Stránka 3 z 11
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 18.07.2012 14:15
od bufer
vítek:
keď ti to cukne prebliknú ti červené kontrolky (mazanie, dobíjanie, motor)?
keď ti to za jazdy chcípne - zostanú ti svietiť červené konntrolky, ak áno ktoré?
Pri pokuse o opakovaný štart - svieti červená kontrolka motora?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 21.07.2012 17:56
od vítek
když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji
pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 22.07.2012 09:09
od V12
vitek :
Ak to zablbne po prekroceni 2000 otacok, moze to byt EGR, regulacia turba, commonrail cerpadlo, alebo vadne vstrekovace. Vsetko same lacnejsie veci
bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 22.07.2012 18:27
od zdenyvm
A nebo taky jednuduše palivový filtr...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 22.07.2012 18:31
od vítek
zdenyvm píše:A nebo taky jednuduše palivový filtr...
viz první příspěvek, tedy vše nové
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 23.07.2012 08:34
od zdenyvm
Ono je ale filtr a filtr, moji mechanici mi říkali přímo - chceš ušetřit čtyři stovky a dát tam náhradu a mít potenciálně stejný problém nebo dát ověřený originál a mít klid? Asi je jasné co jsem vybral... a jezdím už 15000km v klidu...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 23.07.2012 09:39
od V12
zdenyvm píše:... a jezdím už 15000km v klidu...
Pri nasej kvalite nafty najvyssi cas na vymenu

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 30.07.2012 10:56
od bufer
bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal

Pokiaľ viem IDS má nejaký merací modul (VMM) s ktorým sa asi dájú merať elektrické výstupy čidiel s osciloskopickým zobrazením. Ale pochybujem že sa to dá cez OBD konektor. Myslím si, že s tou meracou sondou sa musí pripojiť normálne na čidlo alebo na káble ako s klasickým osciloskopom.
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... _usage.asp
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 30.07.2012 13:31
od bufer
vítek píše:když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji
pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
Súhlas - chce to šikovného autoelektrikára, ktorý tomu rozumie a vie pracovať systematicky. Ak ti to blbne len pri vyšších otáčkach podporuje to môj názor na nespoľahlivé resp. skreslené signály CKP, CMP.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 30.07.2012 15:04
od vítek
bohužel nic nezjistil

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.07.2012 08:03
od bufer
Trvalý stav, že to nemôžeš naštartovať si niekedy mal?
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.07.2012 10:43
od vítek
když to dva dny stálo u toho elektrikáře, tak to prý nemohl nastartovat, jinak jsem s tím problém neměl...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 03.08.2012 18:52
od vítek
tak prý už je to opraveno, byl to nějaký špatný kontakt na jednou z mnoha ukostření, ještě přesně nevím, na jakém, snad bude tedy vše ok...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 08.08.2012 18:16
od vítek
tak super, po opravě jsem najel cca 400km bez jediného problému a je to zpět, projevy cukání jsou trochu jiné, ale už to píše jen jednu závadu (podle kódu špatný regulátor tlaku paliva), ne hafo s poklesem paliva apod...zítra ho zkusíme vyměnit a uvidím...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 27.08.2012 15:33
od vítek
regulátor vyměněn, zatím najeto jen cca 200km a jednou to ke konci cuklo, doufám, že to bylo spuštění regenerece, protože to byla jediná chyba, která zůstala, jelikož před výměnou regulátoru neproběhla regenerace, teď mám před sebou 160km tam a 160 zpět, tak doufám, že dojedu...