Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
vita_k :
Podla mna by si ako prve mal skontrolovat hadicky prepadu nafty, hned potom utiahnutie vysokotlakoveho potrubia na vstrekoch. Viac o mojom probleme s prepadmi tu : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 74#p685874
Podla mna by si ako prve mal skontrolovat hadicky prepadu nafty, hned potom utiahnutie vysokotlakoveho potrubia na vstrekoch. Viac o mojom probleme s prepadmi tu : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 74#p685874
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- FiFi
- Zkušený
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 04.08.2010 22:11
- Bydliště: Kutná Hora/Praha
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
Mají takovéhle problémy i 2,0 TDCi?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
v12 popisuje situaci u 2.0 tdci. Cert vi, kde to muze tyct. vrsek vstriku se mi zdal suchy. zkusim tam dat nejaky papir.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- FiFi
- Zkušený
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 04.08.2010 22:11
- Bydliště: Kutná Hora/Praha
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
Mně to forum slovenský nešlo otevřít, tak proto jsem to nevěděl 
Hm, to moc radost nemám, jsem myslel, že je relativně dost spolehlivej

Hm, to moc radost nemám, jsem myslel, že je relativně dost spolehlivej

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re:
s retezem by se meli menit i vacky . vychazi to na cca 35tvita_k píše:
Spíš bude pálka menit rozv. řetěz a napinak mezi vackami... to planuju brzy.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
FiFi :
2.0TDCI maju problemov podstatne menej, po roku vyroby 2007 uz skoro ziadne. DPF funguje ako ma, staznosti na riedenie oleja naftou minimum, sem tam sa najde nejake to odvarene turbo, ale to sa dnes da povazovat za standard, hlavne u aut s nabehom 200 tisic km. Starsie 2.0TDCI mali 2 zasadne problemy - regulator tlaku na commonrail cerpadle - stavalo sa, ze vplyvom nekvalitnej nafty nefungoval tak, ako treba - prejavovalo sa to obvykle hlaskou ESP FAIL po vytoceni motora nad 4000 otacok. Druhy problem bol ale vaznejsi - ohybali sa ojnice a motor potom po nastartovani traktoroval, akoby mal vadne vstrekovace. Pritom im nic nebolo. Tato zavada bola dedicstvo z 2.0HDI, ktore boli povodne dimenzovane na 66kW, po malych upravach 81kW, neskor siel vykon hore na 100kW a to vsetko s rovnakymi ojnicami. Od faceliftu FFII su v motore uz ojnice ine a tieto problemy prestali. 2.0HDI je premiovy motor, takze co sa tyka technickych rieseni nie je tak oklamany a cost-cutovany ako 1.6HDI, takze na nom nenajdeme take sialenstva, ako turbo, kat a DPF pred motorom, trubka mazania turba centimeter od telesa DPF atd. Jedna zhovadilost ostala - DPF je regenerovane mokrou cestou pridavnymi vstrekmi nafty pri otvorenych vyfukovych ventiloch (vo Focuse II, Mondeo s tym istym motorom to ma inak, Focusiy II od 2009 som neskumal).
vita_k :
Skus na bicykli vymenit vytahanu retaz, ale ozubenia ponechat povodne. Rucim Ti za to, ze pri prvom prudsom zabere prides o gule, ked Ti preskoci retaz. Viem, ze zabozrut tam ma napinak a toto by sa stat nemalo, ale cert nikdy nespi. Stara strojarska poucka tiez tvrdi, ze s retazou sa VZDY menia aj kolecka...
2.0TDCI maju problemov podstatne menej, po roku vyroby 2007 uz skoro ziadne. DPF funguje ako ma, staznosti na riedenie oleja naftou minimum, sem tam sa najde nejake to odvarene turbo, ale to sa dnes da povazovat za standard, hlavne u aut s nabehom 200 tisic km. Starsie 2.0TDCI mali 2 zasadne problemy - regulator tlaku na commonrail cerpadle - stavalo sa, ze vplyvom nekvalitnej nafty nefungoval tak, ako treba - prejavovalo sa to obvykle hlaskou ESP FAIL po vytoceni motora nad 4000 otacok. Druhy problem bol ale vaznejsi - ohybali sa ojnice a motor potom po nastartovani traktoroval, akoby mal vadne vstrekovace. Pritom im nic nebolo. Tato zavada bola dedicstvo z 2.0HDI, ktore boli povodne dimenzovane na 66kW, po malych upravach 81kW, neskor siel vykon hore na 100kW a to vsetko s rovnakymi ojnicami. Od faceliftu FFII su v motore uz ojnice ine a tieto problemy prestali. 2.0HDI je premiovy motor, takze co sa tyka technickych rieseni nie je tak oklamany a cost-cutovany ako 1.6HDI, takze na nom nenajdeme take sialenstva, ako turbo, kat a DPF pred motorom, trubka mazania turba centimeter od telesa DPF atd. Jedna zhovadilost ostala - DPF je regenerovane mokrou cestou pridavnymi vstrekmi nafty pri otvorenych vyfukovych ventiloch (vo Focuse II, Mondeo s tym istym motorom to ma inak, Focusiy II od 2009 som neskumal).
vita_k :
Skus na bicykli vymenit vytahanu retaz, ale ozubenia ponechat povodne. Rucim Ti za to, ze pri prvom prudsom zabere prides o gule, ked Ti preskoci retaz. Viem, ze zabozrut tam ma napinak a toto by sa stat nemalo, ale cert nikdy nespi. Stara strojarska poucka tiez tvrdi, ze s retazou sa VZDY menia aj kolecka...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Re:
Ale ten řetěz se běžně s rozvody nemění, ne? Alespoň doufám, že mě to nečeká...foki píše:s retezem by se meli menit i vacky . vychazi to na cca 35tvita_k píše:
Spíš bude pálka menit rozv. řetěz a napinak mezi vackami... to planuju brzy.

Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
Zalezi od stavu. Viem o jednom 1.6HDI, kde sa napinak tejto retaze rozpadol od opotrebovania, retaz bola vytahana ako stare gajdy, takze vymena bola nutna. Sused mal zasa na rovnakom motore pri vymene rozvodu cca 170 tisic km a retaz aj napinak OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
Vratim sa ale k tomu padnutemu HDI - motor je po kompletnej ociste a preplachu, uz dokonca aj vrci. Package to zvladol (2 ludia na tom motore robili 3 dni), teraz treba uz iba drzat palce, aby sa neopakovala historia, ktoru popisal liborm.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
A na kolik peněz to vyšlo? Vyplatí se to vůbec opravovat? (Ty tři zničená turba nepočítej.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
no dobra, ja menim na kole retez co 3 az 4 tisice km a to je jeste za vcasu a kolecka mi nepreskakuji. Rozvodovy retez se taky meni i ozubenymi koly?V12 píše:vita_k :
Skus na bicykli vymenit vytahanu retaz, ale ozubenia ponechat povodne. Rucim Ti za to, ze pri prvom prudsom zabere prides o gule, ked Ti preskoci retaz. Viem, ze zabozrut tam ma napinak a toto by sa stat nemalo, ale cert nikdy nespi. Stara strojarska poucka tiez tvrdi, ze s retazou sa VZDY menia aj kolecka...
Chtel jsem to udelat z lasky k autu, ale asi ste mi to rozmluvili.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
Vita, ale ty máš na biku prehadzovačku, takže nešlapeš stále na tom istom kolese 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
vita_k :
Akykolvek retez sa meni aj s koleckami. Aj na HTP, aj na Duratec 2.0i, aj na bicykli...
pkadecka :
Skusim zistit, co to kostovalo...
EDIT :
A tu je motor cisty ako ritka babenka. Skvela praca, mechanici !!!
Akykolvek retez sa meni aj s koleckami. Aj na HTP, aj na Duratec 2.0i, aj na bicykli...
pkadecka :
Skusim zistit, co to kostovalo...
EDIT :
A tu je motor cisty ako ritka babenka. Skvela praca, mechanici !!!
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
A je to určitě ten samej motor? 

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Dalsi 1.6HDI, ktory padol za vlast
No hlavne, ze sa ta nafta vyplati
Ked vidim ten karbon a kovove spony, tak chapem to povodne sitko v olejovom potrubi. Ten motor im musel karbonovat uplne od zaciatku, hned ako ho zacali testovat v prevadzke.
vita_k: hod to zo skaly o jedneho vykuchanca menej (pred letnou cyklistickou sezonou). Nechapem, ako moze cyklista kuchat DPF. Sorry za odbocenie.

Ked vidim ten karbon a kovove spony, tak chapem to povodne sitko v olejovom potrubi. Ten motor im musel karbonovat uplne od zaciatku, hned ako ho zacali testovat v prevadzke.
vita_k: hod to zo skaly o jedneho vykuchanca menej (pred letnou cyklistickou sezonou). Nechapem, ako moze cyklista kuchat DPF. Sorry za odbocenie.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host