Jak Vám topí focus?

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 04.01.2008 20:30

Wolfe:
Opravdu tam o pusteni topeni naplno neni ani zminka a take ve schematu chlazeni neni zadny ventil na pousteni kapaliny do vymeniku pro topeni:
Přílohy
chlazeni.jpg
chlazeni.jpg (22.98 KiB) Zobrazeno 1599 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 04.01.2008 20:32

Tak jsem dnes rano pri -15°C poprve zazil, ze mi po zahrati kapaliny (rafika nahore) a naslednem zvyseni topeni do kabiny (vetrak z 1 na 3) teplota klesla, rafika sla vlevo dolu.
Pri zpatecni ceste byla takova vlhka zima a plnou teplotu jsem nedosahl ani po 25 km.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.01.2008 13:50

Uz mi verite, ze to muze klesnout? :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 05.01.2008 15:31

Pelen:radil by som ti skontolovat termostat..toto sa mi presne dialo, ked som ho mal k.o

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.01.2008 17:16

Jestli si dobre vzpominam, tak pelen ma termostat meneny :wink: Nebo jenom koupeny? O vymene jsem nic nenasel, akorat 100x prispevek, ze ho 3x menil na S 105 a nakonec to byla prohnuta hlava :wink: :lol: :D

Uz to pisu po padesate naposled, delalo mi to na starem focusu pred i po vymene termostatu, navic to slo uplne jednoduse poznat na nezavislem topeni a dela mi to i na novem...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 05.01.2008 18:43

Termostat mam koupeny a vyzkouseny. Menit zatim nic nebudu. Byla extermni zima a ja jsem nejel razantne, proto motor neprodukoval moc tepla. Bylo to take poprve, kdy jsem mel v zime ventilator na trojce. Parkuju venku, takze cele FoFo melo -15°C.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
giacomo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 138
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vyškovsko, E50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od giacomo » 05.01.2008 19:54

..jasně ..když jedeš po rovince na 1800 ot. na 5ku a pustíš v takové zimě ventilátor tak teplota klesne ..mě se to stává taky ..topeni je docela účinej chladič :D
Ford Focus Kombi 2003, 1.8 TDCi 85 kW, Black
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.01.2008 20:50

Tak v -15 jsem to zatim ještě nezkusil, ale i při nízkých otáčkách a i se zapnutym ventilátorem se mi to neochladí. Myslim že jsem zatim jel max v -10 a dneska taky v -7. Prostě jak se jednou ručička vyšplhá kolmo nahoru, tak se už spátky nehne.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 05.01.2008 21:04

Jozkablack píše:Tak v -15 jsem to zatim ještě nezkusil, ale i při nízkých otáčkách a i se zapnutym ventilátorem se mi to neochladí. Myslim že jsem zatim jel max v -10 a dneska taky v -7. Prostě jak se jednou ručička vyšplhá kolmo nahoru, tak se už spátky nehne.
A jak dlouhou dobu, pri jake rychlosti a v jakych otackach a v jakem provozu jsi to zkousel?
Napr. 15 minut 90km/h 1700ot., ventilator 3.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 05.01.2008 21:20

Já teď když mám prcka v autě a někde čekám na mladou tak nechávám nastartováno, a to byste koukali jak jde teplota dolů :wink:
čekám třeba 15-20minut před obchoďákem a dělá to i když je třeba +5, není to jenom teď když je fakt kosa

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.01.2008 21:47

No koukám že to každýmu dělá něco jinýho. 8O :wink:

Tak například nedávno jsem čekal před poštou na manželku. Teplota -5, pošta asi 1km od baráku, takže jsem tam dojel se studenym motorem a i když to nesnášim (kvuli motoru) tak jsem tam byl nucenej asi 10min čekat s nastartovanym motorema zaplim ventilátrorem, protože jsem měl sebou prcka. Teplota mi jednoznačně stoupala. Dokonce za těch deset minut byla ručička už kolmo vzhuru. Ale vůbec mne to nepřekvapilo, protože když u Fiesty nastartuju a nechám jí brblat tak má za 5minut ručku na optim. teplotě, ale tam ofuk nedávám.

A dneska. Ráno jsem se byl jen tak projet, protože tady bylo -7 a mě se zdá že začíná haprovat baterka, tak jsem to chtěl zkusit. A když už auto vrnělo, tak jsem vyjel. Nejdřív okruh Petřiny-Liboc-St. Ruzyně-Bílá hora, zpět na Petřiny to vše cca 12km. Ručička nahoře a ventilátor na 2. Pak byl čas na snídani tak jsem si sjel do práce a to už jsem tady popisoval. Je to 11km Petřiny - Zlíchov a v sobotu ráno žádnej provoz, takže jsem nepopojížděl, ale až na dva semafory jsem plynule jel a je to dolu z kopce. Vypich - Tunel cca 3km dolu na čtyřku otáčky asi 1500?! a pak tunelem na Radlickou cca 3km dolu na pětku 70km/h, tak jaký asi mohli bejt otáčky? A jednoznačně se ručička ani nehla.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 05.01.2008 22:37

Pokud je vadny termostat, tak se normalne teplota nezastavi a nedrzi na konstantni hodnote, ale pulzuje. Pro vytapeni z -7°C proti z -15°C je zapotrebi mnohem mene tepla.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.01.2008 22:48

Dovolim si nesouhlasit....pokud termostat funguje jak má, tak by neměla ručička lítat nahoru a dolu. Naopak když funguje správně tak si pohlídá teplotu třeba 85°C +-5°C a to by němělo bejt na ručičce znatelný. Mám tři auta a když už se mi motor zahřeje tak je prostě ručička na stejnym místě. Možná u Mitsubishi, když jsou vedra a stojim někde v koloně tak se ručička krátkodobě hne ještě vejš, ale jen do tý doby než se to ochladí ventilátorem. Pokud termostat má pomalejší rekce (podle mne neni 100%) a otvírá a zavírá najednou, pak ručička lítá jak vzteklá. To se stane když je zavřenej a malej okruh se dostatečně ohřeje, tak se vadnej termostat neotevře plynule, ale najednou a rychle a to je potom ten propad ručičky.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Konik » 05.01.2008 22:57

to Jozkablack: S čím nesouhlasíš?:roll: Vždyť tvrdíš to samé jako pelen :)
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.01.2008 23:00

Kluci omlouvám se :oops: :oops: :oops: Já jsem asi přetaženej, já si to blbě přečet. :roll:

Pelen: Sorry :roll:

Rači kašlu na tohle téma, nebo ze mne bude cvok.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti