Stránka 2 z 6
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 03.03.2013 10:43
od ZonixX
nic svitit nebude, nemas zadne senzory za katem
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 03.03.2013 13:22
od kimanek1
No za katem je lambda....té to vadit nebude ???
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 28.03.2013 21:32
od rh42
V rámci statistiky hlásím další rozpadlý hlavní kat, nájezd 150 000 km. Takže až zase někdo bude řešit nízký výkon, tak toto je běžná závada.
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 26.04.2013 15:42
od winn
ZonixX píše:nic svitit nebude, nemas zadne senzory za katem
za katem je senzor kterej by mel detekovat co vychazi z katu, ne? pokud nedostane to co chce, tak se rozsviti kontrolka motoru.
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 08.06.2013 15:20
od kimanek1
Tak moje nadseni netrvalo dlouho z vykuchaneho katu......zatim jezdim stale bez katu ale auto se mi zda stale linejsi a linejsi.....a maximalka je opet nekde na 180. Je mozny ze by se ucpal nekterej z tech 3 tlumicu vzadu?? Co jsem se ptal lidi ruzne tak prej se tam nema co ucpat.
Dal jsem si vsimnul ze nekdy nespina IMRC modul......zrejme jde do vecnych lovist. Nekde jsem tu cetl ze jde opravit....je to pravda? At vim na co se mam tesit.
A jeste chci dodat ze kdyz mam vyrazeno a dupnu na plyn tak otacky lezou na 7 tis. cca 2 s ....proste desne pomalu.....kdyztak zkusim udelat video.
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 10.06.2013 23:44
od ZonixX
ano i zadni tlumic - nebo stredovy, se muze poskodit, jsou prepazkove.. to pomale narustani otacek je priznak uzavreneho IMRC, opravit lze - bez vymeny modulu, staci presunout na min ohrivane misto anebo pak prepajet tranzistor v modulu
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 14.06.2013 08:23
od kimanek1
S tou zmenou mista na jine chladnejsi budes mit nejspise pravdu protoze co jsem si vsiml tak kdyz je velky parak tak nefunguje vubec ale kdyz je chladno tak celkem normalne. Da se nekde najit foto toho tranzistoru kteremu prepajet ty kontakty?? Je to tento??
http://img369.imageshack.us/img369/6981/1001358.jpg
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 15.06.2013 20:32
od ZonixX
jj, to je on, co ma ty tri pacicky

Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 15.06.2013 22:18
od kimanek1
Dobra....a jeste se zeptam ....pokud by nepomohla ani zmena mista v motorovem prostoru ani prepajeni onoho transistoru tak jde sehnat jiny v nejake specialce na elektro? Zkousel jsem googlit ale naslo to asi 20 ruznejch typu se stejnym oznacenim.....a jak se v tom ma clovek vyznat. Nejsem nakej znalec bastleni a mozna je to jedno ktery ale u kazdeho jsou udane jine hodnoty. A anglictinar take nejsem ale nasel jsem tuto stranku kde zminenej transistor nekdo resi a asi dva typy.
http://www.newcougar.org/forums/problem ... r-fix.html
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 15.06.2013 22:27
od ZonixX
ten presun snad pomuze, prepajet ale samozrejme s novou soucastkou

anglani i amici jej nahrazuji i nejakym s lepsi odolnosti, ale tady uz nevim.. mne pomohl presun a vycisteni vnitrku
btw

Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 17.06.2013 17:57
od kimanek1
Asi na tom prehrivani neco bude.....dal jsem ho jen mimo ten plastovej kryt a za 50 km to neblblo ani jednou. Jinak krasnej chladic mas na nem
Jo a prekvapeni se nekona....rozpojil jsem vyfuk a zkusebni jizda a vykon porad stejnej takze chyba je jinde. A kdyz vytocim motor treba do 6ti tis. a vyradim tak otacky spadnou tak ze motor chcipne.Kamarad rika ze to vypada na vahu vzduchu. Tady z okoli Mostu nebo Klasterce asi nikdo neni kdo ma V6 a chut mi ji na jizdu pujcit at vim na cem jsem ze ne????!!!! Nevim jestli to zjisti diagnostika ale tohle by byla levnejsi varianta.Alespon co se tyce zjisteni zavady.
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 17.06.2013 18:38
od Jenyk
kimanek1 píše:....a maximalka je opet nekde na 180... A jeste chci dodat ze kdyz mam vyrazeno a dupnu na plyn tak otacky lezou na 7 tis. cca 2 s
Tebe to auto musí milovat.
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 18.06.2013 10:06
od kimanek1
Nejsem žádnej trapitel aut....jen popisuju jaký chování to auto má ...že ten výkon tam není...někdo může mít stejný priznaky......
Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 18.06.2013 12:52
od zeli
Tak tu vahu odpoj a jezdi bez ni. Taky bych zkontroloval, jestli se skrtici klapka otevira tak jak ma. No a pokud nemas zarucene funkcni IMRC, tak nema smysl cokoli zkouset, bez nej to proste nepojede. Kvuli tomu tam taky je a motor je konstruovany tak, ze bez nej nepojede tak jak chces. Muj kombajn nema problem dosplhat na 200, teprve pak se mu nechce, zatim jsem to vic netrapil, protoze nebyly podminky. A ani k tomu nemam duvod, preci jen uz je to trochu mimo bezne cestovni rychlosti. A v tech nizsich je to dostatecne pruzne, tak jak potrebuju.
Pores IMRC (novej trandak nebo vrakac), pak ma smysl se bavit dal. BTW novej IMRC jsem nedavno koukal asi 2200 bez dane u Forda, coz taky neni uplne neprekonatelny. Budes mit pak jeden v zaruce a jeden rezervni

Ale jel bych na vrakac, vzdycky kdyz neco shanim, tak tam uspeju za velmi slusnej peniz

Re: V6 2,5 Netahne!!
Napsal: 18.06.2013 20:57
od kimanek1
Bez vahy to nejede vubec. Takze bud je nacata jen z casti a nebo je v poradku. Jinak mam BT modul v OBD a pres Torque mi to ukazuje skrtici klapku pri plnym seslapnuti plynu na 93% ,ale nemam zjisteny zda to je normal nebo zavada. Jinak IMRC funguje po zmene mista zatim bez chyby....ten zatah od 3,5 tis..tam je. A tranzistor kterej byva vadnej jsem pro jistotu koupil a mam ho v zaloze.
Pokud to spravne chapu tak IMRC je autu platnej az pri jeho sepnuti od tech zminovanych 3,5......je to tak???? Protoze pri normalni jizde se na 3,5 ani nedostavam.....jezdim do 2,5 max 3 tis.......a tu ztratu vykonu pocituju prave uz od nizssich otacek. Jakobych proste tahnul prives. Na 1st i 2st je to proste liny.........z 0-100 12 vterin

coz fakt neni v poradku. Kdyz sem mel ucpanej ten katik a odpojil jsem vyfuk tak to auto melo proste zatah jak krava.......No nic...uvidime co rekne diagnostika.....tech veci muze byt vic.....at klapka,vaha,lambda.....budu referovat kde byl zakopanej pes.