Stránka 13 z 16

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 10:02
od zaks
To bych neuživil, s benzinem bych lítal jako prase a spotřeba by pod 10 litrů nešla :D Uvidíme jak se to vyvrbí :)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 12:16
od spoofan
jestli budes litat s 2.0tdci tam mi ver, ze budes jezdit za 7, casto se mi povedlo i 8 :mrgreen:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 12:20
od zaks
Uvidíme jak to bude. Přinejhorším si koupim Fabii HTP a budu "hepy" se spotřebou 8,5l. :totlsmile:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 12:43
od V12
Pridam k tomu turbo, dvojhmotu...
Mam este pokracovat ? :mrgreen:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 13:38
od spoofan
v horsom pripade DPF... :mrgreen:
pri tankovani ma clovek z dieslu vzdy radost...no casom sa to nazbiera. Treba vyberat naozaj opatrne...

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 15:38
od V12
Vyberat opatrne znamena

km<100 000

Iba to je aka - taka zaruka, ze do 150 - 170k jazdis bez zavaznejsich problemov. A potom sa toho rychlo zbavit.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 15:55
od hustolez
Tu radost při tankování bych zase nepřeháněl. Liju do auta jen Vervu, mám ho rád, ale když se podívám na cenu a auto žere 6,4 litrů, tak kdybych měl benzín, nalil tam obyč N95 a jezdil za 8, tak ten rozdíl nebude tak velký. No a pak se mi motor odvděčí tak, že praskne ojnice :D

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 19:31
od miki21
Jó časy,kdy se vyplatil ropák při větším nájezdu už jsou nenávratně pryč.
Cena nafty -benzínu,ceny oprav,i ta výdrž motorů...dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.01.2012 21:05
od V12
miki21 píše:dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie
Nie "pomalu". Bohuzial je to utopia. Ale nedivne sa tomu - stare mechanicke vstrekovace vstrekovali naftu na 1 raz. CR system to robi na 4 - 5 krat. Takze ked stary motor natocil 500k km, budme rady, ked CR vydrzia 200k km - uz aj to je pokrok, pretoze matematicky to pri 4 vstrekoch vychadza na 125k km. Od 125k do 200k to lezi na pokroku technologie :twisted: O malych turbach s variabilom (v zaujme redukcie turbolagu) tociacich vysoke otacky ani nehovorim. Skratka aj servisy chcu z niecoho zit...

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 13.01.2012 08:48
od L_u_k_y_n
to V12:
Auto má opravdu poctivých 175 tis. km. Problémy ale začali již před cca 25 tis.km. Řešení bylo návštěva servisu Hale v Praze. Provedli "prý" kompletní diagnostiku vstřiků a čerpadla za nekřesťanský peníze s výsledkem že je vše v pořádku. Problém s kouřivostí, smradem, nekultivovaností se ale zvětšoval, tak sem před vánocema hodil auto k Fokimu. Protože jsem ale tvrdil, že vstřiky jsou určitě v pořadku, že byly měřený na stolici, tak jsem ho chudáka nechal změřit kompresy a vše kolem motoru. Nakonec se stejně skončilo u nový diagnostiky vstřiků, tenrokrát v Soběslavi s výsledkem, jak jsem psal. Technik se mimojiné vyjádřil tak, že pokud v pražském Hale opravdu dělali diagnostiku na stolici, už v té době musely být vstřiky načnuté. Takže to vypadá spíš na to, že se na to chlapci vysrali a udělali pouze klasickou diagnostiku, což by odpovídalo tomu, že mi ani nechtěli ukázat protokol. To co mi nakonec ukázali, rozhodně svým rozsahem neodpovídalo protokolu z Hale Soběslav.
vsřiky jsou nový, cca za 7000,- za kus. Z druhý ruky bych nekupoval, kdo ví kolik by měly opravdu najeto a cena by nebyla o tolik nižší, takže z mýho pohledu bych si nepomohl.

Každopádně tímto musím poděkovat Fokimu za trpělivost a dořešení problému do konce.

Závěr: Hale v Praze nebrat.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 13.01.2012 13:18
od V12
Hmm, ked to ma naozaj tych 175k, nieco prehnite je u Siemens/Conti. Podla viacerych materialov by prave toto mali byt najkvalitnejsie vstrekovace...

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 03.03.2012 21:38
od Stanley_vy
Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 04.03.2012 10:05
od xkubik
Osobně s tím zkušenost nemám, ale známý dával sportovní filtr do BMW 3,0i a nárůst byl 5 PS, takže kromě placebo efektu, že mu to líp táhne odspodu skoro nic....ale i tak je spokojen :)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.04.2012 16:40
od Coroner
Tak se taky podělím o zkušenosti. Jsem majitel FF 2.0TDCI DPF 2005, luxus podvozek, motor tahá jako prase, se spotřebou 5L nepočítej. Na dálkách, třeba Praha - Dortmund při tempomatový rychlosti 150 se dostanu na 6,2, jinak standard město je 7,5-8, když na to šlápneš, tak si vezme víc, ale to je snad jasný.
Aktuálně najeto 223tkm.
Závady: 2x alternátor, teď zlomená klapka v sání(ford cena 9500,-) a asi nejaktuálnější závada je potkanej motor ALE všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Jinak s autem jsem naprosto spokojenej, opravdu, zatím jsem měnil jen kotouče, desky, olej, tlumiče a Eolys. Čepy, silenbloky, vše v pořádku, takž opravdu spokojenost. A to mám origo Ford Sportfahrwerk - nižší auto a 18" kola.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 05.04.2012 17:01
od Jardak
Coroner píše: tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Čistě tvoje chyba,nasr.nej můžeš bejt leda tak na sebe.Na foru jsi dost dlouho aby jsi obětoval 5 minut a něco si přečet.

Třeba tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... i&start=30