Stránka 2 z 2

Re: Fault code P2454

Napsal: 17.10.2012 21:11
od klobi2664
lze z IDS zjistit zda je čidlo vadné? nebo se to zjistí až výměnou za nové?

Re: Fault code P2454

Napsal: 17.10.2012 21:15
od foki
kdyz se podivas na datalogger a na diferencni tlak tak uvidis co to vykazuje

Re: Fault code P2454

Napsal: 26.10.2012 21:16
od klobi2664
chybová hlaška P2454 vyřešena u Fokiho - vadné čidlo diferenčního tlaku

Re: Fault code P2454

Napsal: 26.10.2012 22:17
od vita_k
nebyt to u Fokiho, tak bych tipl derave hadice k senzoru. Ty totiz vlivem teploty rychle odchazeji... Mne kdyz jsem je kontroloval napraskly pri sundani z dpf. Az auto budu prodavat, tak budu muset sehnat jine.

Re: Fault code P2454

Napsal: 27.10.2012 12:51
od foki
to vita , kdybys nas videl jak pod autem foukam do hadic , jestli to neco ukazuje a diagnostika na kabelu visi z auta a klobi kontroluje tlaky , tak by jsi se smíchy zlomil v pase . :totlsmile:

Re: Fault code P2454

Napsal: 27.10.2012 14:56
od V12
To je nic, pridam jednu postarsiu historku z augusta roku pana 2010 :

Na poslednej geocacherskej vyprave som opat absolvoval cca 2 kilometre v style WRC - strk, sotolina, blato a mlaky. Keska samozrejme neodolala, no o den pri pravidelnej kontrole oleja som s hrozou zistil poskodeny remen alternatora - asi sa nejaky mensi sutrik dostal do remenice a remen jednoducho prerazil. Objednal som novy GATES, za cca 20 babiek a dnes mi konecne vysiel cas na vymenu. Na pomoc som si prizval otca, jeho specialitou su rozne zlepsovaky a udelatka na veci, co sa inak nedaju. Ked som ho oboznamil s postupom podla Etzolda - treba podlozit motor, demontovat jeho drziak a mierne ho zvesit pod auto a navyse odpojit bateriu, sa iba rehotal. Smiech ho presiel, ked otvoril kapotu, iba sa v nemom uzase spytal :
Ako tam ten V6 dostali ? Obuvakom ? Ja mu na to : Po prve, je to iba radovy stvorvalec a po druhe, neviem si predstavit taky maly obuvak, aby tam vosiel. Kategoricky odmietol povolit motor - to musi ist aj bez toho ! A zacal sa koncert improvizacie, z ktorej by mechanikov od Forda trafil slak. Najprv to spravne naradie - 1 ks 50 cm 1/2" trubka, cca meter dlhy plochy popruh z okennych roliet menom gurtna a na zaver to najlepsie - hlaven starej vzduchovky. Na sestke sme auto tlacili dozadu a popruh sa dostal medzi remen a sponovaciu kladku, stacilo ho uz iba zauzlovat. Po zopar neuspesnych pokusoch potiahnut sponovak a uvolnit remen sa to nakoniec podarilo - vitazoslavne som mu ho ukazal. Vobec na nom nie je vidiet ani tachometrovych 87, ani skutocnych 144 tisic, az na tu dierku je OK. Nasledovala komplikovanejsia cast operacie - osadit remen novy. To uz musel dole dolny kryt motora, inak to neslo. Po pospominani cca 100 "socialnych" pracovnicok z E55 a 150x slovenskom pomenovani ich istej casti tela bol remen na mieste. To, co by vo Forde robili cca 4 hodiny sme s genialnym naradim zvladli za pol hodinku.

Doneste dalsi FFII s 2.0TDCi :P

Re: Fault code P2454

Napsal: 28.10.2012 09:53
od vita_k
pekny, pekny :) 2.0 tdci ma i sestku? to by se mi libilo, pokud teda prevodovka byla dobre nastavena. V 1.6 je to celkem pristpune...

Re: Fault code P2454

Napsal: 28.10.2012 10:08
od V12
Jj, ma. Prevodovka je celkom dobre vyskladana, prevody pekne nadvazuju na seba a drzia motor v oblasti maximalneho krutiaku. Pri 130 podla GPS toci 2500 rpm, pri 160 cca 3000.

Re: Fault code P2454

Napsal: 07.01.2014 20:19
od ivangs64
foki píše:novy dpf se musi nahrat do PCM vcetne resetovani naucených hodnot .
Ahoj foki, chcem sa opytat - aku mas diagnostiku ? Nevies ci je to mozne urobit aj diagnostikou FOCOM ?

Re: Fault code P2454

Napsal: 07.01.2014 21:23
od foki
IDS

Re: Fault code P2454

Napsal: 12.01.2014 16:29
od ivangs64
Dík foki , podarilo sa to , umožnuje to aj dignostika FOCOM, mám to hotové, super. :hhura:

Re: Fault code P2454

Napsal: 29.05.2016 15:25
od vandal46
Ahojte, chcem sa spýtať na názor, otec jazdí na dvojkovom Superbe a včera mu počas jazdy začala svietiť kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů", skontroloval som chyby a vyskočila mi práve táto P2454. Použil som teda lacnú čínsku diagnostiku ELM327, tou som následne chybu vymazal a kontrolka na prístrojovke zhasla.

Myslíte že je nutné to hneď riešiť alebo by ste počkali či sa chyba zase ohlási? Ak by ta chyba vybehla znovu tak som pochopil že by to mohol byť ten senzor tlaku poprípade poškodena jedna z hadičiek. Alebo sa mýlim a može to byť aj iný problém?

Len ma tak napadá, blbé je že on na tom aute najazdí celkom málo km a krátke vzdialenosti takže mu dosť často vyhadzuje vypalovanie filtra ... tak či to na to nemože mať tiež vplyv aj keď to skor chápem že problém by mal byť ten snímač...

Ohladne regenerácie filtru, tá by sa mala aktivovať sama že? Pretože kontrolka mu začala svietiť práve po ceste z TN do Brna takže na takejto trase predpokladam by sa filter mal v pohode zregenerovať alebo sa mýlim?


Snáď nevadí že tu riešim neForda :)