Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Uživatelský avatar
Peter5
Junior
Junior
Příspěvky: 320
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od Peter5 » 17.12.2010 22:21

Niekde sa o tom uz pisalo. Elektricky ohrev sa zapne automaticky ak je teplota pod 5 stupnov a ma to kazdy TDCi motor.
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,

Uživatelský avatar
mirec_pn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 17.08.2012 10:20
Bydliště: Trnava

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od mirec_pn » 26.04.2013 10:08

Mne ukazuje "budik" cca 1mm od stredovej ciarky. Ked vleziem do servisneho modu Test, tak mi ukazuje 81C a tam je to ustalene. teraz pri teplotach okolo 10-20C

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od cereus » 27.04.2013 22:40

Ano, termostat otvara pri 84 st. C a udrzuje teplotu okolo 80 st. Neviem, preco ma 1.6 TDCi prevadzkovu teplotu 80, ale tak to francuzski inzinieri vymysleli. :nixw:
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od lucky.jack » 27.04.2013 22:45

Možná proto, že tenhle motor je dost tepelně namáhanej a kdyby to jelo na teplotě kolem 95°C tak už by trpěl olej - už tak dost dostává na pr..l. V12 to tady někde popisoval.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Teplota motora

Příspěvek od Niran » 04.05.2013 11:29

Tento rok som spozoroval ze sa mi zmenila teplota motora. Rucicka vyjde po prvu rysku od rysky kde je 60 stupnov. Predtym som ju vzdy mal v strede. Teraz vystupi na prvu a dalej sa nepohne, malinko aj to len vtedy ak idem dlhsie do kopca resp. ak auto zatazim. Moze by zaseknuty termostat alebo je to ok? V zime mi kurilo dobre ziadny problem.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13562
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od stano. » 04.05.2013 21:33

Mas dost chladiacej kvapaliny?
Vymen termostat.

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Rýchlosť zohrievania motora 1.6TDCi na prac.teplotu

Příspěvek od Niran » 05.05.2013 07:19

Kvapalinu mam ok, asi uz termostat podpusta. Teraz v lete to necham tak a na zimu pojde termostat von.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti