Zvuk od podlahy

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fox
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fox » 09.03.2007 14:32

Zdravím všechny fokusáky,
i já mám jeden kousek FF s výše popsaným lupáním. Je to děsný zvuk, který mi strašně leze na nervy. Díky vašim radám jsem tuto nepříjemnost diagnostikoval a o tomto víkendu ji jednou pro vždy vyřeším odstraněním příslušné součástky.
Jen si nemohu odpustit jednu poznámku - V roce 2002 jsem měl těžkou dopravní nehodu (kterou jsem nezavinil) následkem které jsem byl půl roku v nemocnici fixovaný v ležící poloze. Důvod? Rozdrcená pánev od pedálů, které se díky nárazu vrazily směrem do kabiny.

Uživatelský avatar
Stoker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Stoker » 09.03.2007 17:09

Já jsem to vyřešil tak že jsem to tam nechal,akorát jsem pod to dal silnější plastovou podložku, dvě ocelový a je klid.Ta plastová se pěkně vymáčkla do tý díry a ty dvě to celý přizvedly.Taky se mi to moc nechtělo vyndavat,když se to časem vrátí,tak to holt vyhodim.
Ford focus 1.6 16V HB 1999-Ghia-Pacific greenObrázek

Uživatelský avatar
bizonek_mario
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Lupání od levého kola

Příspěvek od bizonek_mario » 19.03.2007 11:19

Řěšil jsem tu závadu lupání od levého kola přes rok. Nikde v servisu mi nedokázali poradit a protože všechny vůle byly OK a auto jelo perfektně, netlačilo mě to nějak výrazně to řešit, jen mě to víc a víc štvalo.
Chtěl bych moc poděkovat za tohle vlákno, protože jsem díky němu našel to zařízení umístěné nad pedály, celé promazal a podložil a je klid. :D
Ještě jednou díky. Škoda jen, že jsem na tohle fórum narazil až po roce, protože jsem byl členem jiného fóra na focusy, kde si s tím nikdo nevěděl rady. :cry:
Ford Focus Combi 1,8 TDDi Trend, r.v. 2000, stříbrný

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.04.2007 21:16

Taky jsem to vyresil pridanim dvou podlozek a po prvni jizde tichoucko 8O :o :twisted: Akorat dostat se tam byl pekny porod. Na druhy pokus bych to mozna udelal i po slepu bez zbytecneho vyndavani milionu veci :roll:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 22.04.2007 22:05

Kudy jsi se tam dostával ???
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 04.05.2007 21:09

Už jsem na to přišel napřed jsem to osahal, kde je ten šroub, potom zkusil vrchem přes palubku - tudy to nešlo - slepá cesta. Potom jsem odšrouboval pár šroubků jak je polička pod volantem oddělal ten plast, z něj vyndal konektor na napojení WDSky potom stačilo vyndatplastovou trubku od rozvodu vzduchu ventilace a byl jsem tam. Podložil jsem ten šroub kouskem gumy a je po zvucích v autě tico, přitom ten šroub byl dotaženej nafest. Když si představím jak automechanik několikrát prolezl celej spodek a byl z toho úplně vedlea přitom je to taková blbost.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 06.05.2007 13:58

laser píše:Už jsem na to přišel napřed jsem to osahal, kde je ten šroub, potom zkusil vrchem přes palubku - tudy to nešlo - slepá cesta. Potom jsem odšrouboval pár šroubků jak je polička pod volantem oddělal ten plast, z něj vyndal konektor na napojení WDSky potom stačilo vyndatplastovou trubku od rozvodu vzduchu ventilace a byl jsem tam. Podložil jsem ten šroub kouskem gumy a je po zvucích v autě tico, přitom ten šroub byl dotaženej nafest. Když si představím jak automechanik několikrát prolezl celej spodek a byl z toho úplně vedlea přitom je to taková blbost.
Stejne jako ty, ale pokud uz vis, kde to je, tak neni treba vytahovat tu trubku ventilace, ktera tam prekazi.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

losfocusos
Junior
Junior
Příspěvky: 332
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov

Příspěvek od losfocusos » 23.05.2007 16:25

chci se zeptat a podlozil si to tam pod ten plech nebo pod sroub???jinak jde to videt ze spod kdyz se divam na pedaly???pac ja se tam koukal a nic sem nenasel :oops:

Uživatelský avatar
AL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BRNO

Příspěvek od AL » 25.05.2007 10:17

Kluci, co jste vyndávali ten oný bazmek, jak jste ho vyndali
od pedálu brzdy? Zkusil jsem podložit ten horní šroub, ale
vrže a lupe to ještě víc ! Zkusím to vyndat. Ale když jsem
s tím včera cloumal, abych to dostal ven, tak ani při stisknuté
brzdě tam není dost místa, aby se ta kulatá tyčka dostala z výřezu
v plechu pedálu. Je potřeba použít hrubou sílu ? Nebo povolit
čtyři šrouby, co drží celou konzoli s pedálem brzdy a spojky,
vytáhnout šroub, na kterém se otáčí brzdový pedál a pak
vyndat pedál brzdy a ten bazmek ??
Nebo jak na to?

Prosím o radu. Chtěl bych to dnes dodělat.

AL.
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>

Uživatelský avatar
AL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BRNO

Příspěvek od AL » 28.05.2007 12:28

Zdar všem.
Tak jsem asi docela rád, že mně nikdo v pátek neodpověděl na můj dotaz
z předchozího příspěvku. Protože jsem nevěděl, jak ten bazmek vyndat,
nechal jsem ho tam. Zjistil jsem totiž, že když ten šroub s pátnáctkou hlavou povolím, vrzání a rupání přestane. Tak jsem se rozhodl pro
následující řešení. Když dělá problém bazmek dotažený na tvrdo, dám
mu vůli, aby se mohl volně pohybovat. Tak jsem trochu natvaroval a opiloval 2 pérovky na šroub M8 tak, aby šly volně ale těsně nasunout na
ten uchycovací šroub (který má rozměr závitu M10), a aby šly i s tím
šroubem volně vsunout do oválného otvoru nahoře v tom bazmeku.
Dal jsem tam ještě tenkou papírovou podložku zbroušenou z
vodovodního těsnění pro vymezení vůle, pak velkou kruhovou podložku
pro šroub M10 a vějířovou podložku. (Viz přiložené foto - pokud se mi
ho podaří připojit :wink: ). Pak jsem ten šroub pěkně natvrdo dotáhl.
Takže bazmek je tam, kde má být, pokud má nějaký účel, tak by ho
myslím si splnil. Ty 2 pérovky na sobě mají takovou výšku, aby se
mohl plech s oválným otvorem pohybovat mezi dvěma velkými podložkami - tvoří tam distanci. Samozřejmě by šlo pro stejný účel
použít třeba kousek nějaké tenkostěnné trubky, atp. Důležité je,
ŽE TO FUNGUJE A JE KLID !!!!!!!!!!!!!! :lol:
Díky těm, kteří sem dali tuhle informaci. V životě by mě nenapadlo
hledat problém v tomhle místě. Díky, díky, ještě jednou díky ! :P
AL.
Přílohy
uchyceni bazmeku.jpg
uchyceni bazmeku.jpg (13.75 KiB) Zobrazeno 5039 x
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 28.05.2007 21:04

My zase moc dekujeme za dalsi nestandardni a asi funkcni reseni. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Lexie
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 654
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lexie » 02.06.2007 12:26

No tak a je to tady. Vrzani pri zataceni doprava. Nejde to vsak z pedalu ale nekde z kola, stabilizator nebo pruzina??? ach jo :(
Ford Focus, 1.6 16V, 01/2000, HB / silver mazlik
Obrázek

Uživatelský avatar
Jenda25
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda25 » 02.06.2007 12:41

Koukám jako blázen. 2AL:Seš koumák
Ford focus 1.8 TDDi 10/99 66kW/90PS
Obrázek

Uživatelský avatar
speedyx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od speedyx » 02.11.2007 21:38

speedyx píše:tak me nadseni z vymenenych cepu uz neni tak velke, drnceni se ozyva zas, je to hlavne pri male rychlosti a prejezdu po/pres spatnou silnici (kostky, nerovnosti), zacne drncet jako kdyby u predni napravy, hlavne u praveho kola, docela silne, prenasi se to i do volantu, asi to ma souvislost i s vetsim chvenim volantu pri rychlosti kolem 140 km/h. nevim uz cim by to mohlo byt, cepy menene, geometrie OK, ramena pry jeste nejsou akutni (silent bloky), mohly by to byt tlumice? jak to poznam? diky za rady :(
Třeba to někomu pomůže - nakonec to byl špatný čep na řízení na pravé straně, teď už je to OK.
Ford Focus 1.6 16V Trend, HB, 1998

lubomir5
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: zvolen sk

Příspěvek od lubomir5 » 17.11.2007 22:23

ja som tam dal gumenú elektrikársku prechodku z vnútorným fí 10mm a vonkajším 15mm ktoré sa používajú do otvorov v plechu na ochranu káblov proti predraniu a zatial je ticho aspoň po 1500 km :D

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti