Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od wilder01 » 08.01.2012 22:34

Tak z tvojej strany predpokladam s motorom 1,6 TDCi 80 kW spokojnost. DPF si ani nemal, ale si ho nechal odstranit?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 09.01.2012 12:53

paranmax píše: Můžu potvdit. Mam poctivých 182000 km a turbo je stale v poradku (musím zaklepat) Tlačí dobře,olej nežere,nepíská. Pouze na něm poslední dobou začíná blbnou nastavení lopatek ale nevím jestli to bude tím ovládaním nebo přímo v turbu lopatky. Každopádně na jaro jde turbo ven a na kontrolu popřípadě opravu.
Prave si potvrdil, ze az tak celkom vporiadku nie je. No moze to byt naozaj iba blbost s podtlakovym ovladanim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od eda.davids » 09.01.2012 16:54

Hruza číst toto vlákno,jak horor od Kinga :D :D

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 09.01.2012 19:27

eda :
Horror od Kinga + Hitchcocka je toto :
Poprvé to repasovali uplně celé,protože házelo olej a trošku pištělo,ale nic hrozného,dělalo se to preventivně,aby to uplně nepustilo olej a motor nešel do maximálních otáček. To vydrželo asi 50km a zadřelo se to na ložisku, takže druhej repas a pak to vydrželo asi 200km a potřetí to hvízdalo hned po prvním přidání plynu.
Zdroj :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 93#p708793

Vsetko ostatne je iba pohadka pro zlobive deti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 09.01.2012 20:04

V12 píše:Mazaciu skusku rozhodne urob, bolo by zaujimave urobit ju 2x - pred a po vycisteni sitka. Mohol by si sem potom dat vysledky, vcelku by ma to zaujimalo.
Tak před chvilkou jsem ukončil první mazací zkoušku turba(ještě nevím zda budu dělat druhou), vše děláno dle návodu(viz odkaz výše).
Za 1 minutu na volnoběh proteklo turbem 0,7 litru oleje.
Takže myslím, že vše je v pohodě, co vy na to?
Fotky jsou tady, v sání nebyl skoro žádný olej, možná jenom trochu u turba, ve vlnovkách směrem k vzducho určitě nic. Je vůbec u mého focuse 2008 to sítko v mazacím šroubu nebo už se poučili a do focusů po faceliftu je už nedávali.
Přílohy
09012012621.jpg
09012012620.jpg
09012012618.jpg
09012012617.jpg
09012012616.jpg
09012012615.jpg
09012012614.jpg
09012012613.jpg
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 09.01.2012 20:06

fotky jsou postupně od spodu :D
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 09.01.2012 20:10

pepé píše:fotky jsou postupně od spodu :D
Pěkně s dokumentovaný :)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 09.01.2012 21:14

Pepe: stacila ta flexi trubka 40mm? taky to budu brzo zase delat. Mel jsi studene nebo teple auto (zhave byt nemohlo)? Ja kdyz mel tehdy studene, tak jen 0.4. Mozna to bude take tim. Uvidim co s olejem 5w40 a zimni teplotou.

Koukam, ze tolik oleje z odvetrani klikovky tam nemas. ja mam v sani louzi.
diky za fota, jsem rad, ze navod je proveditelny.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 09.01.2012 22:15

Dobra praca pepe ! :perfect:
Nateceneho oleja je dost, urcite Ti to maze dobre.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 10.01.2012 08:46

vita_k píše:Pepe: stacila ta flexi trubka 40mm? taky to budu brzo zase delat. Mel jsi studene nebo teple auto (zhave byt nemohlo)? Ja kdyz mel tehdy studene, tak jen 0.4. Mozna to bude take tim. Uvidim co s olejem 5w40 a zimni teplotou.

Koukam, ze tolik oleje z odvetrani klikovky tam nemas. ja mam v sani louzi.
diky za fota, jsem rad, ze navod je proveditelny.
Flexi trubka 40mm je ok i na délku, přesně mi to vyšlo a tím, že mám v garáži jámu, tak jsem si proto ze spoda šáhnul tou dírou v krytu. Návod je na jedničku. :perfect: Auto bylo po 50km jízdě, zaparkoval jsem v garáži a šel jsem na to asi za hodinu a půl. Olej v sání nebyl skoro žádný.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 10.01.2012 08:51

V12 píše:Dobra praca pepe ! :perfect:
Nateceneho oleja je dost, urcite Ti to maze dobre.
Nevíte někdo, popřípadě jestli dokážete někdo zjistit, zda je tam to sítko(u aut po FL) v mazacím šroubu na bloku motoru. Nechce se mi to rozebírat a pak zjistit, že už ho tam nedávali.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 10.01.2012 08:54

Ak sa v tom nikto nevrtal, malo by tam byt. Po FL je ale skrutka aj sitko upravene, takze sa az tolko nezanasa. Na toto by som sa ale nespoliehal a pozrel to.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 10.01.2012 09:22

V12 píše:Ak sa v tom nikto nevrtal, malo by tam byt. Po FL je ale skrutka aj sitko upravene, takze sa az tolko nezanasa. Na toto by som sa ale nespoliehal a pozrel to.
Pokud tam bude, mám ho vyndat nebo jenom vyčistit?
Já bych to viděl tak, že pokud tam bude a bude čisté (mám najeto 100 000km) tak bych ho tam nechal, a pokud by bylo zanešenější (což by nemělo být dle mazací zkoušky) tak bych ho vyndal. Co vy na to? A nebo ho vyndat tak jako tak. Někde jsem tu viděl dokument od Citroen a tam bylo okamžitě vyndat! :nixw:
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 10.01.2012 10:32

Vsetci odporucaju vybrat. Fakt neviem, ako by som sa rozhodol. To sitko tam z nejakeho dovodu je. No kontrolovat ho na tak blbom mieste pri kazdej druhej vymene oleja je dost nepohodlne. Asi by som ho dal prec. Ja som ho na Plechaci nechal vycistit a dat spat. Je riesene inak, nezanasa sa.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 10.01.2012 11:15

Z nějakýho důvodu ho tam davali. Ale někdy někdo něco vymyslí(i v dobrý víře) a v praxi to pak bohužel přinese víc škody než užitku(to konečně dobře víme ze zkušeností se zadřenýma turbama z důvodu zanesenýho sítka). Takže já bych ho vyndal a filtr a olej měnil po 10tkm.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů