2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od černý.fikus » 27.06.2008 18:26

ty motory muzete srovnat z pohledu maximalniho vykonu, na max to bude stejne, ale to je tak vsechno. v ostatnich rezimech to neni moc fer. ten diesel ma turbo, ktere samozrejme dost ovlivnuje jeho projev. srovnejte turbobenzin(napr ORS) a turbodiesel a ten prvni ukaze zada za vsech rezimu a otacek.
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od foki » 09.09.2008 08:48

to zewl : pokud se nebude srat filtr pevných castic po najezdu 6000km . focus stoji uz tyden ve fordu a nikdo si stím neví rady .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zewl » 09.09.2008 08:51

foki: ten nejak nechapu kontext...
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od foki » 09.09.2008 14:39

zewl píše: 2.0 TDCi by byl jeden z motoru, nad kterym bych se rozhodoval v novem aute :wink:

a ja stojim s timto motorem uz tyden v servisu a nikdo si nevi rady co s nim je
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od chmelko » 09.09.2008 15:08

foki:focus CC? 8O

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od jamaka » 10.09.2008 00:32

jojo ten filtrik to je vam super vec :) a nielen teda vo Forde, ved je to vlastne frantik motor :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od chudas » 07.03.2009 12:45

Caute,

tak po troch rokoch sme sa opäť rozhodli ze si kupime FF combi. Rozmyslam nad 2,0 TDCI r.v. okolo 2006, starsi nie. Viete mi povedat ci tento motor nema nejake vazne poruchy, samozrejme ze kazdy kus je iny, ale na kazdom motore sa nieco spolocne kazi... mal som pred tym FF combi automat, no a pokazila sa prevodovka..
Auto chceme vacsie, kvoli babetku atd. a aj vykonne.
Takze ak nejake rady mate alebo aj nejaku dobru kupu do tych 10500,-€ budem len rad a vopred dakujem za info.
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od tchifla » 07.03.2009 13:45

Co som ja pocul, tak sa na tomto motore zvykli "podfuknut trysky" (neviem co to presne znamena), ale to by uz mala byt minulost. A kedze 2.0TDCi ma dvojhmotovy zotrvacnik, tak bacha na to v akom je stave... Inak je to podla mna dobra volba, ak chces diesel. :wink:
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od tomason » 07.03.2009 13:57

Motor je z produkce PSA označení DW-10 myslím 6stupňová převodovka .Peugeot je přece nejlepčí diesel v ČR :lol: http://magazin.auto.cz/testy/peugeot-30 ... ncert.html
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od tomason » 07.03.2009 14:00

kdo nece dvouhmotý setrvák ať si koupí Kai Ceed či Hyundai I30 zde tlumí vybrace karoserie a nejsou ani DPF navíc Korejci ty motory taky umí a kuli kufru CEED Clairvoyant má za ušima :mrgreen:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
miggell
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 23.06.2008 23:03
Bydliště: Senica

Re: Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od miggell » 07.03.2009 19:15

ja ho môžem len odporučiť. ja som na mojom od augusta nabehal cca 40.000 km a absolutne bez zaváhania.(teraz má 97000) tento motor je stavaný na dlhšie trate, teda nie že by nezvládal jazdu v meste :wink: , ale najlepšie si ho užiješ na dlhšej trati. (v meste si neužiješ jeho potencial)
inak s toho čo som sa dočítal, tak na tomto motore je najviac náchylný na odídenie ERG ventil, ten spomínaný zotrvačník a v mojom prípade aj filter pevných častíc. Ale pri dobrom zaobchádzaní si myslím , že to može vydržat bez problemov. (ja ho pravidelne vypalujem :lol: )
tento istý motor montujú aj iné značky ,Citroen,Peugeot,Volvo a Ford ho vlastne montuje aj do nových modelov napr.Kuga , takže to bude asi vydarený motor :mrgreen:
bol :Focus combi II Sport 2005 2.0 TDCI 154PS + Eibach Prokit
je:Renault Laguna GT Grandtour 2.0 dCi 180 PS
Obrázek
Obrázek

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Kupa 2,0 TDCI FF combi

Příspěvek od chudas » 07.03.2009 22:35

miggell píše:ja ho môžem len odporučiť. ja som na mojom od augusta nabehal cca 40.000 km a absolutne bez zaváhania.(teraz má 97000) tento motor je stavaný na dlhšie trate, teda nie že by nezvládal jazdu v meste :wink: , ale najlepšie si ho užiješ na dlhšej trati. (v meste si neužiješ jeho potencial)
inak s toho čo som sa dočítal, tak na tomto motore je najviac náchylný na odídenie ERG ventil, ten spomínaný zotrvačník a v mojom prípade aj filter pevných častíc. Ale pri dobrom zaobchádzaní si myslím , že to može vydržat bez problemov. (ja ho pravidelne vypalujem :lol: )
tento istý motor montujú aj iné značky ,Citroen,Peugeot,Volvo a Ford ho vlastne montuje aj do nových modelov napr.Kuga , takže to bude asi vydarený motor :mrgreen:
chalani, dik za info, precital som si vsetky komenty a asi to vyhral 2,0. Zase, snad to nemoze byt horsie ako R Megane II, no to je Vam des. Tolko poruch v jednom aute....
ok, EGR ventil, ak sa po,..... tak co stoji cca oprava, ked uz sme pri tom?
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od foki » 07.03.2009 22:38

nechces Cmax 2,0TDCI ghia , xenon , navi , cena kolem 10000euro ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od chudas » 09.03.2009 08:53

foki píše:nechces Cmax 2,0TDCI ghia , xenon , navi , cena kolem 10000euro ?
no presne tento typ chcem. Uz mam jeden Ghia vyhliadnuty, praveze Cmax mi viac vyhovuje ako FF combi, ale neviem ako to je u neho s poruchovostou.
No lenže vieš, ak to bude od Vás z Čiech, tak nemám šajnu ako to doveziem:))))
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
Igy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 30.04.2009 21:40

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Igy » 16.05.2009 21:54

foki píše:nechces Cmax 2,0TDCI ghia , xenon , navi , cena kolem 10000euro ?
Nieco taketo hladam.
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host