2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 05.01.2012 10:02

To bych neuživil, s benzinem bych lítal jako prase a spotřeba by pod 10 litrů nešla :D Uvidíme jak se to vyvrbí :)
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 05.01.2012 12:16

jestli budes litat s 2.0tdci tam mi ver, ze budes jezdit za 7, casto se mi povedlo i 8 :mrgreen:
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 05.01.2012 12:20

Uvidíme jak to bude. Přinejhorším si koupim Fabii HTP a budu "hepy" se spotřebou 8,5l. :totlsmile:
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 12:43

Pridam k tomu turbo, dvojhmotu...
Mam este pokracovat ? :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 05.01.2012 13:38

v horsom pripade DPF... :mrgreen:
pri tankovani ma clovek z dieslu vzdy radost...no casom sa to nazbiera. Treba vyberat naozaj opatrne...
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 15:38

Vyberat opatrne znamena

km<100 000

Iba to je aka - taka zaruka, ze do 150 - 170k jazdis bez zavaznejsich problemov. A potom sa toho rychlo zbavit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od hustolez » 05.01.2012 15:55

Tu radost při tankování bych zase nepřeháněl. Liju do auta jen Vervu, mám ho rád, ale když se podívám na cenu a auto žere 6,4 litrů, tak kdybych měl benzín, nalil tam obyč N95 a jezdil za 8, tak ten rozdíl nebude tak velký. No a pak se mi motor odvděčí tak, že praskne ojnice :D
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od miki21 » 05.01.2012 19:31

Jó časy,kdy se vyplatil ropák při větším nájezdu už jsou nenávratně pryč.
Cena nafty -benzínu,ceny oprav,i ta výdrž motorů...dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 21:05

miki21 píše:dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie
Nie "pomalu". Bohuzial je to utopia. Ale nedivne sa tomu - stare mechanicke vstrekovace vstrekovali naftu na 1 raz. CR system to robi na 4 - 5 krat. Takze ked stary motor natocil 500k km, budme rady, ked CR vydrzia 200k km - uz aj to je pokrok, pretoze matematicky to pri 4 vstrekoch vychadza na 125k km. Od 125k do 200k to lezi na pokroku technologie :twisted: O malych turbach s variabilom (v zaujme redukcie turbolagu) tociacich vysoke otacky ani nehovorim. Skratka aj servisy chcu z niecoho zit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od L_u_k_y_n » 13.01.2012 08:48

to V12:
Auto má opravdu poctivých 175 tis. km. Problémy ale začali již před cca 25 tis.km. Řešení bylo návštěva servisu Hale v Praze. Provedli "prý" kompletní diagnostiku vstřiků a čerpadla za nekřesťanský peníze s výsledkem že je vše v pořádku. Problém s kouřivostí, smradem, nekultivovaností se ale zvětšoval, tak sem před vánocema hodil auto k Fokimu. Protože jsem ale tvrdil, že vstřiky jsou určitě v pořadku, že byly měřený na stolici, tak jsem ho chudáka nechal změřit kompresy a vše kolem motoru. Nakonec se stejně skončilo u nový diagnostiky vstřiků, tenrokrát v Soběslavi s výsledkem, jak jsem psal. Technik se mimojiné vyjádřil tak, že pokud v pražském Hale opravdu dělali diagnostiku na stolici, už v té době musely být vstřiky načnuté. Takže to vypadá spíš na to, že se na to chlapci vysrali a udělali pouze klasickou diagnostiku, což by odpovídalo tomu, že mi ani nechtěli ukázat protokol. To co mi nakonec ukázali, rozhodně svým rozsahem neodpovídalo protokolu z Hale Soběslav.
vsřiky jsou nový, cca za 7000,- za kus. Z druhý ruky bych nekupoval, kdo ví kolik by měly opravdu najeto a cena by nebyla o tolik nižší, takže z mýho pohledu bych si nepomohl.

Každopádně tímto musím poděkovat Fokimu za trpělivost a dořešení problému do konce.

Závěr: Hale v Praze nebrat.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 13.01.2012 13:18

Hmm, ked to ma naozaj tych 175k, nieco prehnite je u Siemens/Conti. Podla viacerych materialov by prave toto mali byt najkvalitnejsie vstrekovace...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5799
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 03.03.2012 21:38

Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.

Uživatelský avatar
xkubik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 116
Registrován: 12.01.2011 19:40
Bydliště: Jižní Morava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od xkubik » 04.03.2012 10:05

Osobně s tím zkušenost nemám, ale známý dával sportovní filtr do BMW 3,0i a nárůst byl 5 PS, takže kromě placebo efektu, že mu to líp táhne odspodu skoro nic....ale i tak je spokojen :)
Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´

Uživatelský avatar
Coroner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 28.02.2008 08:43
Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Coroner » 05.04.2012 16:40

Tak se taky podělím o zkušenosti. Jsem majitel FF 2.0TDCI DPF 2005, luxus podvozek, motor tahá jako prase, se spotřebou 5L nepočítej. Na dálkách, třeba Praha - Dortmund při tempomatový rychlosti 150 se dostanu na 6,2, jinak standard město je 7,5-8, když na to šlápneš, tak si vezme víc, ale to je snad jasný.
Aktuálně najeto 223tkm.
Závady: 2x alternátor, teď zlomená klapka v sání(ford cena 9500,-) a asi nejaktuálnější závada je potkanej motor ALE všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Jinak s autem jsem naprosto spokojenej, opravdu, zatím jsem měnil jen kotouče, desky, olej, tlumiče a Eolys. Čepy, silenbloky, vše v pořádku, takž opravdu spokojenost. A to mám origo Ford Sportfahrwerk - nižší auto a 18" kola.
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Jardak » 05.04.2012 17:01

Coroner píše: tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Čistě tvoje chyba,nasr.nej můžeš bejt leda tak na sebe.Na foru jsi dost dlouho aby jsi obětoval 5 minut a něco si přečet.

Třeba tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... i&start=30
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti