Zvuk od podlahy
- Fox
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zdravím všechny fokusáky,
i já mám jeden kousek FF s výše popsaným lupáním. Je to děsný zvuk, který mi strašně leze na nervy. Díky vašim radám jsem tuto nepříjemnost diagnostikoval a o tomto víkendu ji jednou pro vždy vyřeším odstraněním příslušné součástky.
Jen si nemohu odpustit jednu poznámku - V roce 2002 jsem měl těžkou dopravní nehodu (kterou jsem nezavinil) následkem které jsem byl půl roku v nemocnici fixovaný v ležící poloze. Důvod? Rozdrcená pánev od pedálů, které se díky nárazu vrazily směrem do kabiny.
i já mám jeden kousek FF s výše popsaným lupáním. Je to děsný zvuk, který mi strašně leze na nervy. Díky vašim radám jsem tuto nepříjemnost diagnostikoval a o tomto víkendu ji jednou pro vždy vyřeším odstraněním příslušné součástky.
Jen si nemohu odpustit jednu poznámku - V roce 2002 jsem měl těžkou dopravní nehodu (kterou jsem nezavinil) následkem které jsem byl půl roku v nemocnici fixovaný v ležící poloze. Důvod? Rozdrcená pánev od pedálů, které se díky nárazu vrazily směrem do kabiny.
- Stoker
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Děčín
- bizonek_mario
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Lupání od levého kola
Řěšil jsem tu závadu lupání od levého kola přes rok. Nikde v servisu mi nedokázali poradit a protože všechny vůle byly OK a auto jelo perfektně, netlačilo mě to nějak výrazně to řešit, jen mě to víc a víc štvalo.
Chtěl bych moc poděkovat za tohle vlákno, protože jsem díky němu našel to zařízení umístěné nad pedály, celé promazal a podložil a je klid.
Ještě jednou díky. Škoda jen, že jsem na tohle fórum narazil až po roce, protože jsem byl členem jiného fóra na focusy, kde si s tím nikdo nevěděl rady.
Chtěl bych moc poděkovat za tohle vlákno, protože jsem díky němu našel to zařízení umístěné nad pedály, celé promazal a podložil a je klid.

Ještě jednou díky. Škoda jen, že jsem na tohle fórum narazil až po roce, protože jsem byl členem jiného fóra na focusy, kde si s tím nikdo nevěděl rady.

