Stránka 28 z 34
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.04.2012 18:43
od Bastr
Eidž píše:K ódám na Ecoboost motory přidám dotaz, kdo má odpověď, napište:
- co dlouhodobá spotřeba? (Aneb mít výkon je fajn, ale fyzika platí a na vzduch to nejede.)
- co spolehlivost? Fajn, asi do 50 tis. km dobrá, ale co 100 tis. km, 150 tis. km? Nějak nedokáži přijmout fakt, že motor, kde je stěna válce spočítaná na mm, aby bylo dosaženo min. rozměrů, to bude mít s životností dobré. Jako fungovat bude, ale jakmile míra opotřebení dosáhne vyprojektované hranice, jak to bude?
Odpoved:
1.) Kamarád jezdí do práce 15km z toho 10km Bratislava a 5km Okresky a jezdí za 6.2l/100km a má 1.6EcoBoost 110kW kombik... sice mě ještě nesvezl ale když mě vezl naposledy tak bych neřekl že jezdí nějak moc na spotřebu...
2.) Tak na Fordu píšou že motor je dělán na 250 tis. km a je mě jasné že každý si může napsat co chce ale myslím si že by nedělali auto které ti vydrží 50tis. km a může jit do šrotu... a to už jen z toho důvodu že v automobilovém průmyslu je velká konkurence a nemůžou si to dovolit....a budme rádi že to nepočítají na metry...... ale furt si myslím že ten morot je lepší volba do budoucnosti než ty přidušené a přefiltrované diesly od jakékoliv značky

:)
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.04.2012 22:00
od Anduril
Eidž píše:K ódám na Ecoboost motory přidám dotaz, kdo má odpověď, napište:
- co dlouhodobá spotřeba? (Aneb mít výkon je fajn, ale fyzika platí a na vzduch to nejede.)
Kolem 7l/100km v Mondeu (1.6 118kW). Bez vetsi snahy, normalni kazdodenni jezdeni.
Spolehlivost zatim tezko odhadnout, po 16k km bez zavad

Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.04.2012 22:17
od Cowley
Bastr: nejakej reditel ze Skodovky taky pri uvedeni 1.2 TSI hazel ctvrtmilionovou zivotnosti. Realita je bohuzel trochu jinde. Holt v tehle cenove kategorii se pocita s tim, ze motor prezije dobu zaruky (typicky najezd do 20 000/rok) a pak uz je to starost zakaznika. Takze TSIcka zacinaji odchazet uz kolem 80 000. Ale treba to u Fordu bude jine (ovsem moje penezenka to zkouset nebude

).
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.04.2012 22:38
od Anduril
U TSI jde o konstrukcni vadu, neni to nizka zivotnost motoru jako takova..
Re: EcoBoost motory
Napsal: 08.04.2012 14:38
od Bastr
Cowley píše:Bastr: nejakej reditel ze Skodovky taky pri uvedeni 1.2 TSI hazel ctvrtmilionovou zivotnosti. Realita je bohuzel trochu jinde. Holt v tehle cenove kategorii se pocita s tim, ze motor prezije dobu zaruky (typicky najezd do 20 000/rok) a pak uz je to starost zakaznika. Takze TSIcka zacinaji odchazet uz kolem 80 000. Ale treba to u Fordu bude jine (ovsem moje penezenka to zkouset nebude

).
Tak u motoru TSI je první problém údajně v rozvodovém řetězu co jsem se ptal známého co dělá servis VW. Ale jinak říkal že to neí tak hrozné spíš jsou tam prej dětské chyby které když o nich víš a odstaníse tak to prej neí taková hrůza
Tak jako chtěl bych si přístí rok koupit novou káru a když se dívu po nějakých dobrých motoryzacích tak jich je hodně málo a raději se zatím přikláním k Fordu nebo Oplíkovi protože si kupovat Korejce nebo čínana s turbo benzínem je vražedná kombinace. A hlavně za pár roků budou všady jenom Turbo Benziny...
Re: EcoBoost motory
Napsal: 08.04.2012 18:06
od Karel2
No jak tak koukam tak uz jsou tu nejake ty zkusenosti.Takze az budu tak za 2 roky menit auto,tak uz ty decke nemoci v 1.6 ECOBOOST budou vychytany.

Re: EcoBoost motory
Napsal: 08.04.2012 18:40
od Nicco
Bastr píše:
Tak u motoru TSI je první problém údajně v rozvodovém řetězu co jsem se ptal známého co dělá servis VW. Ale jinak říkal že to neí tak hrozné spíš jsou tam prej dětské chyby které když o nich víš a odstaníse tak to prej neí taková hrůza
Tak jako chtěl bych si přístí rok koupit novou káru a když se dívu po nějakých dobrých motoryzacích tak jich je hodně málo a raději se zatím přikláním k Fordu nebo Oplíkovi protože si kupovat Korejce nebo čínana s turbo benzínem je vražedná kombinace. A hlavně za pár roků budou všady jenom Turbo Benziny...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 79#p750879
Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.04.2012 15:24
od Bastr
Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.04.2012 17:03
od Nicco
Zda, za ze sa podarilo postavit a sprevodovat velmi dobry motor. Uspora u nafty nie je prakticky ziadna , ale svoje urcite zohrala aj ta aerodynamika sedanu. cx = 0,274 velmi dobra hodnota aj v kontexte s tymto clankom:
http://www.tipcars.com/magazin-aerodyna ... -5548.html
Re: EcoBoost motory
Napsal: 01.05.2012 14:45
od MK2
Z toho srovnání 1,6 EB a 2,0 TDCi...
Proč tam neni uvedena max rychlost na pátý převodový stupeň u 1,6 ?!?

Že by to na pětku nešlo vytočit až do omezovače?
Re: EcoBoost motory
Napsal: 01.05.2012 18:23
od Bastr
Tak když tam má 1987 na čtverku a maximálka je tam 207 tak to asi nejde až do omezovače....
Re: EcoBoost motory
Napsal: 01.05.2012 20:48
od Cowley
zajimava je kombinovana spotreba z realnyho provozu - 7.2 u ECB. Obavam se ze to je krapet jinde nez v prospektech

Otazka ovsem je, jak moc byl ten motor zajetej

Re: EcoBoost motory
Napsal: 01.05.2012 22:27
od Nicco
motor - udavana - realnaspotreba - rozdiel
2.0tdci - 5.0 - 6.9 - +38%
1.6EB - 6.0 - 7.2 - +20%
Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.05.2012 13:43
od Cowley
to uz je rozdil hodny CSU

Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.05.2012 22:23
od Nicco