Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
- jednaminus
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 21.04.2008 14:59
- Bydliště: Brno
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
jenikl
zkus eurovrak a vrakoviště Ford Frkal. Obojí je bohužel na j.moravě, ale když jsem sháněl
před 2 měsíci , byl 2.0 107kW (sice cjba) v Eurovraku za 25tKč a vrakoviště v Brně-Černovicích, tam měl 2 ks po 20tKč (jeden ještě v autě-šlo ho natočit a poslechnout).
zkus eurovrak a vrakoviště Ford Frkal. Obojí je bohužel na j.moravě, ale když jsem sháněl
před 2 měsíci , byl 2.0 107kW (sice cjba) v Eurovraku za 25tKč a vrakoviště v Brně-Černovicích, tam měl 2 ks po 20tKč (jeden ještě v autě-šlo ho natočit a poslechnout).
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Díky za odkazy, ale tady v ČR nic zajímavýho není.. Brácha mi přiveze motor z Anglie, jsou tam za mx.550liber.
pro příklad:
2003 - 105tis - 350liber - 9500kč - motor i se sáním, svodama, čidla, posilovač žízení, setrvák a přítlačák..
2004 - 96tis. - 350liber - 9500kč - motor se sáním, svody, setrvák, přátlačák, ecu, alarm, klíčky a nějaký transmiter, prý nějaký set elektroniky z auta..
2005 - 85tis. - 550liber - 15000kč - holej agregát
Někteří dávají záruku 30 dní a někteří i 90 dní..
Takže vezmu motor za 350 liber a 96tis. a nazdar.. Doufám, že budu mít větší štěstí než s tim křápem, co mi stojí rozebranej v dílně..
Ty motory, co jsou tady jsou beztak bez garance km, přijdou mi v Anglii solidnější, hlavně proto, že tam je stahování km trestnej čin a nikdo by už pak nic neprodal.. A tady u nás nikdo není schopnej s jistotou říct, kolik ten motor má najeto..
pro příklad:
2003 - 105tis - 350liber - 9500kč - motor i se sáním, svodama, čidla, posilovač žízení, setrvák a přítlačák..
2004 - 96tis. - 350liber - 9500kč - motor se sáním, svody, setrvák, přátlačák, ecu, alarm, klíčky a nějaký transmiter, prý nějaký set elektroniky z auta..
2005 - 85tis. - 550liber - 15000kč - holej agregát
Někteří dávají záruku 30 dní a někteří i 90 dní..
Takže vezmu motor za 350 liber a 96tis. a nazdar.. Doufám, že budu mít větší štěstí než s tim křápem, co mi stojí rozebranej v dílně..
Ty motory, co jsou tady jsou beztak bez garance km, přijdou mi v Anglii solidnější, hlavně proto, že tam je stahování km trestnej čin a nikdo by už pak nic neprodal.. A tady u nás nikdo není schopnej s jistotou říct, kolik ten motor má najeto..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Jestli máš tu možnost tak ten motor z anglie vem,je fakt že u nás to sou většinou vejmrdi,takže hodně štěstí chlape a ať už co nejdřív jezdíš 

ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
já mám ten motor taky z UK 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Tak se to nakonec tak zkomplikovalo, že budu mít motory dva, tedy můžu mít tři
Jeden mi přijede teď o víkendu z Anglie, už je zaplacený, rv 2005 a 85.000km, garance na funkčnost a kilometry, bohužel nakonec vyjde na 22.000kč.. Chyba dopravce a motor zůstal ležet u bráchy v baráku, měl zaplacenou loď a musel odjet, přivezli mu to druhej den, přitom měl přes EBay od prodejce garantováno, že dojde včas.. Takže k ceně 17.500Kč za agregát dam ještě 4.500kč za dopravu do CZ..
Druhej teď o víkendu přivezou v totální bouračce, rv 2005 a najeto 48.000km, za ten si řekl známej 18.000Kč.. Auto je od prvního majitele z Německa se servisní knížkou po totálce, tak jsem zvědavý, jak bude to auto vypadat..
Jo a do třetice se mi ozval jeden chlapík, ten má motor CJBA z roku 2001 ještě v autě, kilometry prý neví.. Za komplet motor chce 15.000Kč a za holý chce 10.000Kč.. Je to angličan, bylo to bouraný, prodává to na díly.. Ale když neví kilometry, tak nazdar, ať si to nechá, nevěřim už ničemu a nikomu, jsou to všichni podvodníci, dokud nedokáží opak.. Jen napsal, že si motor mohu poslechnout.. To je ale k ničemu, muj jsem poslouchal skoro rok a byl v pohodě, pak začal klapat a konec..
Odkaz: http://aukro.cz/show_item.php?item=1736379008
Takže jeden mám už zaplacený a za druhý je zaplacena záloha v Německu(za odhlášený vrak)..
Už chci jezdit, honim teď motorku a když vidim ty hovada za volantem, tak mám docela strach..
STOPka nikoho nezajímá, přednost z prava taky nikdo nezná.. To je mazec..
Kdyby jste někdo něco sháněl, tak napište SZ, z tý bouračky by se dalo určitě něco k motoru ještě vyndat..

Jeden mi přijede teď o víkendu z Anglie, už je zaplacený, rv 2005 a 85.000km, garance na funkčnost a kilometry, bohužel nakonec vyjde na 22.000kč.. Chyba dopravce a motor zůstal ležet u bráchy v baráku, měl zaplacenou loď a musel odjet, přivezli mu to druhej den, přitom měl přes EBay od prodejce garantováno, že dojde včas.. Takže k ceně 17.500Kč za agregát dam ještě 4.500kč za dopravu do CZ..
Druhej teď o víkendu přivezou v totální bouračce, rv 2005 a najeto 48.000km, za ten si řekl známej 18.000Kč.. Auto je od prvního majitele z Německa se servisní knížkou po totálce, tak jsem zvědavý, jak bude to auto vypadat..
Jo a do třetice se mi ozval jeden chlapík, ten má motor CJBA z roku 2001 ještě v autě, kilometry prý neví.. Za komplet motor chce 15.000Kč a za holý chce 10.000Kč.. Je to angličan, bylo to bouraný, prodává to na díly.. Ale když neví kilometry, tak nazdar, ať si to nechá, nevěřim už ničemu a nikomu, jsou to všichni podvodníci, dokud nedokáží opak.. Jen napsal, že si motor mohu poslechnout.. To je ale k ničemu, muj jsem poslouchal skoro rok a byl v pohodě, pak začal klapat a konec..
Odkaz: http://aukro.cz/show_item.php?item=1736379008
Takže jeden mám už zaplacený a za druhý je zaplacena záloha v Německu(za odhlášený vrak)..
Už chci jezdit, honim teď motorku a když vidim ty hovada za volantem, tak mám docela strach..
STOPka nikoho nezajímá, přednost z prava taky nikdo nezná.. To je mazec..
Kdyby jste někdo něco sháněl, tak napište SZ, z tý bouračky by se dalo určitě něco k motoru ještě vyndat..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Nemáte někdo benzínový vstřik na DuraTec HE? Jeden vstřik mám KO.. Je na něm číslo: 1S7G-GA a ještě 0 280 156 154..
Nakonec mám motor CJBA, ale změnit v TP to jde přes FORD MOTORS COMPANY za 2900Kč..
Nakonec mám motor CJBA, ale změnit v TP to jde přes FORD MOTORS COMPANY za 2900Kč..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Mrkněte na fotky rozebranýho motoru, vydřenou vložku, poškozenou hlavu a spálený vstřiky:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 19.09.2011 08:31
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Jak se ti nakonec podařilo sehnat ten motor? Máš nakonec ten z Anglie?
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
jj, koupil jsem CJBA z roku 2005 s 81.000km, měl jsem objednanej jinej, ale ten dali někomu jinýmu, prostě to podě*ali.. Motor mám vyměněný, ale mechanika jsem opustil, když sem viděl, co je schopnej s autem dělat, tak sem rád, že to ještě jezdí.. Nikdy víc! Teď už to jede jak sem si představoval.. I spotřeba je na klid.. Ale pořád zlobí diagnostika - EGR, přitom ho mám zalepený.. Ale to bude na jiný vlákno
Necham si časem motor napsat do TP, dostanu certifikát od Fordu za 2900Kč a pak je to možný legálně vyměnit..
Když ho koupíš na EBay, tak doprava vyjde na 5000Kč..
PS: Historka o výměně automatický převodovky u Audi A6 2,5Tdi by tady lidi rozsekala

Necham si časem motor napsat do TP, dostanu certifikát od Fordu za 2900Kč a pak je to možný legálně vyměnit..
Když ho koupíš na EBay, tak doprava vyjde na 5000Kč..
PS: Historka o výměně automatický převodovky u Audi A6 2,5Tdi by tady lidi rozsekala

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Jeníku dobře ty
...a historku chcemeeeee 


Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Kolega v práci má Audi A6 2,5Tdi v automatu.. Prej někde jezdil, cítil, že mu divně řadí automat a rozsvítila se mu na palubovce kontrolka, tak to prej dojel domů, odstavil to, kouknul na net, co by to jako mohlo být, někde na foru a zaběhnul za tim mechanikem, co mi dělal auto, bydlí od sebe 300 metrů.. Ten vzal diagnostiku, napíchnul to a prej že automat, že by zkusil vyměnit olej.. Na foru majitel našel, že při velkým nájezdu km převodovky a starším oleji se neodlepí lamely, bo co mi to říkal, že našel, tak se domluvil, že to dojede mechanik do autodílny, ca. 6km, a dal mu klíčky.. Věřil mu, že prý před časem měnil taky olej v tomhle autě.. Jenže místo do dílny, jesli vůbec, jel nejdřív ke svým rodičům a někde po 15km rána z převodovky a zůstal stát.. Odtahovka a odvezl to do dílny ke švagrovi, kde pracoval a platil mu nějaký peníze, že si půjčuje nářadí a jeho dílnu.. To že se mu to rozsypalo jinde, se majitel auta dověděl od švagra, se kterým se náš mechanik rozešel ve zlým a majiteli audi řekl, že se mu to rozsypalo, když vjížděl do garáže.. Majitel to zatim nevěděl a začal shánět převodovku a s mechanikem se domluvil, že pojede s nim jí zkontrolovat a jestli je to ta, co potřebují.. Sehnal ji někde s málo km za 15.000Kč, zajeli, koupili a přivezli ji do dílny.. Machanik na tom začal pracovat a pak prý volal, že průser, že převodovka je jiná, má jiný konektor a snímání otáček hřídele nebo co.. Ta starší měla snímání na straně motoru a ta co přivezli, že na druhý straně a jiný sytém snímání.. A nakonec z něj vylezlo, že má i jiný číslo, poslední tři čísla se lišily! Tak prej ustříhnul konektor na tý nový a nějak to zdrátoval a namontoval ji.. Auto jezdí a při každým zařazení prý z převodovky rány jako svině.. Pak mu řekl, že už s tim víc udělat neumí, že s tim víc neudělá.. Ale auto potřebovalo ještě něco dodělat a on se mezitím pohádal se švagrem a skončil v tý dílně, kde ta audi zase stála, takže to dodělával někdo jinej se švagrem, kterej potřeboval místo, protože sám dělá Opely a jezdí za nim docela lidi.. Auto jakože hotový, s blbou převodovkou, která do něj vůbec nepatří a neřadí, jak má.. Majitel auta si auto odvezl, s tim, že tedy nic platit nebude, protože většinu už zaplatil mechanikovi a zbytek nezaplatí, že to není hotový a víc posrali, než opravili.. Sedí doma a najednou zvonek, koukne z okna a tam švagr s jiným mechanikem, kterej mu auto dodělával, že s nim chtějí mluvit, tak rychle vyběhnul autu, kde měl telskop obušek, počítal, že dostane, ale došlo jen k výměně názorů, kdy mu švagr právě naprášil, že s autem mechanik jel úplně odjinud a přivezl auto na odtahovce..
Počítam, že to má chyby, odpoledne to ještě prohlídnu a upravím, snad to je k pochopení..
A pak dejte auto nějakýmu vořechovi!!!
Zahučel tam za 25.000Kč a nic z toho, sehnal někoho z Porsche Plzeň a když mu tohle všechno vyklopil do telefonu, tak tomu nevěřil a chtěl mechanikovo jméno..
Počítam, že to má chyby, odpoledne to ještě prohlídnu a upravím, snad to je k pochopení..
A pak dejte auto nějakýmu vořechovi!!!
Zahučel tam za 25.000Kč a nic z toho, sehnal někoho z Porsche Plzeň a když mu tohle všechno vyklopil do telefonu, tak tomu nevěřil a chtěl mechanikovo jméno..
Naposledy upravil(a) jenikl dne 05.01.2012 10:29, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 19.09.2011 08:31
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Tohle nějak nechápu - výměna motoru není oficiálně možná? Nebo to vadí Fordu?jenikl píše:Necham si časem motor napsat do TP, dostanu certifikát od Fordu za 2900Kč a pak je to možný legálně vyměnit..
Naposledy upravil(a) -lukas- dne 05.01.2012 10:47, celkem upraveno 1 x.
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13428
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
koupil stejný,ale jiného typového označení.CJBB
CJBA , takže buď přebrousit a přerazit,nebo oficiálně přes Forda přepsat v techničáku. 


Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Zažádáš si na stránkách Ford o certifikaci motoru, zadáš VIN, číslo novýho motoru a oni ti odepíšou, jestli to je možné nebo ne.. Pak to máš ofiko výměnu motoru, resp. mluvím o výměně motoru stejných parametrů, ale jiné typové označení, jak je psáno výše..
Chtějí za to 2900Kč, ale než mít pak někde problémy..
Chtějí za to 2900Kč, ale než mít pak někde problémy..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 19.09.2011 08:31
Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE
Áha! Díky za vysvětlení.
A ještě druhá věc - jak ti ten motor klepal - podařilo se zjistit, co to klepání nakonec dělalo? Ten napínák řetězu nebo něco jinýho?
A ještě druhá věc - jak ti ten motor klepal - podařilo se zjistit, co to klepání nakonec dělalo? Ten napínák řetězu nebo něco jinýho?
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host