2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 06.04.2012 20:23

Jenže v minulosti se křtilo kde se dalo i značky a třeba známej dal Citroena pryč 2x dělal vstřiky kde bral nevim tvrdil že u značek.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od foki » 08.04.2012 00:49

Coroner píše: všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.

a az to opravis tak bych zmenil forda a lidi kolem sebe . mozna jeste pred opravou bych zmenil mechanika . :nunu:

PS : ktery ford to byl ? jeste me napadlo jestli jsi jim rekl TDCI protoze 2,0i ma retez
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 08.04.2012 12:35

To chrochtanie ti mechanici museli pocut, pokial teda nemali v usiach stuple.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Coroner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 28.02.2008 08:43
Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Coroner » 10.04.2012 13:54

No jo no, nenapadlo mě, že když se zeptám automechanika co nám dělá všechna auta, že to takhle dopadne. Nevím jestli jsem ho tenkrát ptal, jestli to má řemen, nebo řetěz, myslím si, že určitě ne, nenapadlo by mě to samotného. Takže jsem se spíš ptal na interval a odpovědí mi byl nesmrtelnej řetěz. Nicméně už se to stalo a je hotovo. Takže kdyby někdo věděl o motoru G6DB, tak sháním.
A ještě jeden dotaz, jaký je rozdíl v motorech G6DA, DB, DD?
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

Uživatelský avatar
Coroner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 28.02.2008 08:43
Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Coroner » 16.04.2012 22:45

Takže výsledek nakonec dobrý, rozvoďák to nebyl, ventil co pouští olej do zdvihátek se nějak přicpal a pustil tam všechen olej, takže ventily zůstaly otevřené a tudíž neměl motor tlaky. UF
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

Uživatelský avatar
mimak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 19.02.2011 20:15
Bydliště: Tlučná (Plzeň)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od mimak » 20.06.2012 20:55

Zdravíčko ve spolek, vim že otázka už tu byla několikrát, ale přece ještě jednou :bebng: Plácnu...ve 30°C po zhruba 25Km jízdy cca po rovině (žádná brzda provozu 60km/h přes ves a 100-120km/h mimo) se ručička ukazatele teploty vody nedostane na 90°C viz.foto a hrozně rychle se ochlazuje při jízdě z kopce kdy to jenom tak lochtam padne klidně na 75°C. Tedy otázka....má to smysl měnit termostat, a má teplota vliv na spotřebu nebo jezdim jako prase ? Moje spotřeba je 6,7l/100km. Páč mě to docela leze krkem, občas jezdim s Ochcávkou a tam se to na 90°C dostane po 5km a ručička drží jak přibytá !!!!
Přílohy
2012-06-18 16.20.08.jpg
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5799
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 20.06.2012 21:55

Mimak: Já mám ručičku standartně ještě o kousek (díle, dva - těsně pod 90°C) výš a dolů se v těhle teplotách ani nehne. S poklesem za jízdy se setkávám jen při teplotách kolem nuly.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5799
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 20.06.2012 22:15

Forďáci, všiml jsem si úniku oleje u mého vozu, viz foto. Dokážete někdo odhadnout příčinu, případně doporuručit řešení? Olej si motor nebere za 15 tis, km žádný, turbo se zdá podle zvuku v pořádku, najeto poctivých 72 tis. km, z toho já posledních 30 tis. km. Díky za rady.
20120620_183255.jpg

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 20.06.2012 22:39

DISTANCE TO EMPTY 7 KM Taky dobrej gang koukám :D Ale přiznám se že já tenhle pohled na přístrojovku znám taky :oops:
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
petr16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 02.06.2012 08:45
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od petr16 » 20.06.2012 23:02

Distance to empty??? je opravdu tak přesná? kolik zbyde v nádřži nafty pokud se dostanu na Okm??? neveřím, že v tu chvíli to zdechne

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5799
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 20.06.2012 23:03

petr16 píše:Distance to empty??? je opravdu tak přesná? kolik zbyde v nádřži nafty pokud se dostanu na Okm??? neveřím, že v tu chvíli to zdechne
Neboj, nezdechne. mám to několikrát vyzkoušeno. :twisted:

Uživatelský avatar
petr16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 02.06.2012 08:45
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od petr16 » 20.06.2012 23:06

Si myslím, ale ještě jsem netestoval kolik je v nádrži nafty pokud se dostanu na 0 km, nějaký zkušený střelec tady??? :D

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 20.06.2012 23:09

Na 0 km jsem dojel 7 km k benzince do kopce takže je to v klidu :)
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
petr16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 02.06.2012 08:45
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od petr16 » 20.06.2012 23:20

to zaks: slušný, myslím že litr dva tam ještě na 0km budou, zatím jsem to nezkoušel na benzině,kolik zbyde v nádrži

Dal někdo více?:))))

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od phofy » 21.06.2012 06:00

mimak: mel jsi zaplou klimatizaci a na jak velky foukani?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti