměnit palivový filtr, že tam dám od DELPHI, tak to mi je už jasné, akorát že jsem to ještě nikdy nedělal. Odpojím ty tři hadice, uvolním filtr a jen ho vyndám? někde jsem četl nebo slyšel že se musí odpojit mínus pol, je to pravda? pokud ano tak asi na baterce? Ještě nevím jestli mi tam nebude vadit ta hadička co vede do té krabičky na levo od pal. filtru, pokud se musí odpojít tak asi přímo i s tím kolínkem na konci té hadičky co jde do té krabičky? jo a na co ta krabička vlastně je? No a když odpojím ty hadičky od pal. filtru tak asi z nich vyteče nějaká nafta, nebude to potom problém až je budu napojovat na nový filtr? myslím tím to že se tam dostane vzduch, nebude potom problém se zavzdušněním? Do nového pal. filtru musím před napojením nalít naftu, počkat až se nasaje a opět dolít, že? dolívát asi přes přívod do filtru, nebo je to jedno?a při zpětném napojení hadiček na nový filtr se nemusí měnit těsnění v těch spojkách ,pokud tam teda nějaké je, aby mi to potom neteklo. A ještě jednu otázku na co jsou na tom pal. filtru tři připojení, vstup a výstup to je mi jasné ale na co je ten třetí? Omlouvám se za tolik otázek na tak primitivní věc jako je výměna pal. filtru, ale když to člověk nikdy nedělal tak by mohl napáchat taky více škody jak užitků, myslím že výměnu bych s vaší radou mohl zvládnout sám. Je to můj první diesel, takže tyto věci jsou pro mě cizí, no a pro vás machry na tyto auta je to asi tak snadné jako vyměnit žárovku, no ne? Děkuji za radu.
1.8 TDCI 85KW,r.v. 2003, KOMBI, STŘÍBRNÝ

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od Jardak » 09.05.2014 20:47

Sice to už tady všechno je napsaný, přesto ti odpovím..... :wink:
Hadička od zásobníku podtlaku nepřekáží výměně filtru.
Postup výměny:
Postupně vycvakneš pojistky rychlospojek a stáhneš je z filtru - začneš zleva při pohledu ze předku auta - omezíš tak únik nafty.
Potom šroubovákem odehneš pojistku a filtr i s držákem vytáhneš z auta.
Držák přendáš na nový filtr a celek vrátíš do auta.
Připojíš na filtr přívodní potrubí. Na výstup z filtru nasadíš cca 1 m průhledný hadičky průměru 8 mm. Prostřední vývod necháš zazátkovanej.
Ústy nasaješ přes průhlednou hadičku naftu do filtru až se objeví cca 10 cm v hadičce. Necháš naftu vybublat, hadičku odstraníš a připojíš ostatní rychlospojky.
Nastartuješ motor - při tomto postupu naskočí úplně normálně jako by se na palivový soustavě nic nedělalo.
Necháš motor běžet chvíli na volnoběh a máš hotovo.

Gumičky v rychlospojkách se nemění - nejdou ani koupit samostatně, pouze jako komplet s trubkou.
Přelévat naftu do nováho filtru ze starýho není dobrý nápad - lepší je použít postup co jsem popsal výše - do filtru se dostane čistý palivo a potřísnění filtru a jeho okolí naftou je minimální.

Ten třetí přívod na filtru je na vyhřívání nafty ve filtru v mrazech ohřátou naftou od motoru. Při poklesu teploty pod určitou úroveň bimetalovej pásek uvolní kuličku pod tím přívodem a postí ohřátou naftu z přepadu zpět do filtru.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
ivan1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 07.08.2011 20:18
Bydliště: Havířov

Re: Palivový filter DELPHI

Příspěvek od ivan1977 » 09.05.2014 21:41

Vím, vím, :oops: že to tady určitě někde už napsané je, ale je tady toho opravdu moc a hledat je pro mě dost časově náročné, a proto Ti mnohokrát děkuji že jsi mi obětoval chvilinku a pěkně mi to vysvětlil. Tvůj způsob s hadičkou se mi moc zamlouvá a vidím to jako rozumný a asi i pohodlnější způsob než-li zalívaní naftou, a je tam jistota čisté nafty do filtru a čisté práce jako takové, ještě jednou díky moc. Jo a ten mínus se teda nemusí odpojit? mě osobně se to zdá jako nějaký nesmysl, ale opravdu jsem to někde, už ale nevím kde, četl.
1.8 TDCI 85KW,r.v. 2003, KOMBI, STŘÍBRNÝ

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host