

No proto sem tuhle úpravu dal do sekce tuning a né třeba do rad a nápadů jako osvědčený pokus o lepší cosichmelko píše:nerozumiem tomu, ale určite by ford nedaval niekam nejaký bazmek len tak ,že sa inžinieri nudili.. a ak ho vyberieš prijdu len same vyhody..
Múj názor je,ze přece,když usnadníš motoru "dýchat" měl by mít větší výkon.(metafora)-skus si přes pusu omotat šálu a uběhni třeba 100m,pak si ho sundej a běž znovu:kdy se ti bude běžet líp a rychleji?:)Boban píše:No Stigi, ale já nepsal o nárustu víkonu, jen o pocitu nárustu, asi sem to napsal blbě" předem bych chtěl napsat, že tato úprava nevede k žádnému nárůstu výkonu, nýbrž jen k tomu pocitu a to proto, že vzduch se skrze ní dostává lépe" nenapsal sem že víc, no a pro bližší vysvětlení sem poslal správu pasmovi aby nám k tomu řekl víc, ale já do toho jdu.
Edit : Jo Stigi beru zpět am sem to napsal špatně napsal sem aby tam šlo víc, místo líp, opravím to ať to neplete ještě někoho prmiň.
A ja som si doteraz myslel,ze o tom kolko je nasateho vzduchu informuje MAF senzor a nie snimac polohy skrtiacej klapkystigi píše:Rad si pockam az tady nekdo prokaze narust vykonu zvetsenou klapkou. Zvetsenou klapkou se snizi restrikce v sani, to je podle me vse. RJ dostava informace o poloze skrtici klapky a tomu odpovida pri puvodnim prurezu urcite mnozstvi vzduchu. Tou upravou se zvetsi prurez a RJ bude dostavat klamne informace o mnozstvi nasavaneho vzduchu. Bez dalsich uprav je to bezpredmetne.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti