Alternátor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Alternátor

Příspěvek od Jardak » 01.02.2013 16:54

Pokud bude rozměrově stejnej,tak ho tam dej. Vyšší výkon alternátoru je spíš prospěšnej....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Alternátor

Příspěvek od jaroš1 » 01.02.2013 19:30

Hlavně mi jde o to že na autě je Denso 3M5T-10300-PC a ten nový je Denso3M5T-10300-YB tak nevím co to značení znamená.Ani nevím jestli to byl originál od výroby.
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Alternátor

Příspěvek od Antony » 01.02.2013 19:59

Obě dvě varianty jsou origo Ford a rozdíl je ve výkonu alternátoru.Úplně klidně ho tam dej a víc neřeš.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

Uživatelský avatar
Dalis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 04.01.2009 20:43
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od Dalis » 11.02.2013 20:06

Tak jsem náhodou zjistil, že mi prasklo tělo viz foto :( Je to nebezpečné? Může se to rozletět? Asi vyměnit co? Zavařit to už je asi moc že...
Hodně levný jsem našel tady http://aukro.cz/alternator-ford-focus-1 ... 79780.html , jinak kolem 5tis. Mělo by to být v pohodě ne?
Přílohy
Fotografie624.jpg
focus combi mk3, 2013, 1.0 ecoboost 92kW, lunar sky (šedá:)

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Alternátor

Příspěvek od spanel » 12.02.2013 08:48

Určitě vyměnit. Pokud to praskne, tak by to vzhledem k napojení na soustavu kol a kladek drážkovaným řemenem mohlo způsobit poškození s větší škodou. V lepším případě by mohl začít dřít rotor o stator a to také není dobré.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Conni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18.02.2013 13:11

Re: Alternátor

Příspěvek od Conni » 18.02.2013 14:15

Zdravim vás,

na mym fíkusu jsem v červnu 2010 měnil alťák. v červenci 2011 jsem byl opravu reklamovat, protože alternátor zase nešel a koupil jsem rovnou dražší cea okolo 9k. Včera po cestě domu z práce začlo svítit napájení, ztlumily se všechny světla, budíky spadly na nulu - alternátor zase v tahu. Nemůže to být dané něčím jiným? Nechci každý rok kupovat novej alt. Díky
Conni

Ford Focus kombi, 1.8 TDCi, 1999, 66kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 2000, 44kw

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitut » 18.02.2013 14:27

Kde jsi kupoval altik za 9000 Kc ?? Ve Fordu Ti prodaji zamenny dil za cca 5000 Kc ...
A predpokladam, ze ten autoelektrikar (nebo firma, kde ten altik delali) nejdriv zkontroloval elektriku v aute, nez potvrdil zaruku. Nebo snad ne?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Conni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18.02.2013 13:11

Re: Alternátor

Příspěvek od Conni » 18.02.2013 15:13

To dělal ještě švagr, než mi to auto dal. A nejdřív koupil za čtyřku neorig díl, kterej odešel a právě pak koupil o čtyřku dražší + litr práce, takže osm, ne devět omlouvám se... Předpokládám, že zkontroloval, to sám nevim, ale je to rodinnej známej, takpředpokládám, že jo. Auto je bez problému až na zámky a tohle a začarovaný kruh - starty v zimě...
Conni

Ford Focus kombi, 1.8 TDCi, 1999, 66kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 2000, 44kw

Conni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18.02.2013 13:11

Regulátor napětí

Příspěvek od Conni » 26.02.2013 17:02

Zdravim Vás,

zhruba před měsícem mi zamrzla nafta v motoru a při pokoušení ho nakopnout sem vybil baterku. Dal jsem novou 72 a po týdnu ježdění se mi rozsvítila kontrolka dobíjení, po chvilce ABS, airbagy, ztlumily se světla, budíky šly na nulu... Auto sem už nenakopnul. Alťák sem měnil v roce 2010 a reklamace na novej byla v roce 2011 a teď jsem simyslel , že je zase v hajzlu. Se známym jsme auto zvedly a zjistili, že je alťák uplně zechcanej nějakym olejem, nebo naftou. Po vyčištění se točí a je uplně v pohodě ale vydává ze sebe max 12,5V a potřebuje min 13,7. Takže regulátor. Může mi někdo poradit, kolik regulátor stojí, popřípadě, jestli se dá nějak repasovat?

Díky Conni
Conni

Ford Focus kombi, 1.8 TDCi, 1999, 66kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 2000, 44kw

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Regulátor napětí

Příspěvek od Jardak » 26.02.2013 19:07

O alternátoru je tu toho napsáno dost,tak nevím proč zakládáš další téma..... http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 38#p808938
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8452
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Alternátor

Příspěvek od lucky.jack » 26.02.2013 19:18

Jardak :palec_nahoru:

Sloučeno.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Infinter
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1643
Registrován: 14.10.2009 11:53
Bydliště: Pardubice

Re: Regulátor napětí

Příspěvek od Infinter » 27.02.2013 07:16

Conni píše:Zdravim Vás,

zhruba před měsícem mi zamrzla nafta v motoru a při pokoušení ho nakopnout sem vybil baterku. Dal jsem novou 72 a po týdnu ježdění se mi rozsvítila kontrolka dobíjení, po chvilce ABS, airbagy, ztlumily se světla, budíky šly na nulu... Auto sem už nenakopnul. Alťák sem měnil v roce 2010 a reklamace na novej byla v roce 2011 a teď jsem simyslel , že je zase v hajzlu. Se známym jsme auto zvedly a zjistili, že je alťák uplně zechcanej nějakym olejem, nebo naftou. Po vyčištění se točí a je uplně v pohodě ale vydává ze sebe max 12,5V a potřebuje min 13,7. Takže regulátor. Může mi někdo poradit, kolik regulátor stojí, popřípadě, jestli se dá nějak repasovat?

Díky Conni
Tak nevím jestli ty tvoje příspěvky mají nějakou návaznost :?:
S mým altíkem to bylo takto: Výměna regulátoru a ložisek - 2800,-Kč + DPH
FORD Focus kombi 1.6 74KW 2002 --> Fofík by INFINTER
Obrázek Obrázek Obrázek
Dodržuji stejný počet zanoření a vynoření!

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Alternátor

Příspěvek od Antony » 28.02.2013 19:02

Z osobní zkušenosti:Olej v altíku sice nadělá neplechu, ale většinou to není neopravitelné.S naftou je to úplně v pr....Na 90% odchází statorové vinutí a na 50% i kotva.To se to potom nevyplatí opravovat.Jestli je zaprasený, určitě ho vyndej a rozeber.Rozhodně nejezdit, ať to neni ještě horší.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

Conni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18.02.2013 13:11

Re: Alternátor

Příspěvek od Conni » 11.03.2013 14:18

Regulátor a žhaviče 3300,- nakonec
Conni

Ford Focus kombi, 1.8 TDCi, 1999, 66kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 2000, 44kw

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: Alternátor

Příspěvek od Nonid » 04.04.2013 23:20

Prispeju se svoji zavadou do kupy taky: Nedavno se mi zacala pri zastaveni na semaforech obcas rozsvecet kontrolka dobijeni, svetla ale nepohasnou a celkove v elektronice nejsou zadny vykyvy napeti. Staci chvilku drzet plyn pres 1200 otacek a kontrolka zhasne. Zacalo se to dit priblizne ve stejny moment, kdy ŘJ nejakym zpusobem doslo, ze mam nefunkcni rychlostni cidlo a timpadem se mi pri vyrazeni propadaj otacky pod 850 resp 11XX a zacala blokovat otacky pri volnobehu kolem dvou tisic. Kontrolka se rozsviti skoro vzdy tehdy, kdyz, po chvili stani, otacky spadnou spravne na 850. Se starty neni problem, motor vzdycky naskoci cca za pul sekundy po otoceni klicku, ani pri vsi elektronice zapnuty(vyhrejvani obou oken, mlhovka, sterace, radio, dalkovky, klima) nema auto tendenci se dusit.

Je to neco kritickyho, co bych mel resit right away, nebo az v priprave na STK(11/2013)?
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host