2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Maverick_cz » 26.06.2008 11:21

ahoj, chtěl bych se zeptat na kvality tohohle motoru. Uvažuju o koupi Focuse II z Německa s tímto motorem a chtěl bych vědět, jestli máte někdo zkušennosti. Jde mi o jízdní dynamiku, poruchovost a pokud jsou známé nějaké poruchy, tak kdy se dají zhruba očekávat. Díky za odpovědi.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od killerhammer » 26.06.2008 12:47

ak chces iba dizel, podla mna je tento motor najlepsia volba do fofa :!:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
PaulSharp
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 20.04.2008 18:49
Bydliště: Janovice u Rýmařova

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od PaulSharp » 26.06.2008 16:02

Ahoj, mám ho jen krátce, ale zatím jsem celkem nadšenej. Motor má dostatečný zátah, neduní jako některé jiné comonraily, šestistupňová převodovka je taky super, na dálnici je FOfo ve svém živlu, příjemné svezení.

Nějaké recenze jsou na webu, např: http://magazin.auto.cz/testy/ford-focus ... slibu.html

Jinak popisují majitelé poměrně častou závadu EGR ventilu (projevuje se při nastartování kolísáním otáček a kouřivostí). Jízdní vlastnosti OK, i když krátkou verzi s benzínovým motorem to asi nikdy nepřekoná.(poměrně těžký motor na přední nápravě).

Spotřeba taky OK, do 6 litrů, myslím, že na kombíka dobrá motorizace.

Přeju šťastnou ruku při výběru. :wink:
Mondeo Titanium, 2005, 2,2 TDCI, 114 kW, panther black
dříve Focus II combi, 2005, 2,0 TDCI, 100 kW, panther black
[img:2kfn1f63]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2kfn1f63]

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Maverick_cz » 26.06.2008 18:58

hmm pěkný díky... nu a slyšel jsem, že u těchto motorů a taky u některých 1,6TDCi byly problémy se vstřiky.. nevíte o tom něco? O tom EGR ventilu jsem tady četl, ale je to nějak dáno za jak dlouho zhruba odchází? myslím tím, nějaký interval...
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od bluepeter » 26.06.2008 19:30

NO ja ho mam zatial kratko a 100% spokojnost , a co sa tyka 2,0 benzin co je fo focuse tak na 2,0 tdci nema sancu :D ziadne podradzovanie pri predbiehani sa nekona , len slapnes a ides ako strela . Velmi podstatne je sledovat tachometer , lebo fofo ma super odhlucneneie a podvozok a neodhadnes rychlost akou letis kym nekuknes na tacho :D Ako som siel z nemecka kde som ho kupil po dialnici tak som si povedal ze toto je akurat cestovna rychlost , a siel som 170 a pripadalo mi to ako ked v inom aute idem 100-120 . Takze mozem len vrelo odporucit.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od vcedula » 26.06.2008 19:53

bluepeter píše: ... a co sa tyka 2,0 benzin co je fo focuse tak na 2,0 tdci nema sancu :D
Nechem ta sklamat, ale uz som svoje auto porovaval s 2.0 TDCI. Diesel sa na mna nechytal ani pri cca 100 km/h ani pri 180 km/h, vzdy som bol rychlejsi v zrychleni. A to sme sa este neporovnavali na zakrutach, tam by tych 70 kg navyse rovno na prednej naprave bolo hodne citit.

Este ze som si precital toto vlakno :D uf
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od bluepeter » 26.06.2008 20:08

Tak uz ked to berime tak tak papierovo ma 0-100 tdci 9,3 a benzin 9,2 takze nepostrehnutelne , jazdil som aj s 2 litrom fofo II a ked chcem aspon podobnu dynamiku tak ho musis tocit skoro do cervena ... to ja na tdci nepoznam a to je fakt . Staci si precita testy a uz tam je napisane ze benzinovy 2.0 sa dynamikou 2.0 tdci nemoze rovnat ani zdaleka .
Naposledy upravil(a) bluepeter dne 26.06.2008 20:30, celkem upraveno 2 x.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od bluepeter » 26.06.2008 20:12

Este som zabudol , tych 70 kg beriem ako plus , pri dynamickej jazdne a trocha cviku mozes zakruty prechadzat rychlejsie ako s lahsim motorom a ked treba mozes prudsie pribrzdit aj v zakrute , motor zatlaci napravu dole a auto ide ako po kolajniciach .
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od vcedula » 26.06.2008 20:42

teoria je jedna vec, prax druha. Isli sme vedla seba, spolocne sme zacali zrychlovat a aj ked som mal horsiu reakciu, tak som ho casom predbehol. A skusali sme to niekolko krat.
To s tou vahou na naprave, tomu never. Ked auto brzdi, tak sa vacsina vahy prenasa na prednu napravu a prave preto dostavaju zabrat predne gumy. Ked tam bude prilis vela vahy, tak gumy nestihaju a auto je nedotacave. Preto su diesle viac nedotacave ako benziny.
Ale netvrdim, ze nemas zivsie auto. Ked tam mas 6-tku a dupnes na plyn, tak mas aktualne vacsie zrychlenie ako ja na 5-tke, ale ked tam dam 4, pripadne 3, ak sa este da, tak ti zdrhnem.

Uz sa to tu vela krat preberalo, su tu snad aj 3 vlakna o tom, v com je diesel lepsi ako benzin a naopak. Ale 2.0 TDCI urcite nie je rychlejsi ako 2.0 Duratec, to mam vyskusane. Sice len na jednom aute, co je mozno skoda, ale mam. Az raz budeme spolu niekde na zraze, mozme si to porovnat :D
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od bluepeter » 26.06.2008 20:55

sa mozrejme kedy kolvek mozme porovnat , , inak o tom tazkom motore na prednej naprave - FOFO ST ma este tazsi motor ako 2.0 tdci a vdaka tomu ked vies ako jazdit je neprekonatelne v zakrutach ...
Samozrejme , ked nieje velmi skuseny jazdec tak je prenho lepsie ato s lahkym predkom ale pre skusenejsich je tato zdanilva vyhoda skvor nevyhodou ( hovorim o agresivnejsej jazde )
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od chmelko » 26.06.2008 21:03

bluepeter píše:Este som zabudol , tych 70 kg beriem ako plus , pri dynamickej jazdne a trocha cviku mozes zakruty prechadzat rychlejsie ako s lahsim motorom a ked treba mozes prudsie pribrzdit aj v zakrute , motor zatlaci napravu dole a auto ide ako po kolajniciach .
tak toto je za čo nova prevratna teoria? :lol:
žeby sme začali prepisovat zaklady fyziky? :wink:

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od chmelko » 26.06.2008 21:13

bluepeter píše:FOFO ST ma este tazsi motor ako 2.0 tdci
hmm dalšia novinka :wink:

2,5 ST 1392kg
2,0 TDCi titanium 1399kg

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od bluepeter » 26.06.2008 21:24

Hovorym o vahe motora a nie auta aj ked uznavam tak je to minimalny rozdiel . Ked vyslo ST tak ho kritizovali kvoli vahe motora , az kym ho netestovali skusenejsi jazdci ako novinari. Tam to povazuju za vyhodu kvoti tomu prudkemu brzdeniu v zakrute . Odporucam pozriet test FOFO ST v relacii TopGear
Naposledy upravil(a) bluepeter dne 26.06.2008 21:36, celkem upraveno 1 x.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od chmelko » 26.06.2008 21:32

ak bude čas tak si schvalne vytiahnem vahy jednotlivych motorov, ale ak niečo vieš o stavbe samotneho auta, tak naj vahove rozdiely su prave pripisovane motoru, prevodovke a klime.

podla tvojej teorie by taka carrera nemohla ani zatočit...myliš si vahu motoru so samotnym rozložením hmotnosti..preto všetky supersporty maju motor bud vstrede, alebo na zadnej naprave.. naj rozloženie je 50:50, alebo 45:55, preto predokolka može konkurovat v zakrutach len s čo najlahsim motorom, prave preto aby boli kolesa schopne zatočit, to s tými kolajnicami sa velmi mylis, vaha je dobra max.na priečne zrýchlenie

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zewl » 26.06.2008 21:35

no ja myslim, ze bluepeter chtel tim hlavne rict, ze to uzasne tahne a ja pevne doufam, ze me nekdy na srazu sveze a ukaze mi to, protoze 2.0 TDCi by byl jeden z motoru, nad kterym bych se rozhodoval v novem aute :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host