Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 20:19

Tak sem se na popud rozhodl založit téma kolem úpravy škrtící klapky, předem bych chtěl napsat, že tato úprava nevede k žádnému nárůstu výkonu, nýbrž jen k tomu pocitu :!: :idea: :!: a to proto, že vzduch se skrze ní dostává lépe :idea: :wink: zatím sem vložím odkazy a po čase i své vlastní foto.
http://wiki.ffclub.ru/FF1/Dvigatel'/Ras ... onki?v=hve
http://thewarf.com/ryan/portedTB.php

použiju z dovolením citát našeho člena Pasmo který mě dokopal k této myšlence jí realizovat

"Drzim palce...takze ziaden "spech" a pekne pomalicky, hlavne nezabudni ten epoxid naniest na zaciatku. A odpoj baterku aby sa computer potom naucil,ze ma nieco nove...a po namontovani skontroluj ci ti neunika vacuum .... vela stastia"

více také na http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... sc&start=0
Naposledy upravil(a) Boban dne 11.01.2008 22:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 11.01.2008 21:01

Rad si pockam az tady nekdo prokaze narust vykonu zvetsenou klapkou. Zvetsenou klapkou se snizi restrikce v sani, to je podle me vse. RJ dostava informace o poloze skrtici klapky a tomu odpovida pri puvodnim prurezu urcite mnozstvi vzduchu. Tou upravou se zvetsi prurez a RJ bude dostavat klamne informace o mnozstvi nasavaneho vzduchu. Bez dalsich uprav je to bezpredmetne.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:09

No ono fofo ma super reakce na popud ridice, ale urcite s tim plynem by se este dalo neco delat, takze jakmile to bude overene ze je tam nejaky rozdil k lepsimu tak jdu do toho!!! Pokud by to nemelo zadny prinos tak samozrejme do toho vrtat nebudu! :D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 21:24

Ono právě nejde o žádné zvětšení průměru klapky nebo tak něco, jde jen o to, že auto bude mít citlivější reakce na pohyb plynu, odstraní se pouze ten bazmek co dělá z kruhu ovál aby tam při málo otevřené klapce šlo víc vzduchu, né víc, ale lépe, motor si nasává jen to co nasává.
Naposledy upravil(a) Boban dne 11.01.2008 22:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:26

Ja se zitra mrknu jak to tam mam ja, mam totiz pocit ze ja mam klapku kulatou, jak sem koukal na ty odkazy tak si nejsu jisty zda tam ten bazmek mam...

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 11.01.2008 21:29

Boban píše:Ono právě nejde o žádné zvětšení průměru klapky nebo tak něco, jde jen o to, že auto bude mít citlivější reakce na pohyb plynu, odstraní se pouze ten bazmek co dělá z kruhu ovál aby tam při málo otevřené klapce šlo víc vzduchu.
No sak jsem to rikal... ja jsem mluvil o prurezu a ne o prumeru. Tim, ze ten bazmek odstranis tak prurez zvetsis a pri stejne poloze klapky tam pujde vic vzduchu jako pred upravou, ale RJ si bude myslet neco jineho.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:32

Tak to kolik tam jde vzduchu rika spise vaha vzduchu ne? Podle me by to melo delat problemy jen kdyz bude vaha vzduchu KO a RJ pojede na defaultni hodnoty ne? Ja nevim, nejsu specialista...

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 21:33

No a kvůli tomu se musí před zprovozněním této úpravy odpojit baterka, aby se to při prvním spuštění "zkalibrovalo" toto sem vyčet kdysi z tuším fokaljet a teď o tom psal i Pasmo, ale i na tom ruském odkazu to píšou.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:34

Tak na tom ruskem odkazu si toho moc nepoctu :D Tenhle jazyk mi absolutne nic nerika :D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 21:37

No já jo, ale na překlad se necítím dole je ještě odkaz na forum kde to klucí ruský řeší jako mi tady :lol: ,ale oni v bukvičkách :wink:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:39

Tak v bukvickach je to pruser... To tak anglictina pohoda, ale toto fakt ne :D Ono me by zajimalo proc ford na te klapce ten bazmek delal??? Je pro to nejake vysvetleni? :)

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 21:46

No určitě to nějaký opodstatnění bude mít, já ho neznám, jen sem se dočetl, že po této úpravě reaguje plyn citlivěji. Vyzkouším to a uvidíme, taky zkusím poprosi Pasma aby k tomu řekl své :wink:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 21:50

Tak mozna je to uprava pro ty lidi jako je kolega od taty z prace ktery je schopny splest si brzdu s plynem :D aby kdyz zavadi o plyn tak aby to nekam nenapalili jak ten debil s tatikovou novou octavkou do zabradli => kapota KO, naraznik KO, svetla KO, chladice KO, airbagy KO, nosniky KO a podobne :D Tato vlastnost by mi teda vubec nechybela, toto se mi nejak nestava :D

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 11.01.2008 22:00

Ani ja nejsem specialista, ale predpokladam, ze krome mnozstvi nasavaneho vzduchu RJ vyhodnocuje nejakou charakteristiku odvozenou od otacek motoru a polohy skrtici klapky. Dalsi vec je ta, ze se bavime o atmosferickem motoru a ten si veme stejne kolik chce vzduchu a vic ho tam proste nedostanes. A predpokladam, ze ta klapka je na to dimenzovana. Rekneme, ze by se motor mohl zdat zivejsi, ale urcite mu nestoupne vykon. Samozrejme je to jen muj nazor a souhlasit s tim nikdo nemusi :lol:
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 11.01.2008 22:04

No Stigi, ale já nepsal o nárustu víkonu, jen o pocitu nárustu, asi sem to napsal blbě :wink:" předem bych chtěl napsat, že tato úprava nevede k žádnému nárůstu výkonu, nýbrž jen k tomu pocitu a to proto, že vzduch se skrze ní dostává lépe" nenapsal sem že víc, no a pro bližší vysvětlení sem poslal správu pasmovi aby nám k tomu řekl víc, ale já do toho jdu.
Edit : Jo Stigi beru zpět am sem to napsal špatně napsal sem aby tam šlo víc, místo líp, opravím to ať to neplete ještě někoho prmiň.
Naposledy upravil(a) Boban dne 11.01.2008 22:10, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů