1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vita_k » 05.10.2012 10:40

jak se to chova ted? Nejake novinky? diky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 05.10.2012 14:48

po ujetí 700km vše začlo znovu, teď už je v bosch servisu cca 3 týdny a nic nezjistili, čerpadlo ok, vstřiky ok, jen začlo dpf házet nějakou chybu, říkali, že mě toho můžou za 4.000,- zbavit , že mají borce, co to dělá ve fordu a že ho vykuchne a přeprogramuje, ale nikdo mi nezaručí, že po dalších strčených prachách to auto pojede...asi zakletý pes.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vita_k » 05.10.2012 15:13

to zni jako ferova nabidka - za tyto penize se zbavit DPF. Ale muze to byt izolovany problem. ja bych jako vzdy tipoval spoustenou regeneraci - kterou ten motor nema vychytanou.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 05.10.2012 15:22

jestli na nic jiného nepřijdou, tak to nechám vykuchnout... už mě to nebaví, 3 měsíce už nejezdím (pokud pominu ty závěry, že už je to opraveno, jednou 300km, podruhé 700km...)

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 30.10.2012 16:29

tak po ujetých 1000km začlo auto opět cukat, tak jsem nechal upravit DPF (není vykuchané, jen trochu upravené, aby to nekravilo, prý je to spešl metoda, pár lidí už to takto upraveno má a jezdí bez problému), borec s tím jezdil celý víkend a auto ani necuklo, dnes jsem nechával pro jistotu přehrát SW na nejnovější verzi, jakmile bylo vše hotovo, volal mi, ať si pro auto dojedu, že je vše v pořádku, po deseti minutách mi volal, ať nejezdím, že to cuká opět. Jsem z toho v háji, jsem v tom za dvacet a nic se nevyřešilo, žádná kontrolka, žádná chyba, nic. Prý už jen že by byla vadná ŘJ, jinak to není normální, takže ještě sehnat jednotku na vyzkoušení (abych ji nekupoval zbytečně) a čekat, co dál.
Když to shrnu, focus je nejhorší auto, co jsem kdy měl, nikdy v životě tuhle debilní značku nedoporučím, jakmile to dám dohromady, okamžitě půjde z baráku a raději koupím nějaké staré TDi.

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od cr4sh3r87 » 30.10.2012 17:09

Hele to auto za to nemůže, že v servisech jsou kopyta a nedokážou přijít na závadu. :palec_dolu:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 30.10.2012 17:27

no vzhledem k tomu, že se tu začínají množit témata s naprosto stejným průběhem závady, tak nevím, jestli je vina na straně servisů...když to nic neukázalo, jelo to do bosche, vstřiky, čerpadlo, tlaky, naprosto v pořádku, jediné, co začalo ukazovat byl DPF, ten už je upraven, takže kravit nemůže, takže co? Jak je možné, že to dělá více a více více lidem a nikdo si s tím neví rady? Jsou to prostě zasr.ný mr.dky.
Než jsem to koupil, říkám si: "je to dost peněz, jezdím každý den 90km do práce a zpět, koupím něco novějšího, co málo žere a aby se to pořád nesralo", pročetl jsem hafo recenzí a názorů a po většině kladných na téma focus 1,6tdci 80kw jsem do něj šel, dost jsem jich projel, byli v žalostném stavu až na jednoho, super už na pohled, perfektně to jezdilo, jen byl dražší než ostatní, ale co, říkám si, do tamtěch bych musel něco navíc strčit, tady ten je ok, tak jsem do něj šel, 10.000km jsem najel bez sebemenších problémů a další 2.000km mě vyšli na 20.000,- a pořád je to rozbité, 4 měsíce to stojí, složitě řeším, jak se dostávat do práce, není to lidma, je to Fordem, už nikdy. Jenže, za jakou cenu to teď prodám? Za nic, opravit to nejde, protože nikdo neví, co to je a prodávat to v tomhle stavu, je nesmysl...

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od tym » 30.10.2012 17:45

vítek píše:...pročetl jsem hafo recenzí a názorů a po většině kladných na téma focus 1,6tdci 80kw jsem do něj šel....
:dih:
škoda žes nečetl zde.

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 30.10.2012 18:12

taky jsem tu byl, jediné, s čím měl každý druhý problém byl DPF, ale na tom, co jsem koupil byl cca 20.000km po výměně, u mě opravdu platí heslo kdo vybírá, ten přebere.

Zítra zkusí zkontrolovat turbo (jak jsem našel jednom tématu tady), půjčím si jinou jednotku na zkoušku a uvidím...

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vita_k » 30.10.2012 19:32

zbezne jsem zase prolitl prispevky a toto nevypada na cukani kvuli regeneraci - pri te to cuka, ale nezdecha, jede ventilator, zvysi odber atd, vsak to uz znate :)

Kazdopadne jestli se ti chce, tak sleduj pres ELM327 teplotu katalyzatoru pri cukani a muzes tuto moznost vyloucit. Poslu ti navod, jestli chces.

jestli turbo vydava skrze +- normalni zvuky, tak to muze byt jeste regulace turba. Hadicka do podtlakoveho aktuatoru (, ktery taky nemusi byt bez viny), regulator toho podtlaku muze byt KO nebo neco takoveho.

Mam takovy nazor, ze ten software v jednotce je proste zvrtany. Ze je tam neco s cim proste pri vyvoji nepocitali. Neco co se projevi jen na urcitym poctu aut, ne na vsech a pak rozhodi celou regulaci preplnovani a vstrikovani. Novejsi motory maj senzor na VNT a tim padem se aspon jednotka dovi feedback toho co reguluje.

Pri mem cukani je jeste slyset jak se nekde uzavira vzduch: bud jak cvici VNT nebo skrtici klapky pro bypass IC. Ale to je fakt asi jiny pripad (projevuje se mene, jen kdyz tomu slapu na krk).
Kua, meli bysme s tim neco delat. Skoda, ze automobilky nikde nezverejni, co podelaly a jak to napravit. O tomto musi vedet moc dobre, kde je pes.

edit: reknou-li, ze turbo je nacate a je treba nove, tak to nemusi vubec nic vyresit - na odkazech to typkovi nepomohlo:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 08#p827208

Jednotka z jineho auta pojede? Asi to neni uplne jednoduche to preprogramovat?

edit1: hadice vakua k turbu, je tak zakroucena, ze se neda vystopovat pohmatem. asi se musi sundat kryt motoru, aby clovek mohl zahlidnout regulator 9e882 :-)
Přílohy
cislo 12a188c
cislo 12a188c
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 30.10.2012 20:16

nevím, jak s tou jednotkou, má to borec z Fordu, udělá všechno co bude v jeho silách, každopádně o tom turbu jsem s ním mluvil a říkal, že se s tím ještě v ČR nesetkal, ale že není nic vyloučeno, protože jestli tam jsou upálené, ulámané, zatuhlé lopatky, tak nedává vzduch a nejede... jak je to ve výňatku z toho slovenského článku uvedeno, tak mi to dělalo občas, teď už to dělá i studený motor a už se s tím nedá jet, už to dělá i při nízkých otáčkách, čili už je to pořád...

zkusíme, uvidíme, zase měnit díly za nové, to bych v tom mohl být za chvíli za kilo a nic, to se mi nechce.

Výrobce sám ví prd, protože kdyby věděl, tak tak to vědí i v autorizákách, kde mají každou chvíli nějaká školení, ale jak jsem psal, ten borec o Forda neví a to tam dělá hezkých pár let servisního technika...

Uživatelský avatar
MikeGod
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 23.04.2012 21:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od MikeGod » 31.10.2012 00:04

Ahoj já vyměnil egr a auto necuka.
Obrázek
Praha - Ford Focus C-Max 1.6TDCI 80KW 109HP

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Komi » 31.10.2012 10:11

vyrobit z plechu zaslepku a namontovat ju to fakt nie je nic zlozite a hned sa ukaze ci je problem v EGR alebo nie...navyse motor lepsie reaguje v oblasti maleho zatazenia a trosku klesne aj spotreba, ale myslim ze o tom je ine vlakno...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Hop377
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 06.05.2011 23:30

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od Hop377 » 31.10.2012 12:21

a komu sa nechce vyrabat zaslepku si moze vybrat napriklad tu: http://stores.ebay.co.uk/bertye1958?_tr ... 7675.l2563

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od lucky.jack » 31.10.2012 12:26

Komi píše:vyrobit z plechu zaslepku a namontovat ju to fakt nie je nic zlozite a hned sa ukaze ci je problem v EGR alebo nie...navyse motor lepsie reaguje v oblasti maleho zatazenia a trosku klesne aj spotreba, ale myslim ze o tom je ine vlakno...
Když máš přidřenej EGR tak je úplně jedno jestli záslepku máš nebo ne a stejně to bude házet chybu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti