Stránka 2 z 6

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 25.11.2016 12:06
od Fabio88
V tydnu jedu opet na diagnostiku. Mam sice ELM32 kabel z Ciny, ale nejak si netroufam tam neco nastavovat.

O resetu EGR mi nic nerikal, takze asi neprobehl. Podtlak pry slape v pohode, bez netesnosti.

Jeste jsem vypozoroval to, ze po vychladnuti auta a nasladne jizde je vse chvili ok.

Taky jsem koukal, ze hned po smazani zavad jede v pohode. Chvili..

Napsal: 25.11.2016 12:14
od vita_k
Elm327 ti nic neprepise pokud nedáš v SW příkaz write. Tak pokud nemáš Parkinson, tak se toho neboj a hod sem výpis chyb. Jakou verzi elm327 máš? Bt wifi nebo USB?

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 25.11.2016 12:29
od Fabio88
Mam USB. Jak jsem Ti uz psal, tak kabel je sparovan s notasem. Stahnu teda ELMconfig a zkusim se tim nejak prokousat.

Napsal: 27.11.2016 15:03
od vita_k
Návody tu jsou, stačí trpělivost ;)

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 28.11.2016 16:03
od Fabio88
Tak jsem kabel nesparoval, nicmene u mechanika toto hlasi opet recirkulace spalin EGR a pak jeste EGR zasek.

Mechanik si pak vsiml jeste, ze cidlo tlaku sani hazi hodnotu kolem 97kPa. Dle neho je to malo.

Rikal, ze bud cidlo, nebo turbo, uz dost propousti olej a ma vuli. Je to mozne, ze by to melo tyhle projevy?

Napsal: 28.11.2016 17:20
od vita_k
Nevěřím tomu. Prostě neví co s tím je. Nemáš cestu kolem Blanska nebo Brna? Můžem porovnat turbo, množství oleje... 97 kPa je při jakém režimu?

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 28.11.2016 17:48
od Fabio88
Jsem az ze zapadu. 97kPa to bylo temer porad, proste se nenatlakoval okruh sani.

Mimochodem jsem ted navstivil jineho mechanika, abych mel nezavislou odpoved. Jo a jeste rikal, ze zkoukne veskere hadice, vc. podtlaku a pote jeste zkontroluje funknci membrany na regulatoru.

Napsal: 28.11.2016 20:43
od vita_k
Jasně, dobry přístup

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 29.11.2016 19:27
od Fabio88
Tak jsem byl možná celou řadu let mystifikován o filtru DPF. Nějak jsem se o to nezajímal, ale podle obrázků zjišťuji, že jej v autě asi mám. Je to možné, že bych neměl na přístrojovce žádnou kontrolku a ani jsem to 8 let - cca 100.000 km nemusel řešit? Nebo je to jen vykuchané? Jde to nějak poznat? Popř. seděly by k tomuto i moje projevy? Tedy že auto ztrácí výkon, padá do nouzáku, po smazání závad chvíli jede v pohodě a pak zase problém? Dá se to poznat nějak lajcky? Nebo dle VIN? Děkuji.

Dle FordEtis mám Emise: 2000 EEC (EEC 7). Je to s, nebo bez DPF? :D

Ještě jsem našel tohle: http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... EzMw%3D%3D

ten díl 9U501 není DPF, ne?

A ještě mám dotaz k tomuhle http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... OCsxMzM%3D

jedná se o škrtící klapku? Máte to ve svém FoFo? Já to tam mám trochu jiné, nějak osekané.

Napsal: 29.11.2016 23:34
od vita_k
Jaký máš vin? To hned zjistíme :)

Napsal: 29.11.2016 23:37
od vita_k
Díl 9u501 je asi jen spojka nebo spona.

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 30.11.2016 07:42
od Fabio88
Pardon, myslel jsem 5E212.

Me VIN: WF0WXXGCDW5B69600

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 30.11.2016 10:03
od vita_k
To ma jen katalyzator. Jestli se divam dobre. a to je super, mas o starost min. Chran jej jako oko v hlave:)

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 30.11.2016 10:20
od Fabio88
Super.

Co ta skrtici klapka? Ta mi nemuze delat ty zavady?

Re: Netáhne, nouzový režim

Napsal: 30.11.2016 15:24
od vita_k
o tom dost pochybuju, ale vyloucit to nelze... :(

zkusim si najit vecer cas se na to podivat. Muzem klido zavolat. Jsem na vetsine soc sitich, apod... treba na neco prijdem;)