Ford Focus Combi 1,8 TDDi Trend, r.v. 2000, stříbrný
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- laser
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Kudy jsi se tam dostával ???
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
- laser
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Už jsem na to přišel napřed jsem to osahal, kde je ten šroub, potom zkusil vrchem přes palubku - tudy to nešlo - slepá cesta. Potom jsem odšrouboval pár šroubků jak je polička pod volantem oddělal ten plast, z něj vyndal konektor na napojení WDSky potom stačilo vyndatplastovou trubku od rozvodu vzduchu ventilace a byl jsem tam. Podložil jsem ten šroub kouskem gumy a je po zvucích v autě tico, přitom ten šroub byl dotaženej nafest. Když si představím jak automechanik několikrát prolezl celej spodek a byl z toho úplně vedlea přitom je to taková blbost.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Stejne jako ty, ale pokud uz vis, kde to je, tak neni treba vytahovat tu trubku ventilace, ktera tam prekazi.laser píše:Už jsem na to přišel napřed jsem to osahal, kde je ten šroub, potom zkusil vrchem přes palubku - tudy to nešlo - slepá cesta. Potom jsem odšrouboval pár šroubků jak je polička pod volantem oddělal ten plast, z něj vyndal konektor na napojení WDSky potom stačilo vyndatplastovou trubku od rozvodu vzduchu ventilace a byl jsem tam. Podložil jsem ten šroub kouskem gumy a je po zvucích v autě tico, přitom ten šroub byl dotaženej nafest. Když si představím jak automechanik několikrát prolezl celej spodek a byl z toho úplně vedlea přitom je to taková blbost.
-
- Junior
- Příspěvky: 332
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- AL
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Kluci, co jste vyndávali ten oný bazmek, jak jste ho vyndali
od pedálu brzdy? Zkusil jsem podložit ten horní šroub, ale
vrže a lupe to ještě víc ! Zkusím to vyndat. Ale když jsem
s tím včera cloumal, abych to dostal ven, tak ani při stisknuté
brzdě tam není dost místa, aby se ta kulatá tyčka dostala z výřezu
v plechu pedálu. Je potřeba použít hrubou sílu ? Nebo povolit
čtyři šrouby, co drží celou konzoli s pedálem brzdy a spojky,
vytáhnout šroub, na kterém se otáčí brzdový pedál a pak
vyndat pedál brzdy a ten bazmek ??
Nebo jak na to?
Prosím o radu. Chtěl bych to dnes dodělat.
AL.
od pedálu brzdy? Zkusil jsem podložit ten horní šroub, ale
vrže a lupe to ještě víc ! Zkusím to vyndat. Ale když jsem
s tím včera cloumal, abych to dostal ven, tak ani při stisknuté
brzdě tam není dost místa, aby se ta kulatá tyčka dostala z výřezu
v plechu pedálu. Je potřeba použít hrubou sílu ? Nebo povolit
čtyři šrouby, co drží celou konzoli s pedálem brzdy a spojky,
vytáhnout šroub, na kterém se otáčí brzdový pedál a pak
vyndat pedál brzdy a ten bazmek ??
Nebo jak na to?
Prosím o radu. Chtěl bych to dnes dodělat.
AL.
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>
- AL
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Zdar všem.
Tak jsem asi docela rád, že mně nikdo v pátek neodpověděl na můj dotaz
z předchozího příspěvku. Protože jsem nevěděl, jak ten bazmek vyndat,
nechal jsem ho tam. Zjistil jsem totiž, že když ten šroub s pátnáctkou hlavou povolím, vrzání a rupání přestane. Tak jsem se rozhodl pro
následující řešení. Když dělá problém bazmek dotažený na tvrdo, dám
mu vůli, aby se mohl volně pohybovat. Tak jsem trochu natvaroval a opiloval 2 pérovky na šroub M8 tak, aby šly volně ale těsně nasunout na
ten uchycovací šroub (který má rozměr závitu M10), a aby šly i s tím
šroubem volně vsunout do oválného otvoru nahoře v tom bazmeku.
Dal jsem tam ještě tenkou papírovou podložku zbroušenou z
vodovodního těsnění pro vymezení vůle, pak velkou kruhovou podložku
pro šroub M10 a vějířovou podložku. (Viz přiložené foto - pokud se mi
ho podaří připojit
). Pak jsem ten šroub pěkně natvrdo dotáhl.
Takže bazmek je tam, kde má být, pokud má nějaký účel, tak by ho
myslím si splnil. Ty 2 pérovky na sobě mají takovou výšku, aby se
mohl plech s oválným otvorem pohybovat mezi dvěma velkými podložkami - tvoří tam distanci. Samozřejmě by šlo pro stejný účel
použít třeba kousek nějaké tenkostěnné trubky, atp. Důležité je,
ŽE TO FUNGUJE A JE KLID !!!!!!!!!!!!!!
Díky těm, kteří sem dali tuhle informaci. V životě by mě nenapadlo
hledat problém v tomhle místě. Díky, díky, ještě jednou díky !
AL.
Tak jsem asi docela rád, že mně nikdo v pátek neodpověděl na můj dotaz
z předchozího příspěvku. Protože jsem nevěděl, jak ten bazmek vyndat,
nechal jsem ho tam. Zjistil jsem totiž, že když ten šroub s pátnáctkou hlavou povolím, vrzání a rupání přestane. Tak jsem se rozhodl pro
následující řešení. Když dělá problém bazmek dotažený na tvrdo, dám
mu vůli, aby se mohl volně pohybovat. Tak jsem trochu natvaroval a opiloval 2 pérovky na šroub M8 tak, aby šly volně ale těsně nasunout na
ten uchycovací šroub (který má rozměr závitu M10), a aby šly i s tím
šroubem volně vsunout do oválného otvoru nahoře v tom bazmeku.
Dal jsem tam ještě tenkou papírovou podložku zbroušenou z
vodovodního těsnění pro vymezení vůle, pak velkou kruhovou podložku
pro šroub M10 a vějířovou podložku. (Viz přiložené foto - pokud se mi
ho podaří připojit

Takže bazmek je tam, kde má být, pokud má nějaký účel, tak by ho
myslím si splnil. Ty 2 pérovky na sobě mají takovou výšku, aby se
mohl plech s oválným otvorem pohybovat mezi dvěma velkými podložkami - tvoří tam distanci. Samozřejmě by šlo pro stejný účel
použít třeba kousek nějaké tenkostěnné trubky, atp. Důležité je,
ŽE TO FUNGUJE A JE KLID !!!!!!!!!!!!!!

Díky těm, kteří sem dali tuhle informaci. V životě by mě nenapadlo
hledat problém v tomhle místě. Díky, díky, ještě jednou díky !

AL.
- Přílohy
-
- uchyceni bazmeku.jpg (13.75 KiB) Zobrazeno 5039 x
<div>FORD FOCUS 1.6 ZETEC, TURNIER, KLIMA, 1999</div><br>
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Lexie
- Pokročilý
- Příspěvky: 654
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- speedyx
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Třeba to někomu pomůže - nakonec to byl špatný čep na řízení na pravé straně, teď už je to OK.speedyx píše:tak me nadseni z vymenenych cepu uz neni tak velke, drnceni se ozyva zas, je to hlavne pri male rychlosti a prejezdu po/pres spatnou silnici (kostky, nerovnosti), zacne drncet jako kdyby u predni napravy, hlavne u praveho kola, docela silne, prenasi se to i do volantu, asi to ma souvislost i s vetsim chvenim volantu pri rychlosti kolem 140 km/h. nevim uz cim by to mohlo byt, cepy menene, geometrie OK, ramena pry jeste nejsou akutni (silent bloky), mohly by to byt tlumice? jak to poznam? diky za rady
Ford Focus 1.6 16V Trend, HB, 1998
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: zvolen sk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti