Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
Uživatelský avatar
13karel
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1030
Registrován: 13.11.2009 18:14
Bydliště: Domažlicko

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od 13karel » 26.06.2010 18:20

:mrgreen: Ale pravá láska se pozná právě při problémech...nééé, když je vše na pohodu :twisted:
Mondeo, MK4, Duratec 2.0, 2009

Obrázek

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 27.06.2010 12:54

1-....mám pocit že se mi olej taky trochu ztrácí a a mám dochcanej trochu motor....všechny těsnění ok jak si poznal že je to ten odlučovač a hlavně jak to opravit :?: :?: :?: ....a o tom sundávání sání ani nemluv, já bych to teď mohl dělat na potkání a poslepu :mrgreen:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od jednaminus » 28.06.2010 11:27

díl "odlučovač oleje" (odfuk z klikovky do sání) je plastová krytka s vývodem na hadici. Měl jsem povolený jeden z vrchních šroubků(tudy to teklo),sundal jsem to celé dolů,původní gumové těsnění odmastil,dal jsem to zpátky, napatlal silikonem a na obvodové šroubky dal pojistnou pastu.
Přílohy
Odlucovac demont vga.jpg
Naposledy upravil(a) jednaminus dne 28.06.2010 17:33, celkem upraveno 1 x.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 28.06.2010 14:11

děkuji :palec_nahoru:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Kóťa » 28.06.2010 22:03

Ty voe,vy jste dobrý mekánici.Na to bych si netroufnul :bebng:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 29.06.2010 06:29

Viš jak mi benzíni :mrgreen: ...když nebudu počitat tyden co sem čekal na čidlo klepáni :bebng: :bebng: tak to sáni tam i zpět je otázka 2 - 3 hodin...a to sem si dal zrovna před tim jedno srandovni cígo a šlo to samo :perfect: :mrgreen:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Kóťa » 29.06.2010 17:52

Já jsem po srandovnim cígu rád,pokud komunikuju na úrovni.Dávat do kupy motor....ne e :twisted:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 29.06.2010 19:34

občas se to nepovede...minule sem dolil olej do nádobky na servo :bebng: :bebng: :bebng: ...aspoň sem měl co dělat :mrgreen: :mrgreen:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od jednaminus » 29.06.2010 21:12

buceek07 čidlo klepání motoru je to, co jsi měl vytržené z konektoru? Jestli ano, měl jsi tam nějaké těsnění pod šroubem? Ptám se proto, protože mi ten olej stále teče :x , míň, ale teče a nenapadá mě, z čeho jiného by to už mohlo téct.Když jsem v sobotu to čidlo sundal,těsnění nikde žádný. Utěšoval jsem se tím,že ta díra pro šroub není durch do olejového prostoru a dávat tam nějakou těsnící pastu jsem měl strach, abych neznemožnil funkci čidla(snímání klepání :nixw: ). Tím víkem to teklo, ale asi nejenom tim :( Čekají mě o víkendu zase parohy dolů :bebng:
Přílohy
čidlo1 vga.jpg
čidlo vga.jpg
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 30.06.2010 07:10

Jojo to je přesně ono...žádny těsněni tam nebylo jenom přišroubovany a hotuvka....ten olej mě taky deptá prohližel sem to horem spodem a nikde to neteče, ale motor za těma parohama trochu dochcanej je :bebng: ...no uvidime...teď mě spiš čeká pronajmout si garáž páč doma fotra furt rozčiluje když si něco rozdělám na vjezdu....prostě mrdat... :nunu: :nunu:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od jednaminus » 30.06.2010 09:21

:? tak to se těším na sobotu :? parohy půjdou dolů, celý to odmastím benzínem, posypu prachem, nasadím parohy, projedu, sundám parohy a kouknu, kudy to k...a teče. Odlučovač to už nebude, přes čidlo to taky nepoteče, tak mi vychází těsnění pod hlavou.Koukal jsem se na fotky a mohlo by to být. Já se v sobotu zaměřil na odlučovač,protože ten šroubek byl opravdu volný a kryt odlučovače měl vůli.Dál jsem to já tukan nekontroloval :? Ona netěsnost mezi hlavou a blokem by mohla vysvětlovat i olej ve vodě, který se mi začal objevovat zpět tak 3-4 tkm.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 30.06.2010 13:33

tak pokud máš olej ve vodě tak je to podle mě jasná zpráva že ti to vali hlavou...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od jednaminus » 30.06.2010 15:24

olej do vody může jít těsněním pod hlavou (75%), hlavou (20%), motorem(5%).Doufám, že to bude jen to těsnění (nejlevnější varianta). I tak to naštve, protože hlavu (těsnění,broušení,tlakování,zabroušení ventilů,výměna gufer na ventilech) jsem dělal vloni v říjnu, od výměny najeto cca 13000km.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 30.06.2010 19:59

tak to je slušnej podělík...no sem zvědavej co já...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od jednaminus » 03.07.2010 22:21

Tak olej mi opravdu teče těsněním pod hlavou nad čidlem klepání.Nechápu to :? V říjnu jsem při montáži pečlivě vyčistil všechny díry na hlavové šrouby (od oleje a jiných sraček), šrouby dotahoval v pořadí a utahovacím momentem podle Etzolda, šrouby jsem dával nové, délka byla stejná jak u vytažených originálů.Jinak dnes jsem sundával parohy 2x :roll: nejdřív pro umytí od oleje a podruhé po 15min chodu motoru pro zjištění samotného místa úniku oleje.Demontáž sání 17min, montáž 27min.Nepočítám čas na přizvednutí auta.S takovou už pujdou příště dolů sami.
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host