1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 21:08

někde sem to čet že to má delay :?: :wink: ,kurňa já žádnej nemám mě to žere trávu u silnice .Dálnice je prokletá zas mě někdo honil ,tentokrát dodávka Hyundai 190 a vzdal to :) nevim kolik z toho de dostat 210?Hlučnost tam je bohužel :twisted: ,ale při 150 tak maximálně fítr ,ale zjistil sem že ve 140 motor nějak rezonuje přidam nad 145 a nic pak to dělá snad v 80 velmi úzké pásmo pak zas nic
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 21:11

V Německu se dali 1,8 sehnat za super prašule od Forda byli s 50000km za 7 až 8 tisíc eur super price .
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od SilverGhost » 03.03.2009 21:33

Ten občasný delay mne na tom sere asi úplně nejvíc :evil: Při nejbližší příležitosti zkusím otravovat v servisu, není možné, že to někomu dělá víc, někomu skoro vůbec... a taky jsem začal víc "zajíždět", ať se motor probudí a profoukne :lol: , už má 12tkm :mrgreen: Občas vytočím až do 4tisíc 8O Ale se chudákovi moc nechce, úplně trpím s ním :?
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 21:40

hele tys ho špatně zajel :?: ne ten muj trhá asfalt fakt to prostě fičí a táhne jak kráva .Nevim jen hádám kde je chyba :wink:Můj je Germán tam ho asi luftovali na dálnici takže šlape a zrychluje pěkně :mrgreen:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od SilverGhost » 03.03.2009 21:47

No hele, když to máš z toho Reichu, nemáš tam vlastně ten 1.6, ten se tam prodává asi mnohem více... to by hodně vysvětlovalo...
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 22:03

Ghoste no někdo si to i myslel :mrgreen: ,ale mam litinu voe to nejde přehlídnout myslim teda
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od TripleJay » 03.03.2009 22:10

Mojmu aspon subjektivne dost pomohla vymena vlozky za K&N filter, nad 3.500ot to taha ovela ochotnejsie sa mi javi, ale zas nad 3.600ot mi to nema zmysel vytacat, bo tam zacina dost padat krutak uz. Ale prefuknut to raz za cas treba, to je jasan :mrgreen:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 22:16

hele a mě se líbí ten krásnej chrchlák ,když je to zahřátý :wink: to vůbec neni hlučný mě teda nepříde.Je třeba brát jen lepčí naftu ,ale Verva ,Topq .Poslouchal sem různý diesely tenhle je specifickej a ve městě ,když tomu naložíš super zvuk . :mrgreen:tu vložku KaN koupim 8)
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od TripleJay » 03.03.2009 22:18

je to asi nutnost si to na to zvyknut :lol:
Ale aj mne sa svojim sposobom lubi, presne ako pises, ked je zahriaty a davas mu, tak ten traktorovy hrkot ustupi a skor je to take mohutne brumlanie ci ako to nazvat 8)

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od tomason » 03.03.2009 22:24

už sem to někde psal ten motor je tižší než v Mondeu ten má komprese 19,4:1 traktoroidní naposled z ulice vyjížděl Peugeot 1,6HDI traktor novej ,ale studenej motor a Mazda DITD to byl starej maxitraktor nejsme na tom zas až tak špatně.Dnes v práci zas C-Max 1,6tdci ten zas tižší
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od TripleJay » 03.03.2009 22:29

tak tak, mame taky zlaty stred. Ako som niekde pisal, vies ze mas diesel (aspon nenacapujes Power Racing :lol: ).
PSA/BMW su tichsie, VW group starsie PD diesle hlucnejsie, mi tak pekne v teplucku v strede :P

MikeD79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 13.04.2009 18:45

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od MikeD79 » 13.04.2009 19:54

zdravím, momentálně si vybírám Focuse(05-06) 1.6(80KW) nebo 1.8 (popř 2.0l) nafťáka.Jel jsem jízdu smrti v 2.0TDCi a musím říct, že je to nářez!V 1.6 jsem ještě nejel, ale uvažoval jsem o čipnutí té 1.6ky...máte někdo zkušenosti s čipem na tento motor?Jsem zvyklej na trochu živější auta (měl sem Toledo 1,9TDI 96KW a ted mám Civic 1,5 16v VTEC cca 88KW).Mám pro to 2důvody,2.0litr je dražší a hůře se schání a pak pojistka.Sice ročně najezdím jen cca 17tis km ale upřednostnuji naftu, bohužel zatím s Fordem nemám zkušenosti......takže fakt nevím jestli nechat 1.6 (80KW) nebo to čipnout?

Kapo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28.03.2009 19:25
Bydliště: Velkas u Pohořelic

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Kapo » 13.04.2009 21:44

Cau Mike, cipnuta 1,6 neni spatna, osobne jsem to proved, ale mezi nama-zadnej zazrak. Jestli se chces svezt, tak preferuj minimalne ten 2voulitrik!!!
Obrázek
Focus II,HB,5dv.,Jeans,1.6 TDCi 66 Kw-chip 88 Kw,rv.02/06

MikeD79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 13.04.2009 18:45

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od MikeD79 » 15.04.2009 13:30

Kapo píše:Cau Mike, cipnuta 1,6 neni spatna, osobne jsem to proved, ale mezi nama-zadnej zazrak. Jestli se chces svezt, tak preferuj minimalne ten 2voulitrik!!!
ta čipnutá 1.6...bude mít podobný charakter-vlastnosti jako 2.0 (i když je jesný rozdíl v objemu),nebo ne?No já jezdím tak 70% město a 15% dálnice a 15% okrsky (ročně)takže nevím jaký motor, nechci třeba ve městě zbytečně furt řadit a na dálnici taky nejezdím 200km/h, ale očekávám dobrou akceleraci už v nízkých otáčkách a když budu mít plné auto tak aby to nebylo líný....zase je tady otázka životnosti motoru (turba atd) při čipu......????

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

Příspěvek od Komi » 15.04.2009 14:05

papierove ma cipnuta 1,6 parametre 2,0 ale daj si bacha , neber 1,6 s DPF
tam by mohlo prichadzat k rychlejsiemu zanasaniu filtra a tym problemom pre teba !
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti