Netáhne, nouzový režim
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Netáhne, nouzový režim
Kdyby se chtěl někdo připojit do diskuze, tak mé chyby:
P0404 - EGR circuit range/performance malfunction
P1412 - EGR Valve Frozen
P138B - Glow Plug Control Module System Voltage
Už to řeším s vita_k tak kdyby měl někdo nějaký nápad, děkuji.
Ještě pro zopakování, auto je bez DPF, kdy se děje to, že po přidání plynu nereaguje, kdy se musí hodně motor vytáčet, aby to vůbec jelo. Pak to chvíli jede, spadne do nouzáku, hodí tyhle chyby a po smazání se to celé opakuje.
Byl měněn EGR, který byl zaslepen a je zaslepen i nadále. Beze změny, kdy EGR však nebyl nový. Byl měněn měnič podtlaku - elektromagnet - nový kus. Beze změny. Podtlakové hadičky a membrána v regulátoru by měla být ok.
P0404 - EGR circuit range/performance malfunction
P1412 - EGR Valve Frozen
P138B - Glow Plug Control Module System Voltage
Už to řeším s vita_k tak kdyby měl někdo nějaký nápad, děkuji.
Ještě pro zopakování, auto je bez DPF, kdy se děje to, že po přidání plynu nereaguje, kdy se musí hodně motor vytáčet, aby to vůbec jelo. Pak to chvíli jede, spadne do nouzáku, hodí tyhle chyby a po smazání se to celé opakuje.
Byl měněn EGR, který byl zaslepen a je zaslepen i nadále. Beze změny, kdy EGR však nebyl nový. Byl měněn měnič podtlaku - elektromagnet - nový kus. Beze změny. Podtlakové hadičky a membrána v regulátoru by měla být ok.
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Netáhne, nouzový režim
pro ostatni: P0404 P1412 znamena, ze zrejme spatne naucene konstanty - potreba resetovat pres diagnostiku a nechat adaptovat znova.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: Netáhne, nouzový režim
No a záver?
Ako to skončilo?
Kde bola chyba?
Ako to skončilo?
Kde bola chyba?
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Nekdy motor netahne
Ahoj,
chtel bych se vas zeptat, zda-li jste se nekdy nesetkali s timto problemem. Pred par dny jsem zaregistroval slaby tah motoru pri nizkych otackach, vetsinou hned po zarazeni rychlosti auto nereaguje hned na plynovy pedal. U par kilometru jsem to neresil a proste vytocil motor do vetsich otacek, ale nasledne se mi stalo, ze po zarazeni rychlosti na krizovatce motor netahl vubec, az jsem musel zastavit. Hned po novem nastartovani vse v pohode na par kilometru, pote zase to same. Po nejake chvili se rozsvitila kontrolka motoru.
Jak jsem se tak jednou chtel dostat domu a nejelo mi to, zastavil jsem a zkusil motor vytocit vice do otacek. Po par vytocenich vysel cerny dym z vyfuku a motor zase reagoval dobre. Po par kilometrech to same. Vypadalo to az tak, ze jsem vytacel motor tak, ze jiz zadny dym nevychazel a motor uz jel nasledne skvele. Dalsi den zhasla kotrolka zavady motoru a ja myslel, ze se jednalo o spatne palivo nebo probihajici cisteni DPF (ani nevim, jestli vubec mam), ale dneska se mi to stalo zase. A opet, staci zastavit, motor protahnout otackami, jakoby se procisti a zase jedu chvili dal.
Napada vas, kde by mohl byt problem?
Dekuji.
chtel bych se vas zeptat, zda-li jste se nekdy nesetkali s timto problemem. Pred par dny jsem zaregistroval slaby tah motoru pri nizkych otackach, vetsinou hned po zarazeni rychlosti auto nereaguje hned na plynovy pedal. U par kilometru jsem to neresil a proste vytocil motor do vetsich otacek, ale nasledne se mi stalo, ze po zarazeni rychlosti na krizovatce motor netahl vubec, az jsem musel zastavit. Hned po novem nastartovani vse v pohode na par kilometru, pote zase to same. Po nejake chvili se rozsvitila kontrolka motoru.
Jak jsem se tak jednou chtel dostat domu a nejelo mi to, zastavil jsem a zkusil motor vytocit vice do otacek. Po par vytocenich vysel cerny dym z vyfuku a motor zase reagoval dobre. Po par kilometrech to same. Vypadalo to az tak, ze jsem vytacel motor tak, ze jiz zadny dym nevychazel a motor uz jel nasledne skvele. Dalsi den zhasla kotrolka zavady motoru a ja myslel, ze se jednalo o spatne palivo nebo probihajici cisteni DPF (ani nevim, jestli vubec mam), ale dneska se mi to stalo zase. A opet, staci zastavit, motor protahnout otackami, jakoby se procisti a zase jedu chvili dal.
Napada vas, kde by mohl byt problem?
Dekuji.
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekdy motor netahne
Nacist chyby. Rozsvicena kontrolka motoru znamena, ze tam musi byt zapsana zavada. DPF na tom motoru neni, podle projevu by to mohl byt problem s EGRem.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Nekdy motor netahne
Také bych to viděl na ten EGR. Otázkou je, zda je to příčina, nebo důsledek. V mém případě to byla předzvěst umírajícího alternátoru.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Nekdy motor netahne
Mam diagnostiku od Adowa a k tomu balik SW. Mam asi pouzit ELMconfig ze?
Diky
Diky
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
treba, potrebujes vycist chyby z PCM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Netáhne, nouzový režim
Takze je tam chyba P0489 - recirkulace vyfukovych plynu - regulacni obvod - nizky signal
Co to znamena?
Co to znamena?
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
co zkusit HLEDAT
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=43576
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=43576
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- masterT
- Člen klubu
- Příspěvky: 394
- Registrován: 27.10.2009 12:33
- Bydliště: Severní Morava
Re: Netáhne, nouzový režim
Díky zaqik.
Takže co jsem se dočetl je, ze by to měla být elektronika egr ventilu.. takže vaše rada zní egr zaslepit a nechat tak? Je k tomu potřeba přehrávat jednotku nebo ne?
Takže co jsem se dočetl je, ze by to měla být elektronika egr ventilu.. takže vaše rada zní egr zaslepit a nechat tak? Je k tomu potřeba přehrávat jednotku nebo ne?
Ford Mondeo MK5 2.0 EcoBoost 176KW
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Fiesta MK7 1.4. 16V Titanium
byl Ford Focus MK2 1.8 TDCi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
pokracuj ve vlaknu, kam jsem Te odkazal - diky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
vyresils to nejak? mam tz 2.0 TDCi a je to stejne - 98kPa at se deje, co se dejeFabio88 píše:Jsem az ze zapadu. 97kPa to bylo temer porad, proste se nenatlakoval okruh sani.
Mimochodem jsem ted navstivil jineho mechanika, abych mel nezavislou odpoved. Jo a jeste rikal, ze zkoukne veskere hadice, vc. podtlaku a pote jeste zkontroluje funknci membrany na regulatoru.
regulator vymenen, turbo po repasi, dano i jine PCM ... po nastartovani se na pul sekundy zacne tlakovat (na cidle je +12V) a pak to hned spadne na 1,1V ... chyba v PCM zadna, hadice bez der
kdyz regulator premostim, tak motor "normalne" jede
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
Zdarec
prosím o radu ,mám Focus 1.6 TDCi 66kw r.v.2006 VIN -WF05XXGCD56L89889.Rosvítila se mi červená kontrolka v pravo a napsalo hlášku-ENGINE SYSTEMS FAULT,auto dá max. 3000otáček a na 3rychlost 80km/h.Do kopcwe netáhne.Má tohle auto filtr pevných částic?Diagnostika je bez závad.
Děkuji za rady
prosím o radu ,mám Focus 1.6 TDCi 66kw r.v.2006 VIN -WF05XXGCD56L89889.Rosvítila se mi červená kontrolka v pravo a napsalo hlášku-ENGINE SYSTEMS FAULT,auto dá max. 3000otáček a na 3rychlost 80km/h.Do kopcwe netáhne.Má tohle auto filtr pevných částic?Diagnostika je bez závad.
Děkuji za rady
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24571
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
bez DPF ... pokud sviti chyba, tak nemuze byt diagnostika cista
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti