Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Uživatelský avatar
jednaminus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 136
Registrován: 21.04.2008 14:59
Bydliště: Brno

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jednaminus » 27.06.2011 16:01

jenikl
zkus eurovrak a vrakoviště Ford Frkal. Obojí je bohužel na j.moravě, ale když jsem sháněl
před 2 měsíci , byl 2.0 107kW (sice cjba) v Eurovraku za 25tKč a vrakoviště v Brně-Černovicích, tam měl 2 ks po 20tKč (jeden ještě v autě-šlo ho natočit a poslechnout).
nimbus silver mondeo combi 2.0 107kw 01 celoroční 8,6/100km

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 03.07.2011 16:47

Díky za odkazy, ale tady v ČR nic zajímavýho není.. Brácha mi přiveze motor z Anglie, jsou tam za mx.550liber.

pro příklad:

2003 - 105tis - 350liber - 9500kč - motor i se sáním, svodama, čidla, posilovač žízení, setrvák a přítlačák..
2004 - 96tis. - 350liber - 9500kč - motor se sáním, svody, setrvák, přátlačák, ecu, alarm, klíčky a nějaký transmiter, prý nějaký set elektroniky z auta..
2005 - 85tis. - 550liber - 15000kč - holej agregát

Někteří dávají záruku 30 dní a někteří i 90 dní..

Takže vezmu motor za 350 liber a 96tis. a nazdar.. Doufám, že budu mít větší štěstí než s tim křápem, co mi stojí rozebranej v dílně..

Ty motory, co jsou tady jsou beztak bez garance km, přijdou mi v Anglii solidnější, hlavně proto, že tam je stahování km trestnej čin a nikdo by už pak nic neprodal.. A tady u nás nikdo není schopnej s jistotou říct, kolik ten motor má najeto..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jimm » 03.07.2011 17:16

Jestli máš tu možnost tak ten motor z anglie vem,je fakt že u nás to sou většinou vejmrdi,takže hodně štěstí chlape a ať už co nejdřív jezdíš :palec_nahoru:
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od Boban » 03.07.2011 20:30

já mám ten motor taky z UK :idea:

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 26.07.2011 18:55

Tak se to nakonec tak zkomplikovalo, že budu mít motory dva, tedy můžu mít tři :shocked:

Jeden mi přijede teď o víkendu z Anglie, už je zaplacený, rv 2005 a 85.000km, garance na funkčnost a kilometry, bohužel nakonec vyjde na 22.000kč.. Chyba dopravce a motor zůstal ležet u bráchy v baráku, měl zaplacenou loď a musel odjet, přivezli mu to druhej den, přitom měl přes EBay od prodejce garantováno, že dojde včas.. Takže k ceně 17.500Kč za agregát dam ještě 4.500kč za dopravu do CZ..

Druhej teď o víkendu přivezou v totální bouračce, rv 2005 a najeto 48.000km, za ten si řekl známej 18.000Kč.. Auto je od prvního majitele z Německa se servisní knížkou po totálce, tak jsem zvědavý, jak bude to auto vypadat..

Jo a do třetice se mi ozval jeden chlapík, ten má motor CJBA z roku 2001 ještě v autě, kilometry prý neví.. Za komplet motor chce 15.000Kč a za holý chce 10.000Kč.. Je to angličan, bylo to bouraný, prodává to na díly.. Ale když neví kilometry, tak nazdar, ať si to nechá, nevěřim už ničemu a nikomu, jsou to všichni podvodníci, dokud nedokáží opak.. Jen napsal, že si motor mohu poslechnout.. To je ale k ničemu, muj jsem poslouchal skoro rok a byl v pohodě, pak začal klapat a konec..

Odkaz: http://aukro.cz/show_item.php?item=1736379008

Takže jeden mám už zaplacený a za druhý je zaplacena záloha v Německu(za odhlášený vrak)..

Už chci jezdit, honim teď motorku a když vidim ty hovada za volantem, tak mám docela strach..
STOPka nikoho nezajímá, přednost z prava taky nikdo nezná.. To je mazec..

Kdyby jste někdo něco sháněl, tak napište SZ, z tý bouračky by se dalo určitě něco k motoru ještě vyndat..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 06.08.2011 10:14

Nemáte někdo benzínový vstřik na DuraTec HE? Jeden vstřik mám KO.. Je na něm číslo: 1S7G-GA a ještě 0 280 156 154..

Nakonec mám motor CJBA, ale změnit v TP to jde přes FORD MOTORS COMPANY za 2900Kč..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 04.01.2012 20:42

Mrkněte na fotky rozebranýho motoru, vydřenou vložku, poškozenou hlavu a spálený vstřiky:
Přílohy
DSC01103-1.jpg
DSC01114-1.jpg
DSC01110-1.jpg
DSC01100-1.jpg
DSC01102-1.jpg
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

-lukas-
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 19.09.2011 08:31

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od -lukas- » 04.01.2012 21:06

Jak se ti nakonec podařilo sehnat ten motor? Máš nakonec ten z Anglie?
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 04.01.2012 21:18

jj, koupil jsem CJBA z roku 2005 s 81.000km, měl jsem objednanej jinej, ale ten dali někomu jinýmu, prostě to podě*ali.. Motor mám vyměněný, ale mechanika jsem opustil, když sem viděl, co je schopnej s autem dělat, tak sem rád, že to ještě jezdí.. Nikdy víc! Teď už to jede jak sem si představoval.. I spotřeba je na klid.. Ale pořád zlobí diagnostika - EGR, přitom ho mám zalepený.. Ale to bude na jiný vlákno :gott:


Necham si časem motor napsat do TP, dostanu certifikát od Fordu za 2900Kč a pak je to možný legálně vyměnit..

Když ho koupíš na EBay, tak doprava vyjde na 5000Kč..

PS: Historka o výměně automatický převodovky u Audi A6 2,5Tdi by tady lidi rozsekala :irre:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od buceek07 » 04.01.2012 22:27

Jeníku dobře ty :palec_nahoru: ...a historku chcemeeeee :cooler:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 05.01.2012 07:24

Kolega v práci má Audi A6 2,5Tdi v automatu.. Prej někde jezdil, cítil, že mu divně řadí automat a rozsvítila se mu na palubovce kontrolka, tak to prej dojel domů, odstavil to, kouknul na net, co by to jako mohlo být, někde na foru a zaběhnul za tim mechanikem, co mi dělal auto, bydlí od sebe 300 metrů.. Ten vzal diagnostiku, napíchnul to a prej že automat, že by zkusil vyměnit olej.. Na foru majitel našel, že při velkým nájezdu km převodovky a starším oleji se neodlepí lamely, bo co mi to říkal, že našel, tak se domluvil, že to dojede mechanik do autodílny, ca. 6km, a dal mu klíčky.. Věřil mu, že prý před časem měnil taky olej v tomhle autě.. Jenže místo do dílny, jesli vůbec, jel nejdřív ke svým rodičům a někde po 15km rána z převodovky a zůstal stát.. Odtahovka a odvezl to do dílny ke švagrovi, kde pracoval a platil mu nějaký peníze, že si půjčuje nářadí a jeho dílnu.. To že se mu to rozsypalo jinde, se majitel auta dověděl od švagra, se kterým se náš mechanik rozešel ve zlým a majiteli audi řekl, že se mu to rozsypalo, když vjížděl do garáže.. Majitel to zatim nevěděl a začal shánět převodovku a s mechanikem se domluvil, že pojede s nim jí zkontrolovat a jestli je to ta, co potřebují.. Sehnal ji někde s málo km za 15.000Kč, zajeli, koupili a přivezli ji do dílny.. Machanik na tom začal pracovat a pak prý volal, že průser, že převodovka je jiná, má jiný konektor a snímání otáček hřídele nebo co.. Ta starší měla snímání na straně motoru a ta co přivezli, že na druhý straně a jiný sytém snímání.. A nakonec z něj vylezlo, že má i jiný číslo, poslední tři čísla se lišily! Tak prej ustříhnul konektor na tý nový a nějak to zdrátoval a namontoval ji.. Auto jezdí a při každým zařazení prý z převodovky rány jako svině.. Pak mu řekl, že už s tim víc udělat neumí, že s tim víc neudělá.. Ale auto potřebovalo ještě něco dodělat a on se mezitím pohádal se švagrem a skončil v tý dílně, kde ta audi zase stála, takže to dodělával někdo jinej se švagrem, kterej potřeboval místo, protože sám dělá Opely a jezdí za nim docela lidi.. Auto jakože hotový, s blbou převodovkou, která do něj vůbec nepatří a neřadí, jak má.. Majitel auta si auto odvezl, s tim, že tedy nic platit nebude, protože většinu už zaplatil mechanikovi a zbytek nezaplatí, že to není hotový a víc posrali, než opravili.. Sedí doma a najednou zvonek, koukne z okna a tam švagr s jiným mechanikem, kterej mu auto dodělával, že s nim chtějí mluvit, tak rychle vyběhnul autu, kde měl telskop obušek, počítal, že dostane, ale došlo jen k výměně názorů, kdy mu švagr právě naprášil, že s autem mechanik jel úplně odjinud a přivezl auto na odtahovce..

Počítam, že to má chyby, odpoledne to ještě prohlídnu a upravím, snad to je k pochopení..

A pak dejte auto nějakýmu vořechovi!!!

Zahučel tam za 25.000Kč a nic z toho, sehnal někoho z Porsche Plzeň a když mu tohle všechno vyklopil do telefonu, tak tomu nevěřil a chtěl mechanikovo jméno..
Naposledy upravil(a) jenikl dne 05.01.2012 10:29, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

-lukas-
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 19.09.2011 08:31

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od -lukas- » 05.01.2012 08:12

jenikl píše:Necham si časem motor napsat do TP, dostanu certifikát od Fordu za 2900Kč a pak je to možný legálně vyměnit..
Tohle nějak nechápu - výměna motoru není oficiálně možná? Nebo to vadí Fordu?
Naposledy upravil(a) -lukas- dne 05.01.2012 10:47, celkem upraveno 1 x.
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13428
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od miki21 » 05.01.2012 09:06

koupil stejný,ale jiného typového označení.CJBB :arrow: CJBA , takže buď přebrousit a přerazit,nebo oficiálně přes Forda přepsat v techničáku. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od jenikl » 05.01.2012 10:28

Zažádáš si na stránkách Ford o certifikaci motoru, zadáš VIN, číslo novýho motoru a oni ti odepíšou, jestli to je možné nebo ne.. Pak to máš ofiko výměnu motoru, resp. mluvím o výměně motoru stejných parametrů, ale jiné typové označení, jak je psáno výše..


Chtějí za to 2900Kč, ale než mít pak někde problémy..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

-lukas-
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 19.09.2011 08:31

Re: Hydraulické napínání rozvodového řetězu DuraTec HE

Příspěvek od -lukas- » 05.01.2012 10:48

Áha! Díky za vysvětlení.

A ještě druhá věc - jak ti ten motor klepal - podařilo se zjistit, co to klepání nakonec dělalo? Ten napínák řetězu nebo něco jinýho?
FoFo II | 1.8 Duratec HE 16V 92kW | 2006

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host