po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 17.02.2015 19:51

zdravím a prosím všechny o pomoc. Měnil jsem na focusu 2.0 tdci 100kw 2008 rozvody, které jsi myslím že jsou 100pro postavené (řemen jsem porovnal, vše si označil). Chybu jsem udělal, že jsem auto neprojel a měnil další věci. Přední destičky a palivový filtr. První problém nastal, když jsem si myslel že motor má podávací čerpadlo, bohužel nemá a systém jsem zavzdušnil. Po půlhodině se mi to podařilo naftou odvzdušnit a motor chytl. Po první projíždce problém. Na volnoběh šel bez problému vytočit, chod výbornej, zvuk výbornej, ale když jsem se projel, motor nešel vytočit, začal cukat i volant. Pak jsem ho napíchl a moc chyb, protože mi asi zřejmě naskočily chyby jak jsem startoval když se mi to zavzdušnilo- baterka se vybila a nastartoval jsem to pomocí kabelů jinou baterkou. Psalo to chyby i např. nedokončení ovzdušníní brzd nebo něco takového. Vše jsem vymazal a auto začalo jezdit, luxusně. Po půlce dne naskočila chyba P120F regulace tlaku paliva, po kterém vždy následuje i kontrolka ESP a číslo chyby U2023 - chyba z vnějšího uzlu. Chyby naskakují po každém vymazání. Vše jsem prošel, na nic jsem nepřišel.

Má někdo typ? děkuji za rady

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9483
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od phofy » 17.02.2015 20:13

Asi tě moc nepotěším, po startování bez nafty si nejspíš oddělal čerpadlo

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 17.02.2015 20:19

netrápil jsem ho moc, vím že na sucho je to špatný. Jen ten okamžik než tam vlítla nafta. Jak to potvrdit že by mohlo být ko?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od Jardak » 17.02.2015 20:31

Může bejt KO regulační ventil na čerpadle.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 17.02.2015 21:32

a to výměnný díl? jak to poznám? mám diagnostiku, kolik to má ukazovat na liště? a to jako mohl odejít při tom zavzdušnění filtru? proč k tomu ten problém ESP? ten se ukáže za jízdy jako první. Cca od vymazání až po 5km

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13433
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od miki21 » 17.02.2015 23:20

sory,ale nedá mi to : Než se začnu vrtat v něčem, čemu nerozumím, nebo jsem to nikdy nedělal, tak si aspoň kolem toho pozjišťuji maximum informací a rad. K tomu slouží podobné fóra jako je toto a celý internet k tomu. :dih:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 18.02.2015 08:57

sorry, ale to co má focus nemá žádné jiné. Dělal jsem desítky aut, ale nikdy problém. U několika aut i nafta došla, což se stane a nikdy problém. Když jsem četl, že tohle auto se nesmí ani startovat přes kabely, tak to mě úplně dorazilo. Technika peugeot je peugeot- šílený motory a elektrika. Jinak já osobně vlastním vw T5 tdi 2004 najeto 500tis.km a dělal jsem jen těsnění pod hlavou. Nehaním fordy, jen nechápu proč všechno tak složitě.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13433
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od miki21 » 18.02.2015 09:24

Každá značka má svoje, ovšem spojení Fordu a žabožroutů je jedno z nejnešťastnějších.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od stano. » 18.02.2015 11:21

Preco nie cez kable? Neroztahovat, to chapem...

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 18.02.2015 11:53

systém chytrého dobíjení přes počítač - měla by být i jiná AKU ne olověná. No prostě systémy pro uživatele o ničem, jen problémy navíc. To nemluvím o DPF filtru. Neznám focuse který by s tím neměl problém. Nejhorší je, že už to hapruje při nájezdu od 150tis.km - šílená technika. Francouz měl naposledy výborný motor 1.9D od doby vysokotlaku CR jen velký průser.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od vita_k » 18.02.2015 21:34

no dostali ste se jinam nez je jadro pudla. Ja bych zacal na volnobeh, nechal jet 2 minuty, vypnul a jeste dvakrat. Nacetl chyby a vyhodnotil, zda uz na volnobehu se neco naslo.

Olovena baterka tam urcite byt musi, jinak snim svuj klobouk:)
Naposledy upravil(a) vita_k dne 23.02.2015 05:47, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 18.02.2015 22:00

právě že to je jiná něž olověná, nemůžu to najít, ale někdo jsem to četl. Jinak článek k dobíjení u ford focus
http://www.konkurence/2010/03/co-nevi ... ord-focus/

nejsem do soboty doma, ale myslím že pokud vymažu chyby a nechám to běžet na volnoběh, nic se neobjeví, udělalo to až za jízdy většinou při rozjezdu nebo dojezdu (menší rychlost)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od vita_k » 18.02.2015 22:15

no jen to zkus s tim volnobehem. chyba se muze objevit a po nekolikerem nastartovani...
I na volnobehu ti navic ukaze diagnostika hodnoty senzoru - MAF, MAP, teplota vzduchu, tlak railu, atp.

ja mam zabozrouta a olovo tam mam, neboj
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

ruste
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.02.2015 12:56

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od ruste » 19.02.2015 09:02

napadl i mě i ten filtr DPF, ale toho to nikdy nenapsalo. I když se rozsvítí ESP které s tím nesouvisí tak bych tomu i věřil. Jinak je v háji asi termostat nebo čidlo teploty, nedosáhne teploty 90, na budíku i diagnostice max 60, na chvilku 80. Ale před výměnou to bylo stejně a nic se nerozsvítilo.

Uživatelský avatar
hunger
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 966
Registrován: 02.03.2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??

Příspěvek od hunger » 19.02.2015 11:46

Neposkodil si snímače otáčení kol při ty výměně destiček? zni to jako blbost, ale u Fordu člověk nikdy neví. ..
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host