po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Co ma spolocne Ford s tym, ze urve snimace? Fakt logika
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Stano s touhle blbostí samozřejmně nic, myslel jsem že jr asi blbost aby urvanej snímač způsoboval tu závadu. ..
Edit: no jak nad tím přemýšlím tak to zase takova blbost není esp pri prokluzu nemá problém poradne pridusit motor
Edit: no jak nad tím přemýšlím tak to zase takova blbost není esp pri prokluzu nemá problém poradne pridusit motor
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
to by snad diagnostika vypsala ne? že snímač LP kola ko, nebo nepravidelný signál ne?
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
divný hlavně je, že ten motor jede pořád, není v klasickým nouzáku, jen tam řve palubka s tím trojúhelníkem. Snímače se nikdo ani nedotkl
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
poznatek z dneška. Včera jsem projel motor s odpojenou váhou vzduchu, ta se samozřejmě hned zahlásila. Dnes jsem jednotku vymazal, nastartoval a hned vykřičník, vypnul vymazal nastartoval, opět vykřičník. Vypnul jsem motor a znovu odpojil a zapojil váhu vzduchu. Nastartoval a už se neukázalo, nic. Přidávám do přílohy ty chyby po tom prvním nastartování.
Jen ještě jsem přišel na to, že se šíleně hřeje plus pol připojení na baterce a to tak že nelze udržet prst na kontaktu. Kontakt byl před servisem volnější a byl obalený tím bílým práškem. To jsem očistil, ošetřil, utáhl, ale stejně se moc hřeje. Dobíjení je v pořádku. Je kontakt ko? koukal jsem že běžná závada u focusu
Jen ještě jsem přišel na to, že se šíleně hřeje plus pol připojení na baterce a to tak že nelze udržet prst na kontaktu. Kontakt byl před servisem volnější a byl obalený tím bílým práškem. To jsem očistil, ošetřil, utáhl, ale stejně se moc hřeje. Dobíjení je v pořádku. Je kontakt ko? koukal jsem že běžná závada u focusu
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
no nechat zoxidovat kontakt na baterce a přičítat to Fordu to je dobré , když je zoxidovanej má přechodový odpor a hřeje se to je naprosto normální .Tady může být celý problém , jestliže je tam přechoďák který se mění , může to celkem zacvičit s regulací napětí a tím i k naprosto náhodným hláškám od různých čidel . Vyměň ten kontakt za nový , ale pozor nesmíš zapomenout ani na kontakt na baterii , často se při špatném kontaku vytvoří na pólu taková tvrdší vrstvička s horším odporem je třeba ji důkladně očistit , nejjednodušeji asi smirkovým plátnem a moc to nešetřit . Nedávno jsem něco podobného řešil na Octávce náhodné chyby různých čidel svorka sice nová ale celý pól se při zatížení hřál při měření ručkovým voltmetrem byly vidět občasné kolísání napětí se špičkami přes 16V (pravděpodobně moment kdy byl kontakt s baterkou dobrý a alternátor se ji snažil dobýt a tím kdy se objevil přechodák snížilo se prudce zatížení a byl napěťový překmit ,ona ta baterka v autě funguje jako velký kondenzátor a když má přechodový odpor může po rozvodu napětí běhat pěkné rušení , po obroušení smirkem se nehřeje a zatím žádná závada
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
to auto není moje naštěstí. Ten kontakt měl takto majitel, psal jsem to. Očištěno, ošetřeno, ale stejně se hřeje. Zítra vyměním kontakt. Přičítám to fordu, jelikož jsem pročítal forum a tento problém mělo více uživatelů. Nevím, že by někdo musel měnit na jiném 6let starém autě kontakt
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Radsej vymenim kontakt ako cely motor kvoli posranemu napinaku rozvodovej retaze.
Hreje ktory prechod, baterka->svorka alebo svorka->kabel? Mozno bude treba ocistit kontakty, kde sa uchytavaju silove kable.
Hreje ktory prechod, baterka->svorka alebo svorka->kabel? Mozno bude treba ocistit kontakty, kde sa uchytavaju silove kable.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
právě že spojení svorka - kabel je lisované, není možno ho opravit nebo očistit.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12953
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
To este neznamena, ze nemoze tam byt chyba. Ak sa tam dostanu kyselinove vypary z baterky a zacne to tam oxidovat, tak tam vznikne nieco podobne, ako na tom pole baterky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
tak další info. Po nastartování žádná chyba motor jede krásně. Po cca 5min jízdy při 3.rychlostním stupni a přidání se rozsvítila kontrolka ESP, po zastavení vozidla a běhu na neutrál okamžitě vyskočil vykřičník. Přikládám foto chyb motoru a brzd
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
A proc tam mas jednou 1,8 a podruhe 2,0
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
nevím ,každopádně to je stejné čtení
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.02.2015 12:56
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
tak dnes vyměněna svorka baterie - byl špatný ten nalisovaný kus u svorky. Nyní již v pořádku svorka studená. Dále vyměněn termostat, nyní teplota u ohřátého motoru pevných 90. Chyby ale naprosto stejné. Vymažu projedu, při plném sešlápnutí trojky se za chvilku rozsvíti esp, po zastavení na neutrál vykřičník (viz výš uvedené chyby) Vykřičník za jízdy zmizí, objevuje se jen při volnoběhu. Esp svítí trvale. Po vypnutí zapnutí klíčku nesvítí. Je to fakt závislé na velké akceleraci, nejvíce odzkoušeno na trojku do zatáčky.
- dreamcatchers
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
ahoj jak jsi to vyřešil? Mám tu stejný problém. Stejné chyby jsem z toho hotovej.
Mondeo 10 2.0TDCI, Transit 01 2.0Tddi, Focus 04 1.8 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů