Stránka 3 z 6

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 18.06.2013 22:35
od zeli
U ctyrvalce jsem rozdil s vahou a bez vahy nepoznal. U V6 zatim nevim, ale teoreticky by jeji odpojeni nemelo tolik vadit. To reknou jini, pripadne to casem vyzkousim :)
Co ukazuje ODB a jaka je realita muze byt rozdilna vec. Ten potak a nasledna elektronika muze klidne kecat. Nejjednodusii bude odpojit hadici sani a proslapnout plyn a kouknout jestli se otevre.
IMRC funguje jak pises, do 3500ot je v klidu, pak zafunguje, zatahne lanko a to otevre druhou pulku sani s kratsi cestou, takze motor se lip plni.
Jestli jsi mel vysypany hlavni kat, tak muzes mit v neporadku i katy za svodama...kazda vetev ma jeden kat s jednou lambdou. Mozna bude problem tam a to uz bude trosku horsi sranda jak cenove, tak montazne.
Hlavne nezacit vymenovat zbytecne dily, ktere mozna nejsou uplne v nejlepsi kondici, ale nemusi souviset s takovym radikalnim ubytkem vykonu.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 18.06.2013 23:09
od kimanek1
Katy za svodama mi vyndali taky, a ten hlavni nebyl vysypanej ale pricpanej. Na ostatnich forech sem cetl hodne prispevku ohledne predelani na plyn a naslednymu ucpani vyfuku.
IMRC jsem tedy vyloucil pokud funguje az od 3,5.......
A tu klapku tedy zkusim......
Kdyz sem mel ucpanej ten vufuk byl ten vykon vlastne podobnej jen s tim ze ten motor mel divnej zvuk jak se to cpalo ven a nemohlo...ten je to stejny jen bez toho divnyho zvuku......uvidime.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 19.06.2013 00:21
od zeli
Takze od svodu jsou vsechny 3 KATy zarucene v poradku a i po rozpojedni vyfuku je tam porad problem...cimz se vylucuje cast vyfuku od hlavniho KATu dale. Pak tu mame tedy sani. Krom skrtici klapky bych zkontroloval filtr i vedeni pred nim, jestli si tam neco neudelalo hnizdo :D Nebo otevrit air box, nastartovat a ozkouset to takto, chvilka bez filtru nemuze vadit. Tim se pomalu vymezime k vaze vzduchu, zbytku sani a zapalovaci soustave, pripadne dodavce paliva. Volnobeh je v poradku a starty take? Motor necuka v zadnem rezimu jizdy? Taky je jeste jedna neprijemna moznost a tou je spatna komprese motoru.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 19.06.2013 13:20
od kimanek1
To uz sem zkousel,vyndat filtr uplne i s air boxem a stale stejny....jen jinej zvuk motoru. Podezdreni mam na tu klapku.....kolega co ma take Torque mu ukazuje 100% ale nevim jestli tech 7% by melo takovy vliv.Jinak motor bez kolisani volnobeh v poho az na to chcipani pri vyrazeni z vetsich otacek.
Kabely jsem zkousel odpojovat a vsechny menily zvuk motoru. Zitra jdu na tu diagnostiku tak sem zvedavej.Pak uz ty komprese....z toho mam hruzu uplne :dih:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 20.06.2013 20:23
od kimanek1
Tak po diagnostice zjistena vadna lambda c.2.........a pri odpojeni vahy vzduchu jede auto uplne stejne.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 20.06.2013 23:02
od zeli
Je divny, ze lambda by zapricinila ubytek poloviny vykonu. To by musela bejt nacla nejak zvlastne. A i tak mira adaptace od lambdy by stejne nemela mit takovy vliv. Kdyz by to bylo moc chudy, tak by to smes nezapalilo a bylo by to znat na chodu motoru, a i naopak, kdyz by smes byla moc bohata. Tam bude mozna jeste jiny problem. Mrknul bych na tu klapku, je to o sundani jedne spony, pripadne par sroubku pro demontaz horni pulky air boxu.
BTW chova se to stejne na plyn i benzin? To se snad jeste nereklo...

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 21.06.2013 06:54
od kimanek1
Je to stejný jak na benzín tak i na plyn. Tu klapku zkusím......

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 21.06.2013 21:12
od kimanek1
Tak dneska jedina dobra zprava........pri diagnostice mi udelali nejakej uplnej reset.....nazev netusim. A spotreba je najednou uplne jinde. Predtim sem po rovine pri 90km/h mel spotrebu kolem 9,5-10 l .......ted na cca 10 km rovine 4,8-5 L :roll:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 09:19
od zeli
Tak to ti zacal kecat palubak :D Tohle cislo je pri tyhle rychlosti a kubature ponekud malo.
Jinak reset si muzes udelat sam odpojenim baterie na cca 10 minut. Oni to delaji pres diagnostiku, ale vysledek by to melo mit stejnej.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 09:43
od kimanek1
O resetu odpojenim baterky vim.....tohle bylo se stridavym zapinanim a vypinanim klicku.......
A myslim ze by spotreba mohla byt i realna kdyz se uvadi ze na okrskach 7,7 tak po te rovine bych to i tipoval. Protoze spotreba 10L po rovine mi prijde opravdu hodne.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 10:38
od sitalik
takove mereni spotreby podle palubniho pocitace na 10ti kilometrech "roviny" ti nic nerekne, obzvlaste hned po resetu ridici jednotky, kdy si jednotka znova tvori dlouhodobe adaptace. A jestli tu spotrebu meris podle palubaku, kdyz jedes na LPG, tak to uz je uplne mimo, to je jen orientacni udaj s presnosti +-2l/100km mozna i vic, zalezi jak moc dobre mas nalazenou ridici jednotku LPG.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 11:01
od kimanek1
Jasny odchylky tam byt muzou.....a netusim jak presne ty adaptace funguji a po kolika kilometrech se auto nastavi. Najel jsem s tim asi 100km .....a mereni sem provadel jak na nekolikrat nulovanem PP tak i na Torque a udaje vzajemne sedeli. Kazdopadne dlesi mereni spotreby az vyjedu treba 3 nadrze ukaze vic.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 13:39
od zeli
A uz to teda frci jak ma? Nebo je tema spotreba vedlejsi diskuzni produkt? :)

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 15:15
od sitalik
kimanek1 píše:Jasny odchylky tam byt muzou.....a netusim jak presne ty adaptace funguji a po kolika kilometrech se auto nastavi. Najel jsem s tim asi 100km .....a mereni sem provadel jak na nekolikrat nulovanem PP tak i na Torque a udaje vzajemne sedeli. Kazdopadne dlesi mereni spotreby az vyjedu treba 3 nadrze ukaze vic.
to bude tim, ze jak PP, tak Torque pocitaji spotrebu ze stejnych udaju =>vstrikovacich casu z RJ motoru. Proste delat nejake zavery z takoveho mereni je k nicemu.

Re: V6 2,5 Netahne!!

Napsal: 22.06.2013 22:00
od kimanek1
Kdepak....nefachci......to byla jen kulturni vlozka :-)