Ráno mám problém se startem prosím o radu
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Já tam mám EJBRO2201Z.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Dík já jsem se s tím nepohnul jaký tam mám jediný co jsem vyčetl tak že ty 4 tipy co jsem uvedl jsou záměnné . Tak nevím zda ano . Fakt jsem projel Gogole a nevyčetl nic . Každopádně díky . Už abych to měl v kopě . Mám naštěstí druhé auto tak Forda nechám stát do vyřešení .Jardak píše:Já tam mám EJBRO2201Z.
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zatím jsem s vstřikovačema nepohnul.
Nicméně po návštěvě forda kdy mě z jejich IDSky za 300k daly dva usmolené print screen
za cenu nemravnou .. Jsem si koupil alespoň základ abych nemusel s každou věcí k Fordům .
A stáhl jsem si něco o TDCI http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
+ Zkusil test základní kdy nejsem potěšen zjevným problémem :
"Fuel pressure desired" + "Fuel pressure actual". Požadovaný vs. Skutečný tlak v common railu
Trochu ty hodnoty se rozchází a čerpadlo nedává to co je požadováno . ( Já to už psal o Dieselu nevím zhola nic - zatím. ) To co vyvozuji - pouze předpokládám a píšu to sem třeba někdo poradí . A hlavně já chápu že vstřikovače sou kaput nesnažím se o nic
mě jen zajímá daná problematika .
3 videa omlouvám se za 3x ale spojit to v 1 celek by bylo při tom rozlišení vražedné .
Vidíte tam něco špatně ? Byl by někdo z Valašska ochoten se stejným motorem k porovnání na kabelu ? Díky všem .
Video je trhané za jízdy ten netbook je pomalý nestíhá + stejně při rozlišení 1024x600 nejsou vidět všechny budíky + Program je Alfa verze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5VckWfbuZ34[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZoHluqHQzg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mI3vGyezRdE[/youtube]
Nicméně po návštěvě forda kdy mě z jejich IDSky za 300k daly dva usmolené print screen

A stáhl jsem si něco o TDCI http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
+ Zkusil test základní kdy nejsem potěšen zjevným problémem :
"Fuel pressure desired" + "Fuel pressure actual". Požadovaný vs. Skutečný tlak v common railu
Trochu ty hodnoty se rozchází a čerpadlo nedává to co je požadováno . ( Já to už psal o Dieselu nevím zhola nic - zatím. ) To co vyvozuji - pouze předpokládám a píšu to sem třeba někdo poradí . A hlavně já chápu že vstřikovače sou kaput nesnažím se o nic

3 videa omlouvám se za 3x ale spojit to v 1 celek by bylo při tom rozlišení vražedné .
Vidíte tam něco špatně ? Byl by někdo z Valašska ochoten se stejným motorem k porovnání na kabelu ? Díky všem .
Video je trhané za jízdy ten netbook je pomalý nestíhá + stejně při rozlišení 1024x600 nejsou vidět všechny budíky + Program je Alfa verze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5VckWfbuZ34[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZoHluqHQzg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mI3vGyezRdE[/youtube]
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Prosím pěkně poradí někdo kdo měl dole aku + kryt . Jedná se mě o to že jsem dneska slyšel divné sání vzduchu jako by turbo ševelilo nevím jak to popsat . No a ten náfuk na foto označený zelenou šipkou vypadá uvolněný někde pod tou baterkou . Potvrdí mě někdo zda to je zakončený v air boxu a má to být pevně spojené než odpojím aku a vymažu si data ?
Děkuji
Děkuji
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Ano,ta hadice vede pod aku ze spodu do air boxu.Když odpojíš aku bude auto chtít jen kód radia.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Děkuji ti
Děkuji ti
už jsem to odpojil jo a je to rozlámané. Nebylo to zapojeno v air boxu předpokládám že to nemá na funkci auta vliv . Nicméně měl jsem z diagnostiky zapsanou chybu Air . Tak jsem dneska procházel konektory a našel toto snad seženu ten plast z 2 ruky .
Inzerce nic tak asi home made oprava
nemám to rád .
Jardak píše:Ano,ta hadice vede pod aku ze spodu do air boxu.Když odpojíš aku bude auto chtít jen kód radia.
Děkuji ti

Inzerce nic tak asi home made oprava

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím
Dneska jsem hledal ještě proč a kde ševelí ten Air . Našel jsem prasklý rezonátor nad turbem viz:
Tak jsem volal k Fordům Valašské Meziříčí ( a fakt peklo to není snad servis ! ) Paní vyhledala cenu 1570 Kč tak jí říkám beru a ona no ale já vám to neobjednám budu chtít zálohu . V roce 2011 AutoKora př. SOCKA chce zálohu na 1 díl . No jistě jí pojedu 20 km složit zálohu pak budu x dnů čekat a zase 20 km pro díl SUX v životě nikdy tam . Ford formula 5L 1200kč Klima Odsát - naplnit bez filtru a desinfekce 1450 pro stálé zákazníky . Bodejť by tam pošly bídou zloději .
Omlouvám se . Prosím kde najdu slušný eshop na díly FORD kde mají např. i rezonátor ? Doporučíte ?
PS já nevím jak nebo zda vůbec rezonátor nad turbem má co dělat se startama . Jenže jsem poskládal prozatím svařený rezonátor vyčistil EGR potrubí atd. . A auto nastartovalo co líp ten zvuk je teď naprosto hladkej . // Předtím dost Zetor .
Auto jsem nestartoval cca 48 hodin . Start OK tak jsem zvědav zítra .
Dneska jsem hledal ještě proč a kde ševelí ten Air . Našel jsem prasklý rezonátor nad turbem viz:
Tak jsem volal k Fordům Valašské Meziříčí ( a fakt peklo to není snad servis ! ) Paní vyhledala cenu 1570 Kč tak jí říkám beru a ona no ale já vám to neobjednám budu chtít zálohu . V roce 2011 AutoKora př. SOCKA chce zálohu na 1 díl . No jistě jí pojedu 20 km složit zálohu pak budu x dnů čekat a zase 20 km pro díl SUX v životě nikdy tam . Ford formula 5L 1200kč Klima Odsát - naplnit bez filtru a desinfekce 1450 pro stálé zákazníky . Bodejť by tam pošly bídou zloději .
Omlouvám se . Prosím kde najdu slušný eshop na díly FORD kde mají např. i rezonátor ? Doporučíte ?
PS já nevím jak nebo zda vůbec rezonátor nad turbem má co dělat se startama . Jenže jsem poskládal prozatím svařený rezonátor vyčistil EGR potrubí atd. . A auto nastartovalo co líp ten zvuk je teď naprosto hladkej . // Předtím dost Zetor .
Auto jsem nestartoval cca 48 hodin . Start OK tak jsem zvědav zítra .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Nemá někdo tušení kam patří ty 2 dráty na foto je to u rezonátoru turba viz foto :
Jeden je červeno zelenej druhej černo zelenej / vychazí z orig kabeláže jsou to tlusté proudové kabely . Mohl by se někdo podívat do motoru v tom místě co tam má případně kam to vede ? je to povytaženo s orig. svazku a vypadá to jako tovární .
Předem dík za reakci .
PS diagnostika je ok . A nevšiml jsem si že by v autě něco nešlo , výbava je max tak bych zavrhnul extra dráty jako předpříprava zvláště když jsou to očka jako by kostra .
Jeden je červeno zelenej druhej černo zelenej / vychazí z orig kabeláže jsou to tlusté proudové kabely . Mohl by se někdo podívat do motoru v tom místě co tam má případně kam to vede ? je to povytaženo s orig. svazku a vypadá to jako tovární .
Předem dík za reakci .
PS diagnostika je ok . A nevšiml jsem si že by v autě něco nešlo , výbava je max tak bych zavrhnul extra dráty jako předpříprava zvláště když jsou to očka jako by kostra .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
Dlouho bez problému ale po dovolené a nájezdu 3500km začal Focus zlobit . Diagnostika P0401 . Sednu do auta po ránu motor poslušně na drc chytne a pak se vypne . Musím párkrát než naskočí trvale . Na autě byly již dělány všechny věci co se palivové soustavy týče a motor má zvuk bezvadný kouřivost vůbec žádná a výkon je naprosto OK . Nájezd mám někde ku 350 000,-
Poradí někdo kam kouknout ( Do diesel servisu už ho nedám ale protože je auto ve výborné kondici chtěl bych to pořešit .)
Vstřikovače , čerpadlo , ani palivový filtr to není ! Předem vyloučeno Vždy Delphi Diesel servis .
Ještě doplním že jak už motor naběhne tak startuje na drc .
Poradí někdo kam kouknout ( Do diesel servisu už ho nedám ale protože je auto ve výborné kondici chtěl bych to pořešit .)
Vstřikovače , čerpadlo , ani palivový filtr to není ! Předem vyloučeno Vždy Delphi Diesel servis .
Ještě doplním že jak už motor naběhne tak startuje na drc .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
P0401 je nedostatecny prutok EGR ventilem. Nejspis je ovladani v poradku, ale bude to mozna zarostle. Zkus sundat posledni koleno pred EGRem a kouknout na to. Pri nejhorsim bys mohl zkusit demontaz a vycisteni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
Díky s tím počítám že to dám dolů / rozborka a vyčištění . Zvláštní ale je že to udělá po obřím nájezdu km kdy jsem tahal karavan a jel 1500km v kuse na 4ku . Samozřejmě Nafta prémiová + vifko . Leda že bych nabral nějakou prémiovou ( Hnusku a je zanesen filtr to asi vyzkouším jako první )
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24735
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba P0401 / motor se ihned po nastartování vypne .
priste hledat http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 36#p811936
-----------------
pokud zjistite pomoci HLEDAT, co znamena chyba (EGR), tak pokracujete pomoci HLEDAT jake chyby s EGR se tu resili ... a pokud to nenajdete, tak pridate prispevek do vlakna o EGR
protoze jinak tu bude tisice temat o EGR a nikdo se v nich nevyzna
(sam bych na to spis sel pres vyhledani popsaneho stavu)
-----------------
pokud zjistite pomoci HLEDAT, co znamena chyba (EGR), tak pokracujete pomoci HLEDAT jake chyby s EGR se tu resili ... a pokud to nenajdete, tak pridate prispevek do vlakna o EGR
protoze jinak tu bude tisice temat o EGR a nikdo se v nich nevyzna
(sam bych na to spis sel pres vyhledani popsaneho stavu)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24735
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
slouceno se starsim odpovidajicicm tematem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím a všem děkuji za nápady . Chybu EGR jsem vymazal a kdo ví jak tam byla zapsána dlouho . Bych se trochu divil že po takovém nájezdu KM by byl zanesený spíš by se měl pročistit . Auto zazlobilo 2x . Další dny OK . Ty dva špatný starty byly když jsem parkoval ve strmém kopci kdo ví ... Dám nový filtr hned jak dorazí .
Aby nedošlo k omylu starší téma nyní sloučené sice popisují stejné symptomy ale rozhodně Předtím byl problém jako vždy . |Spojka / Vstřiky / Čerpadlo . To vše včetně turba mám nové dělané v diesel servisu a auto startuje v - 25 stejně dobře jako v +30 ( problém byl vyřešen )
To co popisuji včetně chybové hlášky ( Nedostatečný tlak v soustavě egr ) má naprosto odlišné chování . Auto nekouří ani trošku nedávno stk a na po 1 ok . Jede výkon ok . A zvuk motoru je bezvadný . Tady to tipuji na ten filtr že jsem v Bosně natankoval prémiový humus .
Rozhodně díky administrátorovi že moje téma nenechal uzamčené a umožnil mě tak získat nějakou tu radu . Pokud to vyřeším napíšu .
Aby nedošlo k omylu starší téma nyní sloučené sice popisují stejné symptomy ale rozhodně Předtím byl problém jako vždy . |Spojka / Vstřiky / Čerpadlo . To vše včetně turba mám nové dělané v diesel servisu a auto startuje v - 25 stejně dobře jako v +30 ( problém byl vyřešen )
To co popisuji včetně chybové hlášky ( Nedostatečný tlak v soustavě egr ) má naprosto odlišné chování . Auto nekouří ani trošku nedávno stk a na po 1 ok . Jede výkon ok . A zvuk motoru je bezvadný . Tady to tipuji na ten filtr že jsem v Bosně natankoval prémiový humus .
Rozhodně díky administrátorovi že moje téma nenechal uzamčené a umožnil mě tak získat nějakou tu radu . Pokud to vyřeším napíšu .

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu
Zdravím
Problém považuji za vyřešený ( Parkuji na rovině a vždy nastartuji na první šup . ) Problém byl když jsem stál do prudkého kopce ( Nevím proč to blblo ) Vyměněn pro dobrý pocit palivový filtr . Diagnostika motoru ( Bez závad )
Každopádně díky
a doufám že auto bude dále dobře sloužit jsem sním spokojený .
Problém považuji za vyřešený ( Parkuji na rovině a vždy nastartuji na první šup . ) Problém byl když jsem stál do prudkého kopce ( Nevím proč to blblo ) Vyměněn pro dobrý pocit palivový filtr . Diagnostika motoru ( Bez závad )
Každopádně díky

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host