Světla pro denní svícení info na 1. strane

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Eidž » 15.11.2011 06:53

To je ovšem taky špatně.
Šance, že Tě protijedoucí auto včas uvidí byla snížena. Mlhovky nemají takovou svítivost.

Až budeš za volantem protijedoucího vozu, kdy z mlhy se najednou vyloupne blázen, co jede jen na mlhovky, budeš mít míň času na reagování.

Protože do protisměru jede člověk, co prd vidí a místo, aby jel po své polovině, jede středem. A v tu chvíli jsou Tvoje potkávací světla orientační bod, který mu pomůže najít svoji polovinu....

Světla máme od toho, abychom viděli, ale hlavně, abychom byli vidět!

O vymaštěných managerech v kravatě a superbu či audině, kteří včera za dne jeli na světla pro denní svícení se nebudu vyjadřovat.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Quickie » 15.11.2011 07:03

Eidž píše: Šance, že Tě protijedoucí auto včas uvidí byla snížena. Mlhovky nemají takovou svítivost.
potom mi uniká zmysel vašich tvrdení, že vás za bieleho dna oslepuju autá, ktoré jazdia so zapnutymi hmlovkami.. ako je možne, že:
1, cez den vas tlmene svetle neoslepia a hmlovky ano
2, za hmly tlmené uvidiš a hmlovky nie
pripada mi to zvrátené :bebng:

pravdupovediac stretávam kopec aut, ktoré maju za bieleho dna zapnute hmlovky vpredu namiesto klasickych tlmenych a este ani raz mi to nepripadalo tak, ze by ma to oslnovalo, alebo nejak inak prekážalo.. tak sa vzdy nad tym zamyslím, ked tu čítam ako vam to vsetkym vadí.. hm :nixw:
asi mam inak posunuté pocity vnimania svetla alebo co :shocked: :cooler:

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od C-Maxis » 15.11.2011 08:35

Ani me mlhovky (predni) ve dne nevadi. Klidne bych je povolil namisto DRL. Take bych pri DRL uvital zapnuta koncova svetla.
Co se tyce jizdy v mlze, tak muj nazor je, ze casto je daleko bezpecnejsi jet pouze na mlhovky, nez mit jeste potkavacky. Ani si nejsem jist, ze se nesmi pouzit pouze mlhovky.
Pokud je mlha opravdu husta, potkavacky vytvori pred ridicem clonu svetla, ve ktere treba chodec uplne zmizi. Proto jsou mlhovky tak nizko, aby mlhu podsvitily. A diky rozptylu v mlze nehrozi, ze by protijedouci ridic (jedouci primerenou rychlosti) moje auto nezahledl. Pravda je, ze v noci jsou ta svetla videt lepe, ale zase je daleko horsi orientace na silnici.
A jeste doplnim, ze se v mlze naopak doporucuje jizda u delici cary, protoze je vetsi sance, ze minu chodce, nebo skarpu. Hl. je jet primerene.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od C-Maxis » 15.11.2011 08:38

A znova si musim postezovat, ze u me se nejdrive zapnou predni a az pak zadni mlhovky. S tim nesouhlasim. Je pro to nejaky rozumny duvod?
Nedalo by se prohodit zapojeni ovladace, aby se dal rozsvitit samotny mlhovy zadek?
Teda, nepatri to uplne do DRL ... :oops:
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Quickie » 15.11.2011 09:01

rozumne vysvetlenie to má.. písal ho tu kedysi dávno zirafak
v kratkosti.. ideš prvý na čele akejsi kolony v hmle.. predne hmlovky maš zapnuté, zadnú vypneš aby si nebil do očí červenú farbu tým, čo su za tebou

nechajme hmlovky hmlovkami.. toto je tema o DRL

Uživatelský avatar
miloccc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 25.07.2009 23:37
Bydliště: Trenčín

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od miloccc » 20.11.2011 18:19

Jeden postreh z fungovania mojich DRL. Mám ich napojené na poistku F32 (v motor. priestore) Vždy po vypnutí kľúčika po 10-15 sekundách zhasnú. Dnes nezhasli po 10-15 sekundách ale svietili stále. Dôvod: bežal ventilátor chladiča (prehriaty motor), zhasli až keď sa vypol ventilátor. Gem modul si to napájanie na poistke F32 riadi sám.
FORD FOCUS II COMBI 1.6 TDCI 80KW - r.v. 2005 koupeno v D. s 95.000 km.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nicco » 30.12.2011 21:11

Moje LEDky pouzivane od 31.10.2009 prestali vcera automaticky zhasinat. Ide o Mycarr SJ-287. Po vypnuti motora musim zapnut aspon parkovacky, tym zhasnu LED a potom vypnem parkovacky.
Podozriva je RJ, ktora stoji asi 600czk, ale neviete nahodou, nejak sa mi zda, ze nikto spominal, ze je tam askysi reostat, kde sa da nastavit citlivost, ze kedy ma RJ zapnut/vypnut LEDky?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od paranmax » 30.12.2011 21:51

Nicco píše:Moje LEDky pouzivane od 31.10.2009 prestali vcera automaticky zhasinat. Ide o Mycarr SJ-287. Po vypnuti motora musim zapnut aspon parkovacky, tym zhasnu LED a potom vypnem parkovacky.
Podozriva je RJ, ktora stoji asi 600czk, ale neviete nahodou, nejak sa mi zda, ze nikto spominal, ze je tam askysi reostat, kde sa da nastavit citlivost, ze kedy ma RJ zapnut/vypnut LEDky?
Něco podobného to dělá i mě. Hlavně za šera kdy svítím normálně. Dojedu zhasnu,vypnu motor a DRL se rozsvítí ale cca do 30 s zase zhasnou. Dělá to jen nekdy. Pokud na neco dojdeš tak dej info
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od lucky.jack » 31.12.2011 14:44

Viděl bych to na modul v háji. Dělalo mi to taky, takže jsem ho prostě odstřihnul a dal to přes relátko.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 72#p684272
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 63#p690063 a ktomu vezměte v potaz poznámku ZaQika o připojení(nepřestříhnutí) kabelu :wink:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nicco » 31.12.2011 17:53

Ale dal si tam 2 odkazy, ktore mi pridu ako 2 odlisne riesenia. Ten prvy odkaz je, ze si odpojil (asi
cerveny) +12V kabel od mycarr SJ-287 od (+) polu baterky a pripojil si ho do poistkovej skrinky na poziciu poistky cislo F32? Nic ine si nemenil a znova ti to funguje ako predtym?
Druhe riesenie je ze si kupis rozpinacie relatko a vyhodis riadiacu jednotku Mycarr?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24551
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od ZaQik » 01.01.2012 10:18

- prvnim postupem vyresis chybu MyCarru, kdy nepozna uroven napeti (nastartovani), tak, ze mu po vypnuti motoru odpojis i +12V a LEDky zhasnou
- druhym postupem vyhodis MyCarr, abys nemusel cekat na jeho dalsi chybu :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od lucky.jack » 01.01.2012 19:41

Přesně jak píše ZaQik. Nejdřív jsem dal napájení z baterky na F32, ale i tak mi to po nějaký době stejně DRL pořád svítily, i po vypnutí klíčku. Takže šel modul ven a mám tam relé a je to svatý :!:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nicco » 01.01.2012 21:08

F32 strati napatie po 10s od vypnutia zaplaovoania, tak ako ti to mohlo svietit aj potom?
Asi mi neostane nic ine, len dat tam to rele.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od lucky.jack » 02.01.2012 09:03

Nicco píše:F32 strati napatie po 10s od vypnutia zaplaovoania, tak ako ti to mohlo svietit aj potom?
Asi mi neostane nic ine, len dat tam to rele.
To je to co taky nechápu :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nicco » 02.01.2012 09:38

Presne to mi napisal aj dovozca do CR:
Dobrý den, pokud je jednotka vadná, citlivost upravit nelze, jednotka se musí vyměnit. Pokud nezhasíná pouze po vypnutí klíčku, je možné ještě přepojit napájení jednotky na napětí po zapnutí klíčku. Po vypnutí klíčku se pak vypne vždy.
Jméno uľivatele: STUALARM IMPORT
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti