Stránka 11 z 11
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.04.2013 13:13
od smoula
Sony Vegas Video, ale je to placené
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.04.2013 15:06
od vita_k
ja bych to zkusil podle tohoto navodu:
http://blog.ijacek007.cz/programy/jak-o ... -90-stupnu
umi to i Youtube-kdyz se to tam nahraje, tak to umi i rotovat.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.11.2013 10:00
od Qrx
Ahoj všichni...
Můj letitý problém mi vyřešili ve Fordu Renova v Rohatci.
Musím vyzdvyhnout p. Musila (šéfa mechniků) - Prostě umí!!!
Chyba - cukání vždy cca na 5 min. zhruba tak jednou za 100 km.
A dělal to klapka hned za turbem, tvářila se že je OK, sviňa, ale ta mi způsobovala problémy.
Po výměně vše OK.!!!!!!
Sorry, že se ozývám až teď.
Dotěď tomu nevěřím, že po deseti opravách se konečně se našel důvod...
Jen škoda, že kvůli tomu jsem předím vyměnil kde co... (PDF, turbo, ERG ventil...) no masakr...
Přeji hodně zdaru.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 19.11.2013 10:39
od vita_k
skoda, ze tak malo detailu. Delala to klapka jen, kdyz auto chtelo regenerovat? Tipnul bych ze jo.
U me to cukalo jen tehdy pokud slo o regeneraci a tipuji, ze klapka bypassu se otvirala a zavirala jak zbesila a od toho bylo cukani.
Informaci jak se klapka otvira nebo zavira se bohuzel neda pres ELM vycist, nenasel jsem zatim zpusob. Otazka je, je-li vada v klapce, ktera se neumi otevrit/zavrit spravne nebo je chyba jinde...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 28.11.2013 21:08
od Kuliosko
Ahoj vsem.Mam uz 3 tydny problem s cukanim.Ve fordu mi chytraci rekli ze je to pdfkem ze ho musim nechat vymenit poslal jsem je nekam nechal si ho vykuchat a cukalo porad nechal jsem zaslepit egr cukalo znova vymenil jsem rozvody i palivak a cukalo znova neresitelny problem.Dnes jsem na doporuceni navstivil servis bosch ve Frydku Mistku tam sedli do uti vzali diagnostiku a tam pri cuknuti namerili uplny pokles tlaku paliva.Rikal ze to bude bud snimac nebo nejaka hadicka.Zitra to budou delat tak dam vedet doufam ze uz to konecne vyresim jsem z toho uz na prasky.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 28.11.2013 21:24
od vítek
přečti si článek znovu a neřeš, vyměň čidlo na rampě a je to
proč všichni furt řešíte a nejdřív nečtete?

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 28.11.2013 22:31
od vita_k
po vymene senzoru na railu - pokud nepomuze - bych sel po regulatoru VNT turba. Je par lidi, kteri to tu vymenili a tvrdi, ze to pomohlo.
Jak se ti projevovalo cukani? bylo to houpani - pokles, narust vykonu, nebo jedno cuknuti a smytec?
diky
Edit: další věc,ktera může způsobovat cukání ,jsou klapky bypassu intercooleru. Platí ale jen pro nevykuchana auta anebo vykuchaná,u kterých nadále dochází k regeneraci (což je většina vykuchanych,tj blbě )
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 29.11.2013 19:34
od Kuliosko
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 29.11.2013 19:44
od Kuliosko
Snimac tlaku railu.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 30.11.2013 16:01
od Kuliosko
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 02.12.2013 22:41
od vita_k
no vida, to je jedna z tech beznych pricin cukani. Well done pro servis. skoda, ze se na to prislo po tech brutal investicich.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 04.12.2013 10:29
od V12
Toto MUSI odhalit kazdy autorizovany servis pri jazdnej skuske a zbere dat za jazdy. Lenze autorizovane servisy maju mechanikov, ktori auto dokazu napichnut, vycitat zavady a zacat menit diely a to tak, ze zacnu od tych najdrahsich. Nechapem takychto ludi. Ked to auto napichnem na ELM327 a dam sledovat iba tlak paliva v raile, tak ma za jazdy cca 10 merani za sekundu a to musi stacit na odhalenie vypadku FRP. IDS by mala dokazat citat 60 - 70x za sekundu, ta to musi odhalit na 100%.
Bezny stav auta je, ze ide. A za bezneho stavu ho treba diagnostikovat - teda za jazdy.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 04.12.2013 16:14
od vítek
mě to ve fordu nezjistili, ikdyž s tím jezdili, protože zrovna v tu dobu to necukalo, čili pokud to nedělá při zkušební jízdě, tak nic nezjistí

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 04.12.2013 16:33
od vita_k
v12: ma se obecne za to, ze tlak v railu se skokove menit nemuze? Mirim k tomu, ze pokud muze (je regulovan ECU), tak se neda jednoznacne ukazat jako vinik vadny senzor tlaku.
Pak dale rozvedme myslenku, co udela ECU, kdyz dostane naraz nizky udaj o tlaku v railu? privre vstriky a kvuli tomu cukani? Ja fakt nevim, ale dokazu si predstavit, ze to nemusi byt tak jednoznacne(?)
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 06.12.2013 20:11
od V12
Zmeny tlaku su naozaj rychle, az skokove. ALE :
za normalnych okolnosti ked ides po rovine a drzis plyn, nie je dovod na skokovu zmenu tlaku paliva v raile. Ked k nej pride, urcite to auto cukne. Pokial je poloha plynu v logu konstantna, ale skokovo sa zmeni iba tlak paliva, je podla mna 5 zakladnych pricin :
- do CR cerpadla ide malo nafty - upchaty palivovy filter
- zadiera sa niektory zo vstrekov a z casu na cas ostane otvoreny pridlho, dovody nejdem rozpisovat, je ich dost
- zadiera sa CR cerpadlo, opat dovody nejdem rozpisovat
- vadny FRP senzor, kabelaz od neho k RJ atd.
- vadne cidlo polohy vacky / klukovky resp. kabelaz - RJ nedostane spravne info, z ktoreho urci okamih vstreku
Jo, a pamatam si na jedno zlobive Mondeo - blbol na nom plyn. Dosiel som na to iba nahodou. Pozeral som si log z Torque, ktory zapisuje aj pretazenia z G senzora telefonu. A vypadok tahu motora sa kryl s nadmernou akceleraciou v z-osi - inymi slovami co vytlk, to strata tahu. Problem bol vo vadnom kabli z plynoveho pedalu do RJ